@Zsoccca. Valamicskét én is tudok néhai légvédelmünkről. 1989 08-1991 02 Ezen időszak alatt katonáskodtam a szentendrei lérak osztályon, a Bp. védelmi körgyűrűn. 1. A legközelebbi NATO támaszpont Aviano. Innen kaptuk volna a támadást várhatóan. 650 km. Milyen rep.gép ér Bp.-re ennyi idő alatt? Mach2 vel is negyed óra, de akkor nincs rajta bomba. Függesztett fegyverzettel, 0.8-0.9 mach. A rakétáinkról. Nyeva: Ez volt Szentendrén. A vietnami háború talán legsikeresebb légelhárító rakétája. Mellette a Volhov amely dupla hatótávon tudta mindazt amit a Nyeva. A rakéta tüzelőanyagának kifogyása előtt 5 sec. el irányíthatatlanná válik, ha nem találta el a célt, elindul fel az égbe, és önmegsemmisít. Tehát nem pusztít el semmiféle házat vagy bármit. Szerintem téged marhára félretájékoztattak talán direkt,hogy ne tudj pontos dolgokat. Akkoriban az elhárítás igen éber volt. Szóval komoly légvédelme volt a fővárosnak, és Miskolcnak is. 1990ben mentünk volna éleslövészetre a Karakoum sivatagba,de a rendszerváltás miatt elmaradt. Úgy rémlik nagyon örültünk neki. 22 éve leszereltem,de sok minden megmaradt emlékeimben, főleg a 89 év végi romániai események ürügyén.
Nagyon személyes vélemény, de amelyiket kiszemelték, azt elviszik, mindegy, hogy mihez láncolod a 30000-es láncoddal, mindegy hogy van-e riasztó vagy féktárcsazár. Viszont az ember lelkiismerete nyugodtabb, ha tudja, hogy van védelem. Én is tervezek venni a fent leírtakból, mert legalább szenvedjen a patkány, a riasztóra meg általában felfigyelnek a pógárok, legalábbis vidéken. De szerintem choppert viszonylag keveset nyúlnak le, inkább a sport a nyerő meg a cross.Hangsúlyozom ez szubjektív!
Megint én.
Ha már ennyi szó esett a biztonságról, érdeklődnék a véleményetekről a motor biztonságát illetően. Elég sokat fogok parkolni a városban minden felé és nem szeretném ha megfújná valaki. Használtok valami védelmet?
Akkor nem lenne hülyeség kicsit szűkebbre venni. Általában a gyári hézag a gyertyákon 1 mm körül van, az XV blokk a 0.7-est szereti hidegben. Ha jó a szemed, próbáld meg finoman megütögetni a test elektródát, hogy picit közelebb hajoljon.
Új gyertyákat vettem bele, hézagot nem mértem, ahhoz nincs eszközöm, meg gondoltam az új az csak jó :) Egyébként a régi gyertyákkal is ugyanezt produkálta.
A gyertyákkal mi a helyzet? A nehéz indulás gyakran a túl nagy hézag jele is lehet. Főleg akkor jön elő, ha új gyertyákat kapott a motor vagy ha tisztítva lett és nem kellően finoman.
Köszi, akkor kipróbálom így.
Arra az ért kíváncsi vagyok, hogy reggel mit fog alkotni a gép, mert eddig ha sikerült nagy nehezen beindítani akkor másnapra megint nem indult be még max szivatóval sem. Remélem ma ez a vákuumos tisztítás segített rajta...
Ja és holnap kéne valahonnan az akksihoz sarut szereznem.
Én keresem a fehér STP-t.
De nem kapok sehol.
A Tecsóban kaptam feketét. Az van rá írva, hogy injektor, és karburátor tisztító. És hogy Új tovább fejlesztett Formula és csomagolás.
Lehet, hogy a fehér flakonos kapott fekete flakont?
A léghűtéses motorokat a menetszél hűti ami menet közben alakúl ki a blokk és a hengerfej körűl.
Azt,hogy bele őntöd és egész nap járatod alapjáraton meg ne próbáld!
Végre egy tájékozott motoros ember.
A vaskeresztet Vilmos császár alapította a Napoleoni háborúkban hősiesen harcoló német katonák kitüntetésére.
Sajna a nácik is átvették, de ők díszitették még a horog keresztel is.
Egyébként a mai napig használatos a német hadseregben a tankokon és más páncélozott járműveken és a német tornádó vadászgépeken is.
Akkor már csak azt mond meg hogy lehet-e baja a motornak ha egész nap pöfög? Gondoltam beleöntöm a teli tankba (9,5l) az 50 ml-t, beindítom aztán hadd járjon :)
Ha már ennyi szó esett a biztonságról, érdeklődnék a véleményetekről a motor biztonságát illetően. Elég sokat fogok parkolni a városban minden felé és nem szeretném ha megfújná valaki. Használtok valami védelmet?
A múlt héten még volt a Tescoban fehér STP.Nézd meg a vásártéren, vagy az OMV kúton...
Arra az ért kíváncsi vagyok, hogy reggel mit fog alkotni a gép, mert eddig ha sikerült nagy nehezen beindítani akkor másnapra megint nem indult be még max szivatóval sem. Remélem ma ez a vákuumos tisztítás segített rajta...
Ja és holnap kéne valahonnan az akksihoz sarut szereznem.
Kerültem ma egyet a városban a Virivel, mert egész kellemes idő volt.
naggggyyyon jó érzés volt.
Mászkálni nem tudok vele, mert nincs rajta műszaki. Műszakiztatni meg nem tudom, mert nem működik normálisan a motor. :)
Igen túl melegedhet.
De nem kapok sehol.
A Tecsóban kaptam feketét. Az van rá írva, hogy injektor, és karburátor tisztító. És hogy Új tovább fejlesztett Formula és csomagolás.
Lehet, hogy a fehér flakonos kapott fekete flakont?
Hajtani kell azt a vasat. Vagy egy minimum 80-100W-os ventillátorral fújatni a blokkot...
Azt,hogy bele őntöd és egész nap járatod alapjáraton meg ne próbáld!
A vaskeresztet Vilmos császár alapította a Napoleoni háborúkban hősiesen harcoló német katonák kitüntetésére.
Sajna a nácik is átvették, de ők díszitették még a horog keresztel is.
Egyébként a mai napig használatos a német hadseregben a tankokon és más páncélozott járműveken és a német tornádó vadászgépeken is.
Na meg az én motoromon és sisakomon.
Jogos :) annyi fórumot olvastam mostanában, hogy keverem már őket. Valóban volt szó róla, holnap veszek és beletöltöm.