Üdv
Csapágyboltokban érdeklődj a gőrgők után, ha minden kötél szakad venni kell megfelelő méretű csapágyat és kiszedni belőle, még mindig olcsóbb ................
A csináltatást csak akkor ajánlom ha megfelelően hőkezeltetni is tudod.
Hogy lesz összerakva ha megvan a görgő, hegesztéssel, keményforrasz?
Egyébként gratatula hogy hozzá mertél fogni, igy tanulhatunk egymástól....
Sziasztok!
A híres-hírhedt Yamaha önindító betegség utolérte a motoromat.
Indításkor borzalmas recsegő hangok, vagy csak üresen teker az önindító, de nem forgatja a főtengelyt.........
Lesz ami lesz, a garázsban olaj leenged, akku saru levesz, bal dekni lebont. Kibontva a belsejét megnyugtató módon a fogaskerekek épek. Az önindító végéről egy zéger gyűrű levételével lehúztam a szabadonfutót és láttam mi a hiba. A kis hamis mindkét irányba forgott. Mivel préselt burkolata van arra gondolhattak, hogyha rossz dobd el és vegyél újat. 280$ egy kicsit soknak tűnt nekem. Egy esztergályos barátomat megkértem, szúrja szét nekem a házat, legalább lássam mi a pálya. A belsejében 5 db görgő rugóval megtámasztva. A görgőkön kapásból látszik, hogy kockásra koptak, akkora vállal mint mint egy díjbirkózónak. Most próbálok görgőket felhajtani, vagy csináltatni.
Egyelőre ennyi.
Ötleteket, tapasztalatokat várok, ha valaki belefutott már hasonlóba.
Kösz
yoss
Nem az anyagiak a lényeg, hanem az idő, és a fellelhetőség. Nekem sajna nincsen időm utána menni az óráknak, és azt sem tudom hol, merre keressem. Ja egyébként világítást tettél az órákba?
Akkor munka társak vagyunk, mert én is kamionozok! ha szert tehetnék ilyen órákra akkor én is megépíteném ezt a formációd. De nekem még kilátásom sincs erre.
Szia adingo! sajna nincs egyik sem, a volt mérőt a Győri piacon vettem 600 Ft ért olajos orám már vagy 5-6 éve a garázsban pihent, kell még 1m fékcső 1golf első flex cső, amugy kamionos vagyok a csatlakozot a szerelők adták
Ez jó, hasznos, tetszik a kivitelezés is. Véleményem szerint még le lehetne krómoztatni a réz csövet is. Engem is érdekelne a dolog, csak nincs óra hozzá. Esetleg neked lenne?
Sziasztok! Végre elkészültem a moci óráival sokkal megnyugtatobb igy motorozni ha látni mi ujság odalent! ha valakit érdekel szivesen segitek! pár kép:
szép napot
olyan problémám van: ha tolom a motort a hátsó dobban vagy agyban hallok valami kattogást....ami még 1 hete nem volt
Nagyoroszi környékén (Vác, B.gyarmat, Rétság) valami korrekt szerelőt tudtok-e aki nekem megnézné
Szevasztok!
93-as Viragom önindítójának a szabadonfutója mindkét irányba szabadonfut(csak egyfelé szabadna neki). A neten olvastam, hogy a 95-ös modelltől találtak rá valami megoldást. Az új ár kissé húzós(szvsz). Ha valakinek van valami ötlete, megoldása, elfekvő készlete, kérem ossza meg velem.
Kersed Zeg.en a Renault szalon melletti telepen Zazi urat /szerelő
talán eligazit.Minket egy korrekt pasihoz küldött/igaz lassu/.Van egy jó villamossági szerelő Zalabesenyői városrész elején talán elvállalja.
Üdv
Bogarásztam az XV250 elektromos felépitését.
A rajzokon amit találtam a "main switch"-be azaz a főkapcsolóba mindenhol csak 3 szál megy, 3 polusú a csatlakozója is.
Az enyém viszont 4 es.
A piros barna és kék vezetékel mellett van egy barna/piros is( ha jól eméxem, az mi lehet?
Gyujtás:
Ebben a megxakitó nélküli világban van valami fordulatfüggő vagy esetleg röpsulyos előgyujtásvezérlés?
Csapágyboltokban érdeklődj a gőrgők után, ha minden kötél szakad venni kell megfelelő méretű csapágyat és kiszedni belőle, még mindig olcsóbb ................
A csináltatást csak akkor ajánlom ha megfelelően hőkezeltetni is tudod.
Hogy lesz összerakva ha megvan a görgő, hegesztéssel, keményforrasz?
Egyébként gratatula hogy hozzá mertél fogni, igy tanulhatunk egymástól....
végyé