Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt az aksim meg a légszűrőm, meg a hátizsákom.😄 Hátizsák 50 helyett 10 euró volt. Az új aksit előbb töltenem kell, ugye? Az olajszűrőm is megvan. Ilyen pici?🤣
A fesszabra mondtam hogy melegedett. De akkor ok. A 101 eurós márkáját nem is találtam, illetve valami 3 bötü.😅 A vékony piros vezeték melegedett, lefotózom. