Igen de ahhoz be kéne tudni indítani és 3000-6000fordulatig felpörgetni folyamatosan. Ez nem megy nálad úgy hiszem. Van amikor nem lehet megúszni a szakembert.
Itt van google bácsi fordítása. Kellemes találgatást.
Az első dolog, amit tennie, hogy teljesen eltávolítani a levegőszűrőt tok ahol tudtam használni a kezem, hogy fedezze a lyukat a keret teljesen és fordulatszám a motor teljes gázzal. Mivel a motor kezd rev azt fedezi, hogy hozzon létre egy nagy vákuumot a bevitel. Ez viszont, hogy az üzemanyag kényszerül a fúvókák és a folyosókon. Ezt a minta, ahol éppen mielőtt még a motor esik vissza készenléti hiánya miatt a levegő leveszem a kezem, és ismételjük meg a folyamatot. Az egész idő alatt a fojtószelep van tárva-nyitva. Egy kicsit trükkös az első, amíg meg nem "irányítják" a felemelkedését és bukását a fordulatszám Ne pörgesse túl nagy, vagy hagyta istálló. Meg kell gyorsan, mint minden történik (rev és istálló 3,000-6,000 fordulatszám tartomány) elég gyorsan. Csináld egy 1/2 tucat alkalommal, és nézd meg, hogy fog viselkedni. A legtöbb esetben ez kiszívja laza szar, a fúvókák és a folyosókon.
Minden ok. Brum. Majd ki elemzik a hibákat, és jövőre ügyesebbek lesznek. Alsóbb szinten ugyan ez a szar van. Csütörtök 14-00kor végeztem és kértem a munkaadó cégemtől,hogy napoljuk el a Horvát fuvart,mert az m7 le van zárva nem fogunk átjutni a kamionstoppig! Szó sem lehet róla. 23-30kor hívtak,hogy jó lenne ha visszajönne a kocsi mert megkotlik az áru. Ekkor már 4 órája állt a kollégám Székesfehérváron. Péntek reggel 7re ért vissza a telepre. Adtunk a szarnak egy pofont. Szerinted mondtak valamit,hogy igazad volt? 12éve fuvarozok nekik. Ennyi.
Ahhoz el kell tudni indítani. Utána felpörgetni nagy fordulatra és befogni a szívótorkot. Az így keletkezett vákuum kiszippanthatja pl. a vizet a hígabb lerakódást, de a belekövesedett mocskot nem viszi ki.
Utána olvastam a problémámnak és úgy tünik nem ritka ennél a motornál ha sokat áll.
Bemásolom ide az angol szöveget (remélem nem baj) légyszíves segítsetek értelmezni a megoldását.
First thing I'd do is completely remove the air filter pod where I could use my hand to cover the hole into the frame completely and rev the engine full throttle. As the engine is starting to rev I would cover it to create a high vacuum in the intake. This will, in turn, make the fuel be forced through the jets and passageways. This is done in a pattern where just before the engine drops back to idle from lack of air I remove my hand and repeat the process. The whole time the throttle is wide open. A little tricky at first until you can 'govern' the rise and fall of the revs without revving too high or letting it stall. You have to be fast as it all happens (rev and stall 3,000-6,000 RPM range) pretty quick. Do it a 1/2 dozen times and see if it will behave. Most times this will suck loose crap from the jets and passageways.
Ha jól értem leveszi az egész légszűrő házat és teljes gázzal meg szivatóval a keze segítségével vákumot képez és így kiszívja a lerakódott koszt.jól értem?
Én meg azon röhögtem mikor a tolvaj cigány belehazudta a pofánkba a Kossuth- díjasok vacsoráján ( amit a mi adóforintjainkból fizetnek), hogy mindenkit kimentettünk és mindenkinek van mit ennie. Három nappal előtte tudták,hogy jön a vihar és még kamion stoppot sem rendeltek el, e helyet az egyik hülye Erdélyben parádézik a másik tolvaj Brüsszelben dőzsöl, a seggnyalóik meg itthon nem csinálnak semmit hanem az autósokat hibáztatják , miért indultak el.
Ez nem semmi! Kurva jót röhögtem.
Legalább ilyen jót röhögtem, tegnap is mikor a híradóba, egyes politikusok, a kormányt hibáztatták a rossz idő miatt.
Én nem is értem a kormány miért nem hozta rendeletbe, hogy Márciusban csak jó idő lehet.
Mondom ezt úgy hogy csütörtök éjszaka jómagam is ott álltam , vagy 4 órát a Tiszató árterületén, akkora hóviharban, hogy nem mertünk kiszállni pisálni sem. Mivel tutira befújt volna a szél a vízbe.
Néha a kocsival együtt megmozdított minket a szél.
De eszem ágában sem volt mást hibáztatni. Már csütörtök délután harsogta a rádió, hogy ítélet idő várható. Én döntésem volt. Senki másé, hogy mégis elindultam.
Nem úgy mint azon az ominózus augusztus 20. tűzijátéknál. Ahol a katasztrófa védelem elfelejtette értesíteni az embereknek, hogy milyen idő várható.
Jól látom a tévében a Magyar-Török VB selejtező labdarúgó meccset?
Hetek óta nem arról harsog a média, hogy büntetésből zárt kapuk mögött lehet csak lebonyolítani.
Most viszont azt látom, hogy teli a stadion.
Az első dolog, amit tennie, hogy teljesen eltávolítani a levegőszűrőt tok ahol tudtam használni a kezem, hogy fedezze a lyukat a keret teljesen és fordulatszám a motor teljes gázzal. Mivel a motor kezd rev azt fedezi, hogy hozzon létre egy nagy vákuumot a bevitel. Ez viszont, hogy az üzemanyag kényszerül a fúvókák és a folyosókon. Ezt a minta, ahol éppen mielőtt még a motor esik vissza készenléti hiánya miatt a levegő leveszem a kezem, és ismételjük meg a folyamatot. Az egész idő alatt a fojtószelep van tárva-nyitva. Egy kicsit trükkös az első, amíg meg nem "irányítják" a felemelkedését és bukását a fordulatszám Ne pörgesse túl nagy, vagy hagyta istálló. Meg kell gyorsan, mint minden történik (rev és istálló 3,000-6,000 fordulatszám tartomány) elég gyorsan. Csináld egy 1/2 tucat alkalommal, és nézd meg, hogy fog viselkedni. A legtöbb esetben ez kiszívja laza szar, a fúvókák és a folyosókon.
Utána olvastam a problémámnak és úgy tünik nem ritka ennél a motornál ha sokat áll.
Bemásolom ide az angol szöveget (remélem nem baj) légyszíves segítsetek értelmezni a megoldását.
First thing I'd do is completely remove the air filter pod where I could use my hand to cover the hole into the frame completely and rev the engine full throttle. As the engine is starting to rev I would cover it to create a high vacuum in the intake. This will, in turn, make the fuel be forced through the jets and passageways. This is done in a pattern where just before the engine drops back to idle from lack of air I remove my hand and repeat the process. The whole time the throttle is wide open. A little tricky at first until you can 'govern' the rise and fall of the revs without revving too high or letting it stall. You have to be fast as it all happens (rev and stall 3,000-6,000 RPM range) pretty quick. Do it a 1/2 dozen times and see if it will behave. Most times this will suck loose crap from the jets and passageways.
Ha jól értem leveszi az egész légszűrő házat és teljes gázzal meg szivatóval a keze segítségével vákumot képez és így kiszívja a lerakódott koszt.jól értem?
Legalább ilyen jót röhögtem, tegnap is mikor a híradóba, egyes politikusok, a kormányt hibáztatták a rossz idő miatt.
Én nem is értem a kormány miért nem hozta rendeletbe, hogy Márciusban csak jó idő lehet.
Mondom ezt úgy hogy csütörtök éjszaka jómagam is ott álltam , vagy 4 órát a Tiszató árterületén, akkora hóviharban, hogy nem mertünk kiszállni pisálni sem. Mivel tutira befújt volna a szél a vízbe.
Néha a kocsival együtt megmozdított minket a szél.
De eszem ágában sem volt mást hibáztatni. Már csütörtök délután harsogta a rádió, hogy ítélet idő várható. Én döntésem volt. Senki másé, hogy mégis elindultam.
Nem úgy mint azon az ominózus augusztus 20. tűzijátéknál. Ahol a katasztrófa védelem elfelejtette értesíteni az embereknek, hogy milyen idő várható.
http://www.virago.ro/2009/02/1...
Hetek óta nem arról harsog a média, hogy büntetésből zárt kapuk mögött lehet csak lebonyolítani.
Most viszont azt látom, hogy teli a stadion.
Viccelsz?