Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben, alig várom már hogy halljam a hangját.
Holnap írok, hogy sikerült a művelet.
Még annyi kérdésem van, tapasztalatod alapján mennyi és milyen olajat ajánlsz a motorba? Régit eszem ágában sincs vissza önteni. Olajszűrő marad, mert alig 1000km volt az olajba/ szűrőbe.
Jó ez így, a vezérműtengely a helyén van.
Teljesen tökéletest használt vezérműlánccal nem tudsz, mert a lánc nyúlása-kopása miatt 1/8-1/4 fognyi potenciális elcsúszás benne van a képletben. Ha a T csíkja lesz pont ott, akkor a vez.lánckerék nem lesz 100%-osan a helyén.
Köszi, akkor egy nagyon kicsit még állítanom kell.
A csik a T mellett a jel. A T azt jelzi, hogy az elulso hengere.
Most jutottam el odáig hogy nekikezdjek az első hengernek.
Mindent a leírtak szerint csináltam. Azon gondolkoztam, hogy a T jellel vagy a T jel előtti I jellel kellene egybeesnie?
Holnap megcsinálom a hátsó hengert is, addig meg állítok még az elsőn, ha azt mondod szükséges.
Itt az első hengeren a jelölés.
Feszítőt is visszaraktam, van egy kellő feszessége a láncnak, de nem horrorisztikus. Körbetekertem 1x 2x minden jónak tűnik.
(Megvásároltam a 2 hengert hengerfejet dugattyúkat.).
Köszi!
M0moto pont hu (M nulla moto)
Tourmax CDF 203
Sziasztok!Szeretnék érdeklődni,hogy hol lehet normális (minőségben,és árban)megfelelő kuplungszettet vásárolni xv 500-ashoz?Előre is köszi az információt.
Csavart kitekered, a fület és a kábel végén a szemet le kell kefélni, csavart alaposan megpucolni vagy cserélni és mehet vissza.
Arra ügyelj, hogy ha a csavar be van rohadva, akkor ne erőltesd a kilazítást, nehogy letörjön a fül az önindítóról. Van rá esély, hogy a fület egy rá passzoló villáskulccsal vagy fogóval stabilizálni tudod és akkor kihajtható a berohadt csavar.

Ha kész vagy, be kell kenni egy kis zsírral és úgy feltenni a gumi harangot, akkor nem tud újra korrodálódni.
Köszi! Nem gáz azt is értettem.😁 Ha nem írod észre se veszem. Nekem is folyton vissza kell törölnöm.😅
letakaríthatod, basszus... miket ütök mellé, te kurva élet...
Az az önindító vezetéke. Lehataríthatod, persze.
Jujj elfelejtettem megkérdezni, mi ez, és letakaríthatom-e. Illetve hogyan, mármint nem akarok hibát okozni. 😅 Nem mintha ez lenne a legnagyobb gond, de most csak pucolgatni tudom csak. Aláfeküdtem és ez a gumiharang nem tűnt úgy, hogy jól állna. Megnéztem mi van alatta és hát gondolom ez nem ok.😳
Köszi Blackiex! 😊
Nehezen vagyok okos távolról, a karbit előttem kiterítve kéne látnom, hogy tudjam, mit lehet vele kezdeni.
Ebay.de-n vannak gyári porlasztók. 'XV250 vergaser' kifejezésre főképp a kínai cuccok jönnek, a találatokat le kell szűrni 'Zustand' alapján 'Gebraucht'-ra, akkor kidob egy maréknyi EU-s találatot écs 100 ercsi körül már akad.

Egyik holland bontónál 150-ért van egy igen szép példány, 3DM modellkódhoz, ami fojtatlan.
https://www.baboon.eu/en/part/...

130-ént az MTH-nál egy koszosabb, de eredeti szintén.
https://motorradteilehannover....

De ugye ezek is beállítást, takarítást, átnézést igényelnek.
Igen egyértelmű, hogy nem az én kategóriám, csak nem tudom a szerelő mennyire szakember. Nem ismerem. A Louisban szerelő alapból, de ott szerintem csak cserélnek, nem javítanak, ahogy mostanság szokás. Gazdag osztrák nem pepecsel szerintem...🤷 Bár nem tudom...
Itt nézem az ábrákat, elvileg itt eredetiket árulnak.🤷 De a karbi 700+ euró az több mint a motor értéke.😅
https://www.motorcyclesparepar...
A legjobb megoldas egy hasznalt eredet plusz egy jo felujitoszett. Vagy a szerelo allitsa be a meglevot. Nem lehetetlen, csak szakembert igenyel.
Akkor mi a javaslat? Használt mikuni és az általad javasolt felújító készlet?🤷 Vagy marad a "ház" és eredeti fúvókák meg micsodák..
Csak kiszerelessel, apro cafatokra szedessel, eredeti Mikuni alkatreszekkel torteno osszehasonlitassal.
Egyaltalan nem biztos, hogy a belso alkatreszek (fuvokak, tu, allitocsavar, stb.) akkorak es olyan formajuak, amilyennek lenniuk kell es ha a fofuvokara 105 van irva az nem garancia arra, hogy az valoban 105-os.
Akkor, ha jól értem nem gáz ha más a karbi, feltévd, hogy nem a legszarabb utánzat. A kipum olyan, amilyen. Nem elvékonyított csöves, mint sok osztrák, ezért gyanakodtam először, hogy nem gyári. Se a hangját, se a teljesítményét nem keveslem. Nekem elég.😅 Vagyis ha a szerelő be tudja optimálisra állítani akkor oké? Ha olyan vacak utánzat, hogy nem, az nem tudom feltűnik-e neki.🙄 Nem kevés itt az óradíj. Ki lehet valahogy deríteni, melyik utánzat lehet?
IS. Ez egy rendszer. Ahogy mondottam volt a ket femcso viszi a levegot a kipufogoig, az elosztotol a vakuum jon a pumpara, a vakuum mukodteti.
Jujj köszi! Amúgy azért nem kérdeztem eddig, mert ezt már sokszor leírtad a fórumon és már megjegyeztem, csak azt nem tudtam, hogy itt a 4. Cső is ahhoz tartozik.🤭 Bár sejthettem volna hisz arra fut.🙄 Viszont nem értem, hogy ha az oszträk is ilyen, miért csak a svájcihoz írják a kereszt alakút? Eddig azt hittem csak ezek a fémcsövek az AIS izék.🤣
Tudom, mar vartam a kerdest.

Mi a szar az az AIS. Nos, a kipufogogazok alaposabb elegetese javitja a kornyezetvedelmi adatait a motornak, ezert a balso tank alatto krombuciban van egy vakuumpumpa. Az levegot szivattyuz a ket krom csovon keresztul a kipufogoszelep moge, kozvetlen a szelep utan. A levego altal odajuttatott plusz oxigen segit a forro gazoknak tovabb 'egni' es ami a vegen a dobon kijon kevesebb karosanyagot tartalmaz majd.
12.2 kW-os (18 LE).

AIS-sal szerelt, ami a ket fem cso, ami a balso krom buciban levo kornyezetvedelmi loszarba megy. Ezert van negyes elosztod. Nem csak a svajci, az osztrak is ilyen.

A fojtas a karbiban (mas a tu) es a kipufogoban van (mas a cikkszam, fojtottabb a dob)