Sziasztok. Pár hónapja vettem egy xv535-öt, a forgalmiban 20kw van írva, viszont
a neten minden adatlapon 32kw van. 92-es évjárat. Hogyan tudnám biztosra megnézni
hogy mekkora. Pl:motorszám, menetteljesítmány, stb.
Köszi! csak amíg várok az orvosra, nem telik az idő.😅 Eskü már megműtöm magam.😂 Már a 179. oldalon járok a fórumon, még laza 1500. Kb. Már mindennel is találkoztam amit kérdeztem.😅 Álmomban összerakok egy szinkron tesztert, amire nincs is szükségem.🤣 Minden más viragon tudom hol az állító csavar. Stb...
A tökéletes az lenne, ha mindkettő pipa egyforma 5K lenne. A gyári Tokai Denso pipa 5K.
Ugyanakkor ez egy olyan "hiba", ami otthon is orvosolható, nem igényel szakembert és kb. egy horzsolás a térden egy olyan betegen, akinek ki kell vetetni a vakbelét mielőbb. Emiatt nem is akartam forszírozni. Formára és méretre amúgy az NGK VD05F lenne talán az ideális.
Lehet tudni az eredeti tdt-131 zavarszűrését? Nem találok róla infót. Az NGK-ra rá van írva, hogy 1 Kiloohm. Na most így van két zavarszűrős gyertyám, mert azt vettem ami a kisokosban volt, és blackiex is azt írta. Meg két zavarszűrős pipám. Ha a gyertya 5Kohm (CR6HSA) A pipa meg 1 az még oké? Feltéve, hogy az eredeti is az. Vagy vegyek két pipát 5 kohmmal és R mentes gyertyát. Mielőtt megy a szerelöhöz, beszereznék mindent.🤷
Köszi! Végre valami jó is.😅 Amúgy nem engedtem le az úszóházat, de azóta nincs folyás.🤷 Lehet csak akkor ha jár a motor? Meg lehet-e valami köze a benzincsaphoz? Mármint pl. a benzines olajnak. On-on volt általában. Nemrég átállítottam res-re és utána próbálgattuk szpmszédpmmal és nem volt annyira xar mint előtte, persze gyertyát is cseréltünk... Na mindegy, szerelőt megkérem nézzen rá. Sokat volt infítva, próbálgatva, lehet az is megkülte benzinnel az olajat.🤔 Saru kész csak még forrasztani nem tudtam... Persze fiamnak kellett összenyomni, engem kiröhögött.😅
Az altalad emlitett oldal nemzetkozi. A fojtott modellek csak a nemet-osztrak piac sajatossaga, esetleg svajci.
A fojtott kivitel 3BR modellkodu, ezzel kezdodik a motor/vazszam. Ha eredetileg fojtott volt, errol ismerszik meg.
A fojtas ket alkatresszel van megoldva: a vezermutengelyek es a szivocsonkok. Utobbihoz kozepes mertekben be kell asni a motorba, le kell venni a karbit. A vezermutengely ennel sokkal kunsztosabb... Nem is reszletezem inkabb.
Szetszedes nelkul ugy lehet megnezni, hogy kiviszed egy gyer forgalmu utra es megkergeted. Ha cirka 6 szekundum alatt megfutja a 0-100-at, illetoleg 110-120-nal nem fogy el az ereje, akkor fojtatlan. A 20 kW-os gyorsulasa 8 masodperc felett van 100 korul elfogy belole a lendulet es 120-nal nem nagyon tud jobban menni.
Sziasztok. Nagyon szuper az oldal, köszönet érte.
A tavasszal vettem egy xv535-öt, és olyan tüneteket produkált hogy menet közben ha megálltam
vagy le kellett lassítani és kis fordulatról gyorsítani az egyik henger megállt, és csak fordulaton
indult el. A fogyasztás 6-8.5 liter között, a hátsó henger gyertyája full kormos.
Sose jöttem volna rá, hogy a súbertű furata van kikopva, ha itt nem olvasok róla.
Lenne egy olyan kérdésem hogy a fogalmiban 20kw van beírva, de szerintem azt csak az A2
jogsival való vezethetőség miatt írták be, megnéztem egy adat leírást https://www.motorcyclespecs.co...
és nem találtam olyat hogy 1992-ben lett volna 20kw-os, csak a 32kw-os.
Hogyan tudnám megnézni hogy az enyém valójában 20 vagy 32kw.
Lepucolom meg leengedem, ha megtalálom a csavart, és nem az is hibás... Már semmibe se bízok.🤣 Magas az olajszint, anno azért firtattam folyton a légbubit.😂 A felső vonal felett van. Csak akkor látszik nem telinek az ablak ha 1-2 fokot megdöntöm.
Az normáli, hogy a durvalégszűrő nem ér a műanyagig? Magyarul alul van kb 2-3 miliméter ha ráhúzom a menetre. Azt nem vettem csak a szivacsot. Az darabokban jött csak le úgy mállott.🤦 Gondolom jót tett a karbinak. Próbáltam videót csinálni, de nem tölti fel. Oké, tárgytalan, ahogy összeraktam rájöttem.🤣
Én megvárnám az olajcserével, míg a karbi kész nem lesz. Biztos ami biztos.
Másfelől személy szerint meggyőződnék róla, hogy csak az úszóház tömítése folyik-e. Pl. azzal, hogy lepucolnám a nedves részt féktisztítóval hogy lehessen látni, jön-e még.
Ha igen, akkor le kell engedni az úszóház tartalmát a leeresztő csavarjával, ismét lepucolni a szívócsonkot. Üres úszóházból nem csoroghat benzin, ergo ezúttal tiszta kellene maradjon. Ha máshol van a baj, a jelenség meg fog ismétlődni.
Az olajszintet meg kell nézni, nem túl magas-e. Majd levenni a kupakot az olajbetöltő nyílásról és bele kell szagolni, van-e benzinszaga.
Úgy is cserélek olajat meg szűrőt. Aztán megy a karbival szerelőhöz. Szomszédom szerint itt van tőlünk kb 2 kilométerre, és nem horror drága. Ha az első eset van kibír annyit friss olajjal?🤷 Ja ki tudom deríteni ha az első eset van? Engedek egy picit az olajból és megpróbálom megítélni van-e benne benzin? 🤦
Ez így első blikkre elég bajosnak tűnik. Ha a gumi Y-on belül is folyik a benzin, az a hengerbe csorog. A hengerből pedig az olajba. Azt jól felhigítja és már nincs is tisztességes kenés.
Ha viszont csak azért nedves ott, mert a porlasztó úszóház tömítése eresz, az a jobbik eset.
https://www.fruugo.at/motorrad...
ezért raktam ki még egyszer.
a neten minden adatlapon 32kw van. 92-es évjárat. Hogyan tudnám biztosra megnézni
hogy mekkora. Pl:motorszám, menetteljesítmány, stb.
Ugyanakkor ez egy olyan "hiba", ami otthon is orvosolható, nem igényel szakembert és kb. egy horzsolás a térden egy olyan betegen, akinek ki kell vetetni a vakbelét mielőbb. Emiatt nem is akartam forszírozni. Formára és méretre amúgy az NGK VD05F lenne talán az ideális.
A fojtott kivitel 3BR modellkodu, ezzel kezdodik a motor/vazszam. Ha eredetileg fojtott volt, errol ismerszik meg.
A fojtas ket alkatresszel van megoldva: a vezermutengelyek es a szivocsonkok. Utobbihoz kozepes mertekben be kell asni a motorba, le kell venni a karbit. A vezermutengely ennel sokkal kunsztosabb... Nem is reszletezem inkabb.
Szetszedes nelkul ugy lehet megnezni, hogy kiviszed egy gyer forgalmu utra es megkergeted. Ha cirka 6 szekundum alatt megfutja a 0-100-at, illetoleg 110-120-nal nem fogy el az ereje, akkor fojtatlan. A 20 kW-os gyorsulasa 8 masodperc felett van 100 korul elfogy belole a lendulet es 120-nal nem nagyon tud jobban menni.
A tavasszal vettem egy xv535-öt, és olyan tüneteket produkált hogy menet közben ha megálltam
vagy le kellett lassítani és kis fordulatról gyorsítani az egyik henger megállt, és csak fordulaton
indult el. A fogyasztás 6-8.5 liter között, a hátsó henger gyertyája full kormos.
Sose jöttem volna rá, hogy a súbertű furata van kikopva, ha itt nem olvasok róla.
Lenne egy olyan kérdésem hogy a fogalmiban 20kw van beírva, de szerintem azt csak az A2
jogsival való vezethetőség miatt írták be, megnéztem egy adat leírást https://www.motorcyclespecs.co...
és nem találtam olyat hogy 1992-ben lett volna 20kw-os, csak a 32kw-os.
Hogyan tudnám megnézni hogy az enyém valójában 20 vagy 32kw.
Piros nyíllal jelzett csőrből folyik majd ki.
Azt a 2 kilométert nem mondom, hogy tolva tedd meg, de nagyon kímélve hajtsd odáig.
info@pinkmotorbikeservice.com
Másfelől személy szerint meggyőződnék róla, hogy csak az úszóház tömítése folyik-e. Pl. azzal, hogy lepucolnám a nedves részt féktisztítóval hogy lehessen látni, jön-e még.
Ha igen, akkor le kell engedni az úszóház tartalmát a leeresztő csavarjával, ismét lepucolni a szívócsonkot. Üres úszóházból nem csoroghat benzin, ergo ezúttal tiszta kellene maradjon. Ha máshol van a baj, a jelenség meg fog ismétlődni.
Az olajszintet meg kell nézni, nem túl magas-e. Majd levenni a kupakot az olajbetöltő nyílásról és bele kell szagolni, van-e benzinszaga.
Ha viszont csak azért nedves ott, mert a porlasztó úszóház tömítése eresz, az a jobbik eset.