A 250-eshez van karbi a neten, valo igaz. A kinaiak masoltak a komplett motort, a karbit is. Ebbol is van tobbfele gyartmanyu. A Lifan porlasztok eleg hasznalhatok, az aliexpress-es olcsok kevesbe, azokat basztatni kell, hogy jo legyen.
Ami a motorod szarmazasi helyet es konkret kW adatat illeti, egy motor- es vazszamot irj nekem, utananezek. Az eloszto nem feltetlen indikativ, aki karbit cserelt, fesszabalyzot cserelt, kutya fule tudja, mit cserelt meg. Szoval csak ez alapjan nem lehet megallapitani.
Ja és egy kérdés is felmerült még bennem. Blckiex te írtad annó a fórumon valakinek, hogy a német, osztrák, svájci piacra készültek, folytottak, ahogy az enyém is. Amúgy svájci ha minden igaz, mert nem T alakú összekötő van benne, hanem kereszt alakú. A robbantott ábra szerint az csak a svájcira jellemző. Meg még egy csomó alkatrésznél is jeleznek ilyet. ( Marha boldog vagyok) Te írtad, hogy s folytás több összetevőből áll. Ha ez nem erddeti, akkor franc tudja szuperál-e úgy, hogy a többi esetleg nem lett cserélve. Már nem emlékszem mi az ami még adja a folytást. Valami tű, vagy mi? Mit tennél a helyemben?🤷
Hali! Eddig is idegesített, de már tuti hogy nem eredeti a karburátor. Nincs rajta a mikuni felirat, meg túl csillogó, tiszta. Gondolom valami occo a netről. 🤷 Még a használtak is dupla annyiba kerülnek az eredetikből, mint az utánzatok. Van értelme ezzel szarakodni és fizetni a szerelőnek, vagy szerezzek eredetit, meg hozzávalókat? Blackiex mondtad, ne vegyek xar kínai settet hozzá.😆 Szerintem az egész az.🤦🙄
A 2. kategoria ugy 8-10 eve maroknyi tipusra szukult, mert a gyarto sem hulye. A CSAK tubeless-kent hasznalhato gumik belsejen suru bordak voltak, ami ki tudta dorzsolni a belsot. Ezt simabb felulettel levaltva a termeket szelesebb vevokornek el tudja adni a gyarto es nem kell ket kulon gepsoron termelni ketfelet, de adhatja ugyanannyiert. Profit.
Bontottat nem mertem, mert ugye vagy jó vagy nem... Ez amit vettem argentin.🤭 DZE de megviccelt. Bekötöttem, kivittem a motort, rá adtam a gyújtást és a neutral lámpa nem gyulladt ki.😳 Lehúztam a barna vezetéket és úgyse. Már át akartam kötni a régit, de mondom megpróbälom. És beindult, lámpa kigyulladt, azóta normálisan müködik. Kulcs elfordit, lámpa kigyullad.🤷
És.... végre nem egy akkus csavarhúzóm van amit folyton töltőre kell tenni.😁 Van töltésem.🥳 14,4-14,5 teljes díszkivilágítással. 😊 Köszi a segítségeket! 😘 Egy probléma elhárítva, remélem.😅
Az a csavar ami nehezen de kijött, elég szép, és valami fehér por is volt a menetben. Viszont a másik kifogott rajtam.🤷 Vennem kell holnap másik imbuszt.🙄
Valameddig. 1-2 évről beszélünk, a külsején látszik, hogy nem öreg szabályozó. A gyári japán előtte bírt bő húsz évet. Nem mindegy. Szerintem legalábbis. Ha fesszabályzóról van szó, előbb vennék bontott gyárit mint új kínait.
A csavar szerintem azért van belerohadva, mert a motor aljánál van az a lemez és esélyesen a szabályzó cseréjénél simán vissza is tették a régi, már korrodált csavart csere vagy mindenféle védelem (pl. rézpaszta) nélkül. Miért pont itt ne lett volna kontár az ex gazdája vagy annak a "szerelője"?
Mondtam korábban, hogy a barnának nincs jelentős szerepe.
Ja, csak ha így be vannak rohadva a csavarok, akkor elvileg működnie kellett vele valameddig.🤔 Remélem nem mégis a generátor beteg. Csak ha ezzel is működött, kár volt hat vezetékest rendelnem.🤦
Azt hiszem egy 1000-es faser fesszabályzóját kapta a kicsike annó...🤷 Leszereltem a tartó lemezzel együtt, de a csavarok amik rögzítik be vannak rohadva... Nem tudom leszedni. Fújtam wd40-et. Várok.🤔
"Milyen jel áll jól? A 250-esen nem rémlik, hogy lenne jel a kuplungbowden beállításnál."
