Igy már kicsit világosodik, viszont azt még mindig nem éretem minek oda a tolattyú?
Az is beleszól a levegőáramlásba, nem lenne elég csak a pillangószelep és a subertű?
És honan a vákum?
Ha jó látom egy rugó nyomja záró irányba a tolattyút, de mi szivja " fel"?
Na de Google a barátom, a CV kifejezzéssel tovább tudok keresni.
A CV karburátor, azaz a vákuumos gáztolattyúval szerelt porlasztó alkalmazkodik a motor igényeihez, nem úgy, mint a sima mechanikus. Egy hirtelen gázadásnál a hagyományos karbi tolattyúja és súberje azonnal felugrik és a hengert nyakon önti egy nagyon dús keverékkel, ami pl. alacsony fordulatról, nagy terheléssel történő gyorsításkor rángatást, szélsőséges esetben még lefulladást is eredményezhet. A vákuumos ezzel szemben mindig csak annyira emeli fel a tolattyút, amennyi vákuumot a motor épp kifejt, azaz a fent vázolt hirtelen "csutkagáz" rántás esetén lassan emelkedik fel, időt hagyva a motornak a felpörgésre.
Ez jó hatással van a menet-dinamikára, a fogyasztásra és jobban kíméli a motort.
A labtartomon a hegesztes nem birt csak 20 km ert...szoval akinek van virago elso labtartoja akkar parban vagy jobb oldali es a Romaniai oldalon laik kerem szoljon....vagy ha v.ki tud v.milyen olcsobat nem ilyen 25 ezer kornyeki aron...peace jo motorozast kosz
Kosz szeppen...en nem csalodtam szoval aki sporolni akkar es szeret barkacsolni az megcsinalhatha,vagy megcsinatathatja egy muhelybe sokal olcsob mint egy eredeti
Üdv
Azt mondták a hozzáértők hogy ugyan az a 2 moci, akkor a láncnak is egyeznie kell.
Szerintem ha nem gyilkolod a motort akkor jó az a lánc is, esetleg valamenyivel hamarabb cseréled.
Ki kell saccolni, hogy hosszabb távon melyik a gazdaságosabb.
Szia!
Engem az érdekelne hogy a Keway Lánc és a lánckerekek jók lehetnek az XV 250-esre? Nekem már a láncom a végét járja, ha Kewayt veszek kb 10 000-el olcsóbb, azért nem mindegy. Köszönöm Melcsi
Peace.nah megszuletet a taska konzol.es meghegesztetek a gepet ahol szetort az esestol...itt egy par kep ha v.ki meg szeretne ilyet csinalni/csinaltatni....sokkal olcsob mint egy eredetit venni...Peace
Üdvözlök minden Virago tulajt!Új vagyok még itt,de lehet többször kérek tanácsot a jövőben....nemrég megvettem életem első chopperét,egy "Virgács"535-öt!első kérdésem,a benzinpumpa hogy néz ki?van tartalékba benzincsappal kombinált valamim,tán ez a pumpa?kép itt: második kérdés:A felső tank bal oldalán van egy csőkimenet,azt hova kell csatlakoztatni,talán az alsó tankhoz?(nem gyári tankot cserélek gyárira)Előre is kösz a tanácsokat.....Tibi
Nézegettem ennek a Mikuni karburátornak a robbantott rajzát, de sehogy sem értem.
Lemaradtam a régi porlasztóknál, ahol még a bowden huzigálta a tolattyút azaz a "subert".
Hogy is van ez?
A pillangószelep szabályozza a levegőbeáramlást, a vákum meg a mozgatja a subertűt ami szabályozza beömlő benzinmenyiséget, de akkor minek a tolattyú azaz a suber?
Honan szedik a vákumot?
Miért jobb ez igy mint a sima régi tolattyús?
Az autóknál csak pillangószelep van/volt akkro ide miért kel még tolattyú is?
Azt a Tescos lámpapárt vetted meg?
Eredetileg a szintén ott levő jóval olcsóbb, kb 2 ezer forintosat vetem.
Az is jó csak az a szépséghibája hogy szegletes.
Felszereltem de csúnya lett, a moci gömbölyded , nem illett hozá, ez jobban megy a stilusához :)
Hát ha együtt ég a fényszóróval akkor az még plusz 110 W ha jól emlékszem, az ugye majdnem plusz 10 A.
Szerintem a generátor elbirja, de számolj azzal hogy az is benzint fog fogyasztani.
Ezért használom én külön és sorbakötve ez csak huszonegynéhány watt, minusz a tompitott árama mert az akkro nem világit.
Éjszaka ha megy mind a 3 akkor is csak + 2-3 A az eddigi áramon felül.
Várjuk a képeket.
Megvettem én is . Felszereltem, az eredeti talpat alakítottam egy kicsit át és szintén az irányjelző 6-os csvarjához rögzítettem.
Kérdés a következő: nem-é kell relét közbeiktatni? illetve bírja-é a generátor, az akku, ha együtt virít mindhárom
Külön szeretném biztosítani és kapcsolni is.
Majd holnap teszek fel képet a felszerelésről mások okításából kifolyólag .
Ez egy jol bevalt motortipus....ha jol rendbe volt tartva sokat kibir szoval a futot kilometer nem olyan lenyeges...hat ami inkabb megszokot menni az az onindito es a kuplung ha nem megfelelo olajat hasznaltak benne.ha emelet dontesz az elso az legyen hogy olajat cserelsz es megfelelot teszel belle...mas jellegzetes betegsegerol nem tudok.....a valto az csattan ha uj tipus ha regi szoval ez nem egy olyan dolog hogy felteltenul hibas benne v.mi....most hirtelen enyit tudok mondani...nekem 1 eve van meg es meg semi eszlelheto hibat nem fedeztem fel es nem egy uj darabb 91 es...a tobbiek biztos tobbet tudnak mondani.peace jo motorazast ha meglesz;)
Sziasztok!
Eljött az idő, feleségemnek vennénk valami vasat, a virago 535-ös jött szóba. Abban segítsetek, hogy vásárlás esetén miket kell jól átnézni a motoron?
Még mindig nem tudom egy tank benzin hány kilométert bir ki.
Valaki megirná nekem?
Ja 535-ös viragoról van szó.
Elöre is kösz!