Újabb kérdés.
Melyik olaj a sűrűbb üzemi hőfokon, a 20w50 vagy a 20w40?
Valami nem tetszik a meleg moci hangjában.
Melegen úgy kopog mitha hajtókarcsapágyas lenne, és az egyik vezérműlánc is hangosabbnak tünik.
Alapjáraton behuzott és kiengedett kuplungnál is hallható, sőt mintha a vázon is érezhető volna.
Viszont amikor berakom sebességb és kezdem kiengedni a kuplungot a kopogás megszünik
Nemrég cseréltem le az olajat valvolin félszintetikus 20w50 re.
A gépkönyv ugye 20w40 et ajánl.
Nem tudom az olajcsere miatt lehet, de előtte mintha nem lett volna, vagy csak kezdem kiismerni a finomabb zörejeket.
Hogy előtte milyen olaj olt benne nem tudom.
Ja, és xv250 ről van szó.
hasznomra volt...
mentem a saját autómmal...
tartottam bemutatót...
fizettem a bérletet....
és kb 100ft-al kaptam olcsóbban mint az eladási ár
akkor a corában 400ft-al vot olcsóbb
megérte?
A szeleptisztító jó, az nekem bejött. (STP Valve Cleaner, sárga flakon, MOL kutakon van) A metabond benzinadalékról nem tudok semmit, nem szeretem mindenfélével meglocsolni a kicsikét.
Hozaerto emberel rozsdamentes acelbol(inox)elkesziteted a hatamta vazat,karpitosal csinaltatsz ra egy tamlat.negyed penzvol megvan es ugyan olyan mint az erdeti.persze ha szepen dolgoztak az emberek.
Urak
Mi a véleményetek a benzinbe adagolható ólompótló adalékról.
Régi autóknál (Zasztava) ajánlották a szelepülés védelmére, igazándiból nem értem, mert az ólom inkább kent ha jól sejtem.
A másik valami koromleoldó vagy mi.
A felirata szerint kitisztitja a hengert, dugót, a képen a régi rossz koptt dugó helyett használat után egy uj dugó látszik,.................... az nem a motorszerelők feladata lenne? :)
Ebből a metabondból van benzinbe való változat is.
Elvileg az is odajut a henger kritikus részeihez.
Mondjuk a csapágyazáshoz nem.................de ezzel együtt a kuplunghoz sem.
Esetleg ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Én anno 2 üteműben használtam de se jó se rosz eredményt nem tapasztaltam.
Csináltatsz saválló csőből. Az a legolcsóbb. Keress a környéken olyan szakit, aki ilyesmivel foglalkozik, pl. lakatos. Ismerősömnek 4 ezerért hajlították meg, ebben benne volt a felfüggesztéshez szükséges fülek felhegesztése is. A támlát magát egy kárpitos további kétezerért megcsinálja, de akár te is összedobhatod. Egy darab rétegelt lemez kell, négy csavar, egy kis szivacs, egy marék kárpitos szegecs meg fél négyzetméter bőr/műbőr.
Minden személyeskedés nélkül... Mindenkihez szólok.
Ez megint egy olyan kérdés, amire a válasz benne van a már 100X belinkelt kézikönyvben. Tessék letölteni, olvasni, szótárazni, a Google mindenkinek barátja.
Akkor tehát: 1 X H4 60W/55W (fényszóró), 1 X 5W/21W (hátsó helyzetjelző és féklámpa), 4 X 21W (index), 3,4W (minden visszajelző és km. óra megvilágítás), 1,7W (reflektor visszajelző)
Tavaly a Siroki motoros találkozon árult egy motoros fazon háttámlákat meg csomagtartokat türhetö áron ha jol emlékszem 15 körül. Egyébként julius 24-26-án lesz.
Sziasztok!
Viragomra szeretnék háttámlát venni.Nem tud valaki valami jó címet vagy ötletet hogy lehetne minél olcsóbban megúszni?
Válaszokat elöre is köszönöm!
Melyik olaj a sűrűbb üzemi hőfokon, a 20w50 vagy a 20w40?
Valami nem tetszik a meleg moci hangjában.
Melegen úgy kopog mitha hajtókarcsapágyas lenne, és az egyik vezérműlánc is hangosabbnak tünik.
Alapjáraton behuzott és kiengedett kuplungnál is hallható, sőt mintha a vázon is érezhető volna.
Viszont amikor berakom sebességb és kezdem kiengedni a kuplungot a kopogás megszünik
Nemrég cseréltem le az olajat valvolin félszintetikus 20w50 re.
A gépkönyv ugye 20w40 et ajánl.
Nem tudom az olajcsere miatt lehet, de előtte mintha nem lett volna, vagy csak kezdem kiismerni a finomabb zörejeket.
Hogy előtte milyen olaj olt benne nem tudom.
Ja, és xv250 ről van szó.
Köszi
végyé