Próbáld ki úgy, hogy ráadod a gyújtást, 4. fokozatba teszed, és hirtelen engeded ki a kupplungot, minimális gázadással. Egyből elindul, tán Start gomb nélkül is.
A Start gomb eddig nekem egy motornál se kellett, az csak az önindítót kapcsolja. A gyújtáselektronikát a megszakító / jeladó vezérli.
Be lehet tolni, de egyedül esélytelen. 500 köbcenti felett minimum +1 fő kell, de jobb a kettő.
Peace.Persze belehet tolni 3 asba kell tenni es minimum ket eros legeny kell amikor mar jo kemenyen tolnak lassan engeded kifele a kuplungot es nyomod a start gombot...vigyazni kell nehogy elszabaduljon a bika.en sokk behuzasaval jartam ugy hogy majdnem lelokot,me sok benzint kapot es csak robant egyet.de belehet nem problema.de ha nincs senki a kozelbe szivas...Peace
Ha az enyémhez lenne ennyiért, vennék kettőt tartalékba. :D
Csináltasd meg, és ha okosan használod (pl. sikertelen indítás után kicsit türelmesebb vagy és vársz pár másodpercet, mire újra ráindítózol) akkor többet is kibír majd, mint 40 ezer kilométer.
Kosz blackiex meggyoztel.es mostmar nem lesz buntudatom hogy roszul dontotem.Pentekre szerzi be az alkatreszt,es viszem a mocit....irni fogok ha meglesz:D.Peace kellemes estet es jo motorozast mindenkinek.
Az önindítót hazavághatja, az tuti. Sztem 75 euró nem sok. Itthon csak az alkatrész drágább szerintem. 40 eFt volt a Suzuki LS 650-hez. A hétszázas Virago-é 48 ezer. Az 535-ösé 27 ezer. 100 EUR = 27500 HUF. Munkadíjastól a 75 nem sok.
Hát te tudod.
De ha nem sikerül, még mindig vehetsz ujat, ez már rosszabb nem lesz, nemhiszem, hogy veszteni való lenne ha nem sikerül.
Persze nem tudom esetleh egy rosszul sikerült javitás mi egyébb kárt okozhat a mociban.
Talán Blackiex ebbem is tud tanácsot adni.
Peace.tudom lattam a leirast.es nagyon jo....itt az a helyzet hogy nehez talalni alkatreszt meg szakit is,vagyis van egy csomo 'szaki'ozt hogy mit hoz ossze...ez a baj itt nalunk....tudom nallatok jobb a helyzet,nalatok jarok motorkiegesztikokert meg ilyenek mert itt nincs arra valo meg ha van is 3x os arra van.oszinten szolva felek rabizni egy koca mestere hogy jegeszszgese meg ilyenek az onindito meg lehet tobb kart okoz...75 euro tudom nem kis penz de legalabb tudom hogy eredeti es jo lesz....gondolom meg 40000 ret kibir....
Be lehet tolni, de egyedül esélytelen. 500 köbcenti felett minimum +1 fő kell, de jobb a kettő.
Ja hát végül is jelezni kell valahogy a gyujtáselektronikának hogy mostantól adja a szikrát...............
végyé
végyé
végyé
Ilyen hiba esetén betolással be lehet inditani ezeket a "böhöm" nagy gépeket?
Valaki próbálta már?
végyé
Csináltasd meg, és ha okosan használod (pl. sikertelen indítás után kicsit türelmesebb vagy és vársz pár másodpercet, mire újra ráindítózol) akkor többet is kibír majd, mint 40 ezer kilométer.
De ha nem sikerül, még mindig vehetsz ujat, ez már rosszabb nem lesz, nemhiszem, hogy veszteni való lenne ha nem sikerül.
Persze nem tudom esetleh egy rosszul sikerült javitás mi egyébb kárt okozhat a mociban.
Talán Blackiex ebbem is tud tanácsot adni.
végyé
végyé
végyé
Esztergályost, hegesztőt, csapágyboltból görgőt........?
Anyira nem lenne...............
végyé
A kevés oktánszám nem csak csörgést csilingelést okozhat mint anno a trabantoknál intezií gyorsitáskor?
Egy próbát megér, hamarosan ugy is tankolnom kell.
végyé
Nemrég lett leirva a szabadonfutó javitása, nálad az nem megoldás?
végyé