De, csak a csomópont a korbács becsomagolt részén van. Ha rámérsz az akku + pólusára és a szabályozó piros vezetékére szakadásvizsgálóval, sípolni fog.
...és itt csinálnak egy átkötést, oszt máris jó az 5 drótos. A barna ugyanúgy egy 12V-os kimenete a szabályozónak, mint a piros, csak egy plusz keresztmetszet.
Ja nem úgy kerestem biztosítékkal, hanem, hogy melyikbe toldották azt be. Azért tippeltem a 19-re, mert az megy az aksihoz.🤭 Kérdés mi a jó minőségű és kell az a bizti? Hétfőn bemegyek a szervízbe és megkérdezem megcsinálják-e? Sajnos a forrasztópákám nem élte túl a két sárelöntést a pincénkben.🤷
A töltésem nekem sem "direkt" az akksira megy, (mint az 535-nél) hanem bemegy az előre menő korbácsba. (lehet, a gyk.kapcshoz?) Csak úgy írtam, semmi köze a tárgyhoz! 🙂
Mert az átkötés utólagos.
Nézd... A Yamaha a töltésrendszert átörökítette egy másik régebbi modelljéről. Csináltak bele egy kurflit a plusz egy vezetékkel, ami igazából felesleges. Sokan vannak, akik nem akarnak 250 eurónak megfelelő helyi valutát elkölteni, ezért ők csinálnak egy átkötést és onnantól szinte bármilyen 5 vezetékes szabályozó jó rá, amit fel lehet a helyére csavarozni.
Basszus, nekem ez kínai.🤣 A melegedő vezeték helyett néztem a robbantott ábrát de nem mondom, hogy tudom melyik az. Itt pl. Nincs is azt hiszem 19. https://www.motorcyclesparepar...
Nem, a barna elviekben csak kimenet. A piros van allandora az akkura kotve, a barna csak akkor, amikor a kulcs ON-on van.
Teljesen ertelmetlen, a 81-83 kozotti 750/920 ugyanilyen, ott is az a megoldas, hogy a fesszab csatinal csinalnak egy atkotest a piroshoz es onnantol mindenfele szabalyozo jo ra.
Ok... akkor végül is nekem úgy tűnik, hogy (az eredeti 6 pin-esnél) a barnán veszi a ref.feszültséget, a gyújtás kapcsolón keresztül. Azért működött az 5 pin-essel, mert annak nem kell külön ref. fesz. minta, a kimenő piros maga a minta.
Viszont a fesszabályzómból már eleve nem jön barna. A csatlakozó másik oldalán kijön a barna, belemegy a szignálba, amit nem tudok micsoda, majd kijön és befut egy másik csatlakozóba, aztán onnan tovább szerintem az indítókulcs felé. A piros ami jön a fesszabtól, megy az aksi felé, az a kókányolt. Van egy másik piros ami a barnával együtt fut. De azt nem tudom honnan, talán az előről jövő vezetékkötegből van?🤷 Be vannak csavarva. De gondolom nem unalmukban tették oda.🤷
Nem, egy (valami fura okbol kifolyolag) a gyujtaskapcsolohoz megy es olyan, mintha egy parhuzamos aga lenne a pirosnak. Kb. hogy nagyobb keresztmetszete legyen.
Igen, az atlatszo "onforrasztos" zsugorcso arulkodik, az a vezetekszakasz nem gyari.
Hogy a barna es a piros ott ossze van-e kotve, azt te tudod ellenorizni, a barna es a piros egyarant bemegy abba a gumibugyiba... Ott lehet a kotes, ha van. Mert onnan nem latok barnat kijonni.
Nézd... A Yamaha a töltésrendszert átörökítette egy másik régebbi modelljéről. Csináltak bele egy kurflit a plusz egy vezetékkel, ami igazából felesleges. Sokan vannak, akik nem akarnak 250 eurónak megfelelő helyi valutát elkölteni, ezért ők csinálnak egy átkötést és onnantól szinte bármilyen 5 vezetékes szabályozó jó rá, amit fel lehet a helyére csavarozni.
Az eredeti vezetekszakasz a kabelkorbacs resze. Azt a szakaszt normalis minosegu forrasztassal, jo minosegu vezetekkel kellene kijavitani.
https://www.motorcyclesparepar...
Teljesen ertelmetlen, a 81-83 kozotti 750/920 ugyanilyen, ott is az a megoldas, hogy a fesszab csatinal csinalnak egy atkotest a piroshoz es onnantol mindenfele szabalyozo jo ra.
Ezert mukodott minden az 5 vezetekes szabalyozoval is.
Egyebirant a melegedo vezeteket kene elobb megszuntetni, utana ujramerni a toltest, nehogy ket szar forrasztas miatt kolts el X eurot
Hogy a barna es a piros ott ossze van-e kotve, azt te tudod ellenorizni, a barna es a piros egyarant bemegy abba a gumibugyiba... Ott lehet a kotes, ha van. Mert onnan nem latok barnat kijonni.
A lemegedő vezeték nem jó jel, de látom, az is barkácsolt.... 😣