Rendben, alig várom már hogy halljam a hangját.
Holnap írok, hogy sikerült a művelet.
Még annyi kérdésem van, tapasztalatod alapján mennyi és milyen olajat ajánlsz a motorba? Régit eszem ágában sincs vissza önteni. Olajszűrő marad, mert alig 1000km volt az olajba/ szűrőbe.
Jó ez így, a vezérműtengely a helyén van.
Teljesen tökéletest használt vezérműlánccal nem tudsz, mert a lánc nyúlása-kopása miatt 1/8-1/4 fognyi potenciális elcsúszás benne van a képletben. Ha a T csíkja lesz pont ott, akkor a vez.lánckerék nem lesz 100%-osan a helyén.
Most jutottam el odáig hogy nekikezdjek az első hengernek.
Mindent a leírtak szerint csináltam. Azon gondolkoztam, hogy a T jellel vagy a T jel előtti I jellel kellene egybeesnie?
Holnap megcsinálom a hátsó hengert is, addig meg állítok még az elsőn, ha azt mondod szükséges.
Itt az első hengeren a jelölés.
Feszítőt is visszaraktam, van egy kellő feszessége a láncnak, de nem horrorisztikus. Körbetekertem 1x 2x minden jónak tűnik.
(Megvásároltam a 2 hengert hengerfejet dugattyúkat.).
Sziasztok!Szeretnék érdeklődni,hogy hol lehet normális (minőségben,és árban)megfelelő kuplungszettet vásárolni xv 500-ashoz?Előre is köszi az információt.
Csavart kitekered, a fület és a kábel végén a szemet le kell kefélni, csavart alaposan megpucolni vagy cserélni és mehet vissza.
Arra ügyelj, hogy ha a csavar be van rohadva, akkor ne erőltesd a kilazítást, nehogy letörjön a fül az önindítóról. Van rá esély, hogy a fület egy rá passzoló villáskulccsal vagy fogóval stabilizálni tudod és akkor kihajtható a berohadt csavar.
Ha kész vagy, be kell kenni egy kis zsírral és úgy feltenni a gumi harangot, akkor nem tud újra korrodálódni.
Jujj elfelejtettem megkérdezni, mi ez, és letakaríthatom-e. Illetve hogyan, mármint nem akarok hibát okozni. 😅 Nem mintha ez lenne a legnagyobb gond, de most csak pucolgatni tudom csak. Aláfeküdtem és ez a gumiharang nem tűnt úgy, hogy jól állna. Megnéztem mi van alatta és hát gondolom ez nem ok.😳
Nehezen vagyok okos távolról, a karbit előttem kiterítve kéne látnom, hogy tudjam, mit lehet vele kezdeni.
Ebay.de-n vannak gyári porlasztók. 'XV250 vergaser' kifejezésre főképp a kínai cuccok jönnek, a találatokat le kell szűrni 'Zustand' alapján 'Gebraucht'-ra, akkor kidob egy maréknyi EU-s találatot écs 100 ercsi körül már akad.
Igen egyértelmű, hogy nem az én kategóriám, csak nem tudom a szerelő mennyire szakember. Nem ismerem. A Louisban szerelő alapból, de ott szerintem csak cserélnek, nem javítanak, ahogy mostanság szokás. Gazdag osztrák nem pepecsel szerintem...🤷 Bár nem tudom...
Csak kiszerelessel, apro cafatokra szedessel, eredeti Mikuni alkatreszekkel torteno osszehasonlitassal.
Egyaltalan nem biztos, hogy a belso alkatreszek (fuvokak, tu, allitocsavar, stb.) akkorak es olyan formajuak, amilyennek lenniuk kell es ha a fofuvokara 105 van irva az nem garancia arra, hogy az valoban 105-os.
Akkor, ha jól értem nem gáz ha más a karbi, feltévd, hogy nem a legszarabb utánzat. A kipum olyan, amilyen. Nem elvékonyított csöves, mint sok osztrák, ezért gyanakodtam először, hogy nem gyári. Se a hangját, se a teljesítményét nem keveslem. Nekem elég.😅 Vagyis ha a szerelő be tudja optimálisra állítani akkor oké? Ha olyan vacak utánzat, hogy nem, az nem tudom feltűnik-e neki.🙄 Nem kevés itt az óradíj. Ki lehet valahogy deríteni, melyik utánzat lehet?
Jujj köszi! Amúgy azért nem kérdeztem eddig, mert ezt már sokszor leírtad a fórumon és már megjegyeztem, csak azt nem tudtam, hogy itt a 4. Cső is ahhoz tartozik.🤭 Bár sejthettem volna hisz arra fut.🙄 Viszont nem értem, hogy ha az oszträk is ilyen, miért csak a svájcihoz írják a kereszt alakút? Eddig azt hittem csak ezek a fémcsövek az AIS izék.🤣
Mi a szar az az AIS. Nos, a kipufogogazok alaposabb elegetese javitja a kornyezetvedelmi adatait a motornak, ezert a balso tank alatto krombuciban van egy vakuumpumpa. Az levegot szivattyuz a ket krom csovon keresztul a kipufogoszelep moge, kozvetlen a szelep utan. A levego altal odajuttatott plusz oxigen segit a forro gazoknak tovabb 'egni' es ami a vegen a dobon kijon kevesebb karosanyagot tartalmaz majd.
AIS-sal szerelt, ami a ket fem cso, ami a balso krom buciban levo kornyezetvedelmi loszarba megy. Ezert van negyes elosztod. Nem csak a svajci, az osztrak is ilyen.
A fojtas a karbiban (mas a tu) es a kipufogoban van (mas a cikkszam, fojtottabb a dob)
Holnap írok, hogy sikerült a művelet.
Még annyi kérdésem van, tapasztalatod alapján mennyi és milyen olajat ajánlsz a motorba? Régit eszem ágában sincs vissza önteni. Olajszűrő marad, mert alig 1000km volt az olajba/ szűrőbe.