Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

😘 most a szinekkel nincs baj,😁 a vámpírt nem ismerem. Meg valami nem igazi a lámpám rögzítésénél, de mindjárt visszabontom és átnézem. A rendszámtáblával copok, mert az alsó rögzítési ponton van 3 lyuk, és osszam be!😆 Az eredeti odavaló alkatrész már nem kapható. Egyet találtam használtsn, de drága, meg nem lennék vele előrébb.🤣 De legalább láttam mi az mert a robbantott ábrából nekem nem derült ki.🤷 Köszi a biztatást!
Nyugi. Szépen visszamész a kábelkötegen, a vezetékek szín szerint beazonosíthatóak, hogy mi hová megy, illetve melyik izzóhoz tartoznak, összeveted a kapcsolási rajzzal, és pikk-pakk felvilágosodik minden. Most ehhez neked egyszrre kell megtanulni mindent. Anyagismeretet, barkácsolási ismereteket, szerszámhasználatot, rajzolvasást stb. Nem kis feladat ez kéremszépen. Aki ebbe belevág, az nagy fába vágja bele a fejét ... 🙂 De én személy szerint biztatlak, mert pozitív ez a vállalkozó szellem. 💪
Hopp ezt csak most láttam. Pedig ezt előbb írtad. Ha bontom a vámpírokat, merthogy ketten vannak,😅akkor vissza tudom csinálni működőképesre könnyen, vagy lesz valami szopacs?😅
Hogy a fenyőbe van a rendszámtábla, világítással a többin alulra rögzítve? 😭 Hülyét kapok.😆
A csavarok egyformák votak.🤷 a gumibakok megvannak, de a fém távtartók vagy mik helyett csak alátét van. Lehet ott a gond. Most néztem a rajzot. A linkelt lámpa tök jó, csak ott is vezetékelni kellene a rendszám világítást. Márha lenne mire feltenni.🤣 Szopok vele, hogyan rögzítsem.😬
Így összeszerelve nem tudom, mi van meg a gyári hardverből.
A lámpa 3 gumibakon ül. A felsőből nem hiányzik véletlenül? Vagy nem lehet, hogy a csavarja hosszabb a kelleténél?

Itt egy cseredarab, új, gumistól, vezetékestől. Ennél kevesebbért is akad, de ez akadt a kezembe elsőre.
https://www.aliexpress.com/i/1...
A nagyobb bajom az, hogy így hogy megszüntettem a felső rendszámtáblát és kivettem a hegesztett fém tartót, hiába szereltem vissza a hátsólámpát a 3 csavarral, mert kb. 3 milimétert elmozog. A felső csavar mintha nem tartana eléggé.🤷 Pedig meghúztam talán túlságosan is. A nyomaték kulcsom csak utána jött meg. Ráadásul ott maradt egy lyuk ahova rögzítették. És a sérült gumi nem teljesen takarja, főleg hogy mozog is. Lehet nem túl érthetö... Tegyek oda valami fémet megint? Holnap megint szétszedem...🤔 Vagy még ma.😅 Amúgy a feszmérőm is megjött, azzal nincs is gond, de a fordulatszámmérővel megcopattak a kínaiak.🤣 Holnap bővebben is zaklatlak titeket miattuk.😅 Aztán nyugi lesz mert 7 napot dolgozom.🙄
Nyisd ki, vedd ki a túl rövid szakaszt, tegyél bele egy hosszabbat. A kék 'donorvezetéket' hagyd meg, avagy ha kinyitáskor úgy tűnik, hogy nem túl szép ott, ahol a penge átvágta a szigetelését, akkor szigeteld le és tedd a vámpírt kicsit arrébb.

A rendszámvilágítás áramigénye nagyon kicsi, nem nagyon érzékeny a csatlakozás vagy a kábel minőségére, olyan elágazást teszel oda, amilyet akarsz.
Köszi az infót!
Igen ez az. A felnyitható kis "fedelet" megtaláltam és láttam bene valami íves fém xart. Szóval ez az. Szüntessem meg? De mire cseréljem?🤷😅
OK. 🙂
Ja, hogy az. Nekem az "vampirnak" tunik.

Ez egy leagaztato csatlakozo, eleg otletes, de rossz minosegu es hamar tonkremegy a drot tole. A kek muanyag lof_sz olyan, mint egy hej, benne egy pengevel. Amikor beledugod a ket drotot es a fem penget ranyomod fogoval a drotokra, a penge atvagja a szigeletest a donorhuzalon. A penge masik oldalan is van hely egy huzalnak, amit oda teszel, abba szinten belenyes es a penge rovidzarat kepez.

Ki lehet nyitni, az egyik oldalan van egy korom, utana a penget ki lehet piszkalni.

http://youtu.be/VlG64463dhQ?si=70Qr0tga78Sz4h9l
A kép
Nagyon aranyos vagy! Futok itt pár kört, és ha nem megy élek a lehetőséggel. 😘 Ha én kapok akkor meg küldök Karácsonyra!😁
A hátsólámpában azok a kék csatlakozók. Azt hittem valami csoki félét vagy forrasztást találok, és ki tudom cserélni a teljes vezetéket egyben. De azok valami gumis bizbaszok.🤷 Mindegy, holnap megcsinálom saruval. Viszont a hátsólámpa belső és külső tömítése is xar. A külső majdnem el van szakadva. Megvagdosták, hogy felül hozzák ki a rendszámvilágítást. Valami ötlet a javítására? Az új 25 euró. 😅
Szemely szerint saruznek.
Mi bonthatatlan? Nem ertem a kerdest.
Tengely ki, kerek a fekdob iranyaba elhuz (ha ra van szorulva a difire, akkor rugdosas/gumikalapacs), ha leakadt a szoghajtasrol, kijon.
JIS fejet (bitet) nem tudom, hogy hol fogsz kapni ...
Tudom, hogy nem Magyarországon élsz, de itt az óhazában csak csavarhózó változatban lehet kapni. JIS bitet én is magamnak barkácsoltam. Ha kell, küldök belőle.
Opsz a kép lemaradt.
Megint egy kérdés.🤣 Ezek jól sejtem, bonthatatlanok? Ki akartam cserélni a rendszám világítás kábeleit, mert rövidek. Lentre teszem a rendszámot. Nem toldani akartam. Az eredeti oda való fém bizbasz nincs meg, ugyhogy szerkesztek. Milyen módszerrel toldjam? 🤔 Csoki+ zsugorbigyó? Vagy saruk+ zsugorbigyó?
Köszi! 😘 Veszek jis fejet, és megpróbálom azzal. Kiszerelni is megpróbálom, inkább a vissza lesz a gond.😬 Nem vacakolnék de benzin szint ellenőrzéshez kell az a csavar. De addig még nézek sok videót.😆
Köszi!😘 Próbáltam a neten utánna olvasni, de a jis-el kapcsolatban nem sokat talàltam. Nekem ugyan úgy néznek ki. 🤷 Kerestem jis szettet... Nem is hasonlítanak.😅
Amúgy ezt nem nagyon értem!

"Szóval 6-ig óvatosan kifúrva kipiszkálással, vagy menetmetszővel felszabályozással is kijönnek .
A csavarkiszedő egyébként "fordítottan menetes" tehát ahogy tekered befelé, azzal az erővel a csavart pedig hajtod kifelé."
Szóval kifúrom és mit piszkálok?🙄🤣 És mit csinál a menetmetsző? Nagyobb menetet kell csinálni bele, egy másik csavarnak? Vagy az ugyan ilyen méretű menetmetsző kitakarítja onnan a beragadt csavart? Bocsi az értetlenségért.🤭 A fordított menetű csavarkihajtót azt értettem, hogy működik( persze mert itt olvastam a fórumban) de ez a piszkálás meghaladja a fantáziámat.🤣
Sziasztok!Azt szeretném megkérdezni,hogy az 535-ös hátsó kerék kiszerelésénél a tengelyt csak ki kell simán ütni,vagy van valami más játék is vele?/olajleeresztés,stb/
ACR az philips, csak a recézett, ami jobban kapaszkodik kifordulás ellen. Nincs jelentősége.

Egyrészt a csavar is kicsi a kihajtóhoz, másrészt a porlasztó kényesebb szerkezet annál, hogy....
Vakdugó. Gummi blindstopfen.
Köszi! Üres az úszóház, mivel a benzin leengedésnél se tudtuk meglazítani, így kijárattuk... Legalábbis remélem hogy üres.😆 Csak ha már megjött az ütvecsavarozómhoz a bitfej adapter, gondoltam megpróbálnám. De tévedtem mert nincs jis.🙄 Amúgy ez a ketyere lehet nem jó semmire. Le akartam venni az utas üléstámlát, imbusz csavarok. A gép csak kerregett, de mozdítani nem bírta. Próbáltam az ide-odát, de semmi. Befújtam csavarlazítóval, kopogtattam, ráolvastam, vártam. De hiába.😄 Aztán elővettem férjem hajlítható Bernerét, és a másik oldallal kezdve ami könnyebben meglazult ki tudtam azt is lazítani. Mondjuk lehet ha a géppel a másik oldalt próbáltam volna akkor sikerül. Feszült az egész, le is cseszte egy helyen az "új" fényezést. Valami gumi alátétet alá tehettek volna.😡
Most van pár lyuk, hogy hívják azt a bizbaszt amivel betömjük?😅 A képen is van kettő.