- eredeti yamaha xv 535 kormány
- eredeti yamaha xv 535 indexek (4db)
- nem gyári, de 535-re is jó, univerzális szélvédő plexi (kicsi, lámpát körülfogó, átlátszó)
Érdeklődni itt, vagy telefonon: 06203224028
Vagy email: kalmi1979@gmail.com
Igazad is lenne, ha - de ez az én véleményem - egyedül lennél az utakon. Viszont a sok majom többi "közlekedő" nagyobb veszélyt jelent ránk, mint mi magunk.
Ennyi erővel minek felvenni egyáltalán sisakot? Az esés lehetősége mindenképpen fennáll, és akkor bizony nagyon jól jön a protektor, vagy a sisak.
Érdekes a cikk arról hogy hogyan vizsgálják a különböző gyártók sisakjait, de hol az összehasonlítás a tesztekről, amiben kiderül hogy az olcsó az szar ? kerestem a második részt de nem találtam.
És most kövezzetek meg érte !
Nem hordok zárt sisakot, nincs protektoros ruhám, mert nekem a motorozás a szabadság érzését adja, és nem a rettegést, hogy milyen veszélyes. Miénk a választás, van aki vállalja, van aki nem.
Magam részéről nem szívesen ülök viragora kitömött michelin babaként, fejemen egy forma 1-ben használt sisakkal.
Alapvetően a szemléletnek kéne változni. A bajt megelőzni fontosabb, mint tompítani a hatásait ! Egyszerűen figyelni kéne a másikra, és kicsit visszavenni az egót.
nekem is nagyon tetszenek ezek a chopper-feelinges sisakok,de ettől függetlenül vettem egy zárt Caberg Sinthesi -t. Ebben beépített napszemüveg, bluetooth kiegészítés van, valamint felhajtható az áll-rész. Matt fekete, és ami a legjobban tetszik, átlátszó plexije van (ezt extraként adták ).
Viccet félre, nem akarok kockáztatni, mert a huzat miatt egy begyulladt fog, fül, szem, stb. ágynak dönti az embert.
Szépek ezek a sisakok, meg gyakorlatilag ilyenek "illenek" a chopperekhez, de nem féltek hogy baleset esetén nem védenek meg?
Bár az is igaz hogy a chopperesek nem száguldoznak és ezáltal talán kisebb az esély a balesetre.
Kíváncsi lennék egy olyan statisztikára hogy mennyi speed motoros illetve mennyi chopperes karambolozik egy évben.
Szuper. Nekem is van ,ugyanilye a fazonja ,sima mattfekete.
Én nyáron használom rövidebb utakra ,mert egyszer kib@szott a fülemmel,aligtudtam rendbehozni./azóta füldugó/
De könnyű,szellős,szemüveg meg egyébként is kell.
Én is napszemüveggel használom és egyáltalán nem fő meg a fejem a piros lámpáknál. A napszemüveg véd a bogaraktól , a szél meg hagy fújjon és ehez párosul a kipuff gyönyörő hangja.....
De mikor ? Itt kurvára esik az eső.
hali! Én most vettem a második lidl .s sisakomat! Nekem bejött! Az első nem volt napszemüveges és sokat mentem benne!
Van aki azt mondja hogy annyit véd amennyibe kerül! Nekem a zajszintje is tetszik! Nem zúg már 80 nál mint más sisakok! Végig csináltam egy Szlovén túrát és csak dícsérni tudom persze a régit! Remélem ez is hasonlókat tud!
A nolant mindenhol dicsérik, jó választás, főleg ennyiért.
Viszont én nem vennék kipróbálás nélkül sisakot. Amikor kinéztem magamnak a shark evo sisakot, nem volt a fejemre való méret.
Sziasztok! Én ilyen sisakot használok és megvagyok elégedve vele. A Yardoknak is tetszik ,majd kiesik a szeműk a piros lámpáknál mikor kilesnek az Opelekből.
Nyilván meg lehet csinálni mindent jól is meg rosszul is, de azért te sem gondolod hatalmas innovációnak és űrtechnikának az ötféle sűrűségű polisztirol habot, amit mondjuk 300Ft-ból le tudnak koppintani a noname gyártók is.
Elég sok cikket olvastam én is kiszakadó állszíjról stb, de lehet ez akár marketing is.
Mindenki tisztában van vele, hogy a filléres termékek nem a szuper minőséget képviselik, de szerintem az alapvető biztonsági feltételeket ezek is tudják. (Saab vs Maruti)
Nem veszélyes felhajtott sisakkal menni? Úgy tudtam menet közbe le kell hajtani. Persze lehet én vagyok túl óvatos, mert csomó ember nem hogy felnyitott sisakban vezet, hanem nyitott sisakot használ.
pár dologban talán tévedsz... sajnálom, hogy nem találom azt a cikket, amiben a változó sűrűségű belső szerkezetről írnak. Vagy Arai, vagy HJC sisakok voltak...
Az előírásokat mindegyik minősített sisaknak tudnia kell (ugyanaz a szar filléres hungarocell nyeli el az ütközési energiát a 10 és a 200 ezres sisakban is...)
A különbséget az anyagminőség, párásodás, szélzaj, kommunikáció, súly, méretlefedettség, márka, dizájn befolyásolja.
Elvileg ha zárva van a felnyitható sisak, akkor ugyanolyan biztonságos mint egy zárt.
Én mondjuk városban felnyitva (persze nyáron), ha süt a nap akkor napszemüveg le, ha országútra érek, vagy csak kifolyik a szemem a hidegtől, akkor csukom le.
A koponyásnak nagyon komoly grafikája van :)
Túrázásra biztos hogy jobbak, de én valahogy félek attól hogy mi van ha az államra esek. Hiába van lecsukva valahogy az egybeöntött dologban jobban bízok, persze ez lehet az én hülyeségem. Olvastam olyan hozzászólásokat is, hogy gyakorlatilag mindegy milyen sisakot viselsz,ha teljesíti az E-s biztonsági kritériumokat, a többinél csak a márkát, kényelmet, esetleg grafikát (lásd Schubert c3 ahol 30 pénz a szín felára) fizeted ki. Fene tudja...
deminilatizárt....arany barátom, elárulod, mi a f@szt jelent ez ? Egyébként egyet értek veled abban, hogy minek indult el az is, akinek nem volt muszáj? Az én kollégáimat is kivezényelték 5 busszal együtt az M1-hez pénteken, de félútról visszafordították őket a polgárőrök azzal, hogy már megoldódott a probléma...Az a baj, hogy sok a pofázó, okos ember, de amikor cselekedni kell,valahogy elfogynak....Tudod az én főnököm azt mondja, hogy olyan ember, aki a problémát bedobja az asztalra, sok van! Olyan viszont, aki a megoldást is mellé teszi, az kurva kevés! Ez igaz a fórumra is...
amúgy túrázni nagyon praktikus,a zárszerkezet viszont az olcsóbbaknál nagyon gyenge is lehet.a szélzaj miatt na meg persze a biztonságért főleg a méretre nagyon kell figyelni.szerintem ilyen sisakot 30 alatt nem szabad venni a mechanika miatt,de lehet, hogy ez a crivit bírja. nem tom, sajnos ezzel nincs tapasztalat, viszont Shiro licenc elméletileg, úgyhogy csak jó lehet...
- kormány: 5.000
- index szett (4db): 8.000-
- szélvédő plexi : 6.000-