Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor le kellene szigetelni, mert a gyújtás kapcsolóról pozitív feszültségen lesz. Vagy nem?
Nem latom az ellentmondast. A fesszabalyzo az indulast nem akadalyozza meg. A gyujtas akkurol megy. Az akkut toltott allapotban tartani, az a toltesrendszer dolga.

A 2. lab amire 'ignition switch' van irva az annyit tesz, hogy a barna a gyujtaskapcsolora megy. Onnan pedig a fogyasztokhoz.
Hagyd a barnat ugy, ahogy van, bekotetlenul. Eddig is ment minden arrol az aramkorrol.

Hja, a tankra rafer egy citromsavas furdo.
Ez az én fesszabom, de totál nem értem hisz indul.😅
Benzintank. Megnyertem a takarítást? Töltésem nincs.🤷
Ja tévedtem dgyiken se jön ki, a B a fekete.😆
Jó reggelt! 😁 Na a sarukat megcsináltam, kb. éjfélig. Reggel óta azon dilemmázom bekössem a barnát a pirosba vagy előtte próbáljam ki van-e töltés.( Ha xar a fesszab mondjuk mindegy😆) bújtam a telón a robbantott ábrákat, de nem láttam semmit. Erre csöngettek és ámenre megjött a Reperaturanleitung. 😁 Na kitúrtam belőle a bekötési rajzokat, de nem lettem okosabb.😆 Az egyiken kijön a barna a fesszabból, de nem mutatja hova fut. Tudom a mellékbiztosítékba. A másikon meg köze nincs a fesszabhoz. Merthogy ebben az én évjáratom meg a korábbi is benne van. Most akkor bekössem? Nem csinálhatok nagyobb bajt?🤷
"Bölcs dolog volt"
Nem magamtól voltam ily bölcs, Tőletek tanultam.😁
MAXiMUM kétszer akkorát. Ami rámegy a vezetékre vagy a sarura lazán, de ha felére zsugorodik, akkor feszesen ráül. Nyilván ha nagyon-nagyon laza a zsugorcső a szigetelni kívánt akármin, ha fele keresztmetszetre zsugorodik is laza lesz.
"Úgy számolj, hogy öngyújtó láng ill. hő hatására kb. felére zsugorodik !"
Igen 2:1 van ráírva. Ez azt jelenti, hogy a vezeték méreténél 2x nagyobbat kell használnom? 🤔🤷😆
Bölcs dolog volt.
Lepucoltam a fesszab testelési pontját, meg az érintkezőt. Jó korrodált volt...
Blackiex minden együttérzésem a tiéd! 🙄 Gondolom milyen bosszantó!😬🤗
Ne is, mert még ennek is utánaolvasok, és a jövő évszázadban is a net előtt ülök.😅 Amúgy gyerekkoromból csak az a fajta ismerős. Pont ezért tűnik ez az új nekem újdonságnak.😆
Na, akkor mar tudod, hogy erzem magam majdnem minden "paciensnel"... Elkepeszto, milyen lefingott allapotban van a motorok egy jelentos resze.

A forrasztas valoban ellenjavallt villanyszereles eseten. Kisfeszultsegen viszont nem annyira gond es a korrozio ellen is lehet egyszeruen vedekezni pl. szilikonzsirral.
Ugyanakkor ha a krimpelesben bizol, krimpelj. Ha melegszik a kotes, meg mindig ott a lehetoseg arra, hogy lenyesd a kek szigetelo gallert es odaomlessz egy kis ont, ha ugy alakul.
"Amúgy ez nekem szimpatikusabb mint a meztelen saru. " A meztelen szárnyas saru viszont sztem jobban rögzít, mert duplán fog, de ahhoz már tényleg saruzó fogó kell. Lehet rá kapni sapkát is. PP-t is, és szilikonost is, de ne bonyolítsuk ... 🙂
Ja amúgy nem tudom ki szerelte ezt a motort, de több csavar hiányzik, mint ami benne van.🤷🤣 Az aksi tartónak csak az egyik fele volt rögzíve, lebegett. A TCI nem volt rögzítve, a lemez amkn a fesszab van csak az egyik fele vot rögzítve. 😳 Nem tűnt fel neki, hogy maradt egy marék csavarja?🤔😅
Amúgy nagyon aranyos vagy, hogy megcsinálnád! 😘
Igen ez amúgy megtörtént.🤣 Már mindent tudok, hogy miért nem szabad az épületgépészetben forrasztásos technikát alkalmazni csak Wagnát vagy mit.🤣 Az ellenállási különbségekkel is tisztában vagyok, hirtelen magas zárlati áram esetén, a különböző kábel kötési technikák esetén. 😆 Amúgy a tisztán forraszanyag nélküli préselt kötés, (réz) jobb mint a forraszanyagos, mert az hidegen megfolyhat, roskadhat, korrodálhat magas hőtöl így őőő nem fog vezetni és... Na mindegy szétég.😂 Ha megfelelő erővel préseljük össze a izét az izével akkor jobb a kötés, főleg ha négyzetes keresztmetszetben?🤔 Na szóval utána néztem, szóval házat építeni már tudok.😂 Sőt az erős áramuakkal is tisztában vagyok már. Amúgy ezeket írtam be amit írtál, de csak a megvehető saruk jönnek elő.🤭 Most vettem zsugorcsövet. Amúgy 1,5 ös kábeltól jó. De kipróbáltam 1-essel is és működött. Mert a barna a motorban csak 1-es. 🤷 A többi szerintem 2-2,5 kb. Amúgy ez nekem szimpatikusabb mint a meztelen saru. 🤔 De lehet csak mert szines.🤣
Bocsi, de nem túl jól fogalmazok, írni meg lusta vagyok, inkább odamennék, és megcsinálnám neked, de sajnos ez sem jó opció. De nem féltelek. Beírod a keresőbe, hogy szigeteletlen saru, nyitott saru, krimpelés, kábelsaru szerelése, és hasonlókat, aztán dől az info ... 🙂
Szia, hát akkor nézzük először azt, hogy mit is jelent az, hogy krimpelés. Amit vettél sarut, hát nem vagyok biztos benne, hogy jó lesz. Ugyanis:
1. A nyakán, ahogy látod, kék színű szigerelés van, ami azt jelenti, hogy 1,6 - 2,5 mm vastag vezetékig jó, és amire rá kell tenni, azt nem tudom (blackiex majd kiigazít) sztem csak 1,5-ös. Ha jó szorosan van rátéve, elvileg még jó.
http://youtu.be/bvcP5O7fKRU
2. Egy másik fajta saruzás van a Te motorodon, másik fajta saruval, amihez speciális fogó kell.
Én azt csinálnám a helyedben, hogy sniccerrel levágnám (lefaragnám) azt a kék szivetelelést a saruról, és beleforrasztanám a vezetéket. A szigetelést meg zsugorcsővel oldanám meg. A zsugorcsövet méterben lehet kapni többféle méretben. Úgy számolj, hogy öngyújtó láng ill. hő hatására kb. felére zsugorodik !
A "csoki" nekem megolvadt. A saru talán jobb, ha jó szoros. De legbiztosabb a forrasztás, ha lehet.
Ja, szerinted az olvadt csatit saruval helyettesítsem inkább, vagy mehet a csoki? Nekem az szimpibb, és olvastam Te is azt használtál a generátor csatiknál. Vettem sarukat, meg fogóm is van hozzá színkóddal, de nem tudom. Ilyet még nem használtam. Gondolom ehhez is le kell ónoznom a vezetéket, aztán a fogóval összenyomni?🤔 Az a kék műanyagot kell melegíteni? Vagy vennem kellett volna még hozzávaló zsugorfóliát vagy hogy híjják?
Köszi! 😊 Csak javasolta valaki, de nekem is szemet szúrt a verkaufernél a kilométerhosszú csencsongpincsing.🤣
Ez egy kínai szett, felejtsd el.
Keyster KY-0765NR kell oda, nem 17 eurónyi ipari melléktermék.