A műanyag borítás alatt hegyben végződik és van jel a blokkon is.
Amúgy eszembe jutott olajcserénél, hogy a pasi akitől vettem sokáig tárolta ezt a motort. Amikor áthozta (nem volt gyanús miért ilyen rendes🙄) úgy mutatta, on-ról mindig állítsam a benzincsapot pri-re. Vagyis ő úgy tárolta. Azért volt az első kérdésem kb. ez, mert furcsáltam. Lehet azért látszott szivárgás (az pl. azóta sincs) és folyt tele a karter.🤷
"Másfelől ha benzines volt azt előző olaj, akkor idő kell, míg a lamellákat a friss olaj kezelésbe veszi."
Ezt üres tankkal kicsit lehet sürgetni. A kuplungkart egy kötegelővel vagy spárgával meghúzott állapotban rögzíteni kell, majd a motort el kell dönteni a jobb oldalára. Nem muszáj teljesen, de minél inkább, annál jobb. Az olaj átfolyik a kuplung deklibe és elárasztja azt a rész.
Nem erőltetném, mert a tankból kifolyhat a benzin. Persze ha épp a karbiban nyúlkál az ember, levette a tankot és kiszerelte a karbit, akkor nincs gond.
A 250-eshez van karbi a neten, valo igaz. A kinaiak masoltak a komplett motort, a karbit is. Ebbol is van tobbfele gyartmanyu. A Lifan porlasztok eleg hasznalhatok, az aliexpress-es olcsok kevesbe, azokat basztatni kell, hogy jo legyen.
Ami a motorod szarmazasi helyet es konkret kW adatat illeti, egy motor- es vazszamot irj nekem, utananezek. Az eloszto nem feltetlen indikativ, aki karbit cserelt, fesszabalyzot cserelt, kutya fule tudja, mit cserelt meg. Szoval csak ez alapjan nem lehet megallapitani.
1. csak belsovel hasznalhato (tube type)
2. belso nelkuli, CSAK ontott vagy specialisan, raf-furat nelkul kullozott kereken hasznalhato (tubeless only)
3. Belsovel hasznalhato hagyomanyos kullos kereken,
belso nelkul ontott felnin.
A 2. kategoria ugy 8-10 eve maroknyi tipusra szukult, mert a gyarto sem hulye. A CSAK tubeless-kent hasznalhato gumik belsejen suru bordak voltak, ami ki tudta dorzsolni a belsot. Ezt simabb felulettel levaltva a termeket szelesebb vevokornek el tudja adni a gyarto es nem kell ket kulon gepsoron termelni ketfelet, de adhatja ugyanannyiert. Profit.
A csavar szerintem azért van belerohadva, mert a motor aljánál van az a lemez és esélyesen a szabályzó cseréjénél simán vissza is tették a régi, már korrodált csavart csere vagy mindenféle védelem (pl. rézpaszta) nélkül. Miért pont itt ne lett volna kontár az ex gazdája vagy annak a "szerelője"?
Mondtam korábban, hogy a barnának nincs jelentős szerepe.
A műanyag borítás alatt hegyben végződik és van jel a blokkon is.
Amúgy eszembe jutott olajcserénél, hogy a pasi akitől vettem sokáig tárolta ezt a motort. Amikor áthozta (nem volt gyanús miért ilyen rendes🙄) úgy mutatta, on-ról mindig állítsam a benzincsapot pri-re. Vagyis ő úgy tárolta. Azért volt az első kérdésem kb. ez, mert furcsáltam. Lehet azért látszott szivárgás (az pl. azóta sincs) és folyt tele a karter.🤷
Ezt üres tankkal kicsit lehet sürgetni. A kuplungkart egy kötegelővel vagy spárgával meghúzott állapotban rögzíteni kell, majd a motort el kell dönteni a jobb oldalára. Nem muszáj teljesen, de minél inkább, annál jobb. Az olaj átfolyik a kuplung deklibe és elárasztja azt a rész.
Nem erőltetném, mert a tankból kifolyhat a benzin. Persze ha épp a karbiban nyúlkál az ember, levette a tankot és kiszerelte a karbit, akkor nincs gond.