Helló, d.deny .
Körbefúrkáltuk , a maradékot éles hidegvágóval vágtuk át .
Meg kell ütögetni óvatosan befelé , aztán fogóval tekergetve kihúzni .
Fúrni közvetlen a külső szélénél kell . Ha a hangtompító csöve mellett fúrkálsz akkor nem jön ki .
Tudna nekem segíteni valaki a Német Ebay oldalon vásárolni? Szükségem lenne egy alkatrészre, de nincs elérhetőségem az oldalra.
kérem aki tud segíteni keressen meg. Köszi előre is.
Adingo: 06 20 3262897
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki, egy balos kormánykapcsolóval? Yamaha XV 750 hez. Amin a szívató is rajta van. ( kürt gomb halott)
Előre is köszi.
Szia Mócsing!
És hogy szedted ki a furulyákat teljesen?
Mert én az enyémen körbefurtam de nem jött ki.
Mondjuk már igy is jobb a hangja de lehetne még dögösebb.
ÜDV
Peace.gondolkodom a kipufogo tuningon,mit mondtok az eredeti kipufogot atlehet alakitani,peldaul kiszedem a kozepso dobot es direktbe engedem a motorbol a ket csobe,csak nem tudom hogy kilehet e az szeppen belelni vagy sem....jo motorozast
Nem.Szatmarnemeti melol,kozel a hatarhoz igy hat ha v.mi motoros cuccot akkarok beszrezni es minosegit akkor nekem Nyiregyhaza van elerheto tavolsagra,meg azert irok ide mindeg mert egy Romaniai Viragost se ismerek csak titeket...Peace jo motorozast....
Ezektől a csodáktól csak a kormány (markolat) váltós 2 sebességes Riga/Komár volt szarabb, de az nagyon. "Élmény" volt vele menni.
Na de itt a vége, mert azt hiszem ez talán Virago-s topic.
Ja erre nem is gondoltam, hogy valaki közlekedési eszköznek használja a motort, mint én. (Aki csak közlekedik, az általában robogót vesz) Monnyuk, én utálom a "görhokedlit" Ma már inkább hobbi a motor, és a kocsi után veszik a népek.
Meg ha összeadom, egy közepes motor oldalkocsival talán drágább, mint egy autó. (igaz, nem kabrio)
Menni vele szerintem annak szörnyű, aki már megszokta a 2 kereket, de annak katasztrófa. Szerintem.....
Arra már nem is emléxem, a váltójával nem volt gondom, mással igen.
Szemre komolyabb volt mint egy Simson. Nem lehetett hozzá kapni semmit. (persze, akkor még mihez lehetett?)
Azért talán a 3. személy szállitása miatt egy köztes út.
Amig az ember be nem szerz egy autót.............
Párszor mentem olyannal, hát nem egy leányálom, mig meg nem tanul vele menni az ember.
Veszélesebb mint 2 keréken :)
Balkán?
Az a külső létetővillás?
Basszus nekem is az volt az első "komoly" motorom.
Ha előtte nem számitjuk a Bervát és a Komárt.
Jó moci (volt) lett volna ha normálisan megcsinálják a sebességváltását.
"Viszont nem értem ezt a karbifütész, minek az?
Télen fütené, és állandóan, mert ugye a höfokérzékelő a külső levegöt figyeli?"
Pontosan én sem tudom, de azt igen, hogy az első motorom egy 50 ccm-es Balcan volt, na azon télen tiszta jég tudott lenni a porlasztó.
Ugye a benzin párolgása hűt, és ha nem melegít annyit a henger, akkor lefagy az egész, és gondolom rontja a porlasztást.
Én hordok magammal egy kis műa. lemezt, (10x10 cm) nem aszfaltra, hanem mikor horgászni megyek. A puha föld rosszabb, mint az aszfalt.
A lemez ki van fúrva, és felakasztom oldalt a bukótartó zárra.
itt az oldal...http://shox.hu/Taskak.pdf...2 lapon 19900 forintot ir,,,de en 23 ezret fizetem kb nem tudom miert csak en is most latom...nah nem baj akkor se olyan draga....Peace
Körbefúrkáltuk , a maradékot éles hidegvágóval vágtuk át .
Meg kell ütögetni óvatosan befelé , aztán fogóval tekergetve kihúzni .
Fúrni közvetlen a külső szélénél kell . Ha a hangtompító csöve mellett fúrkálsz akkor nem jön ki .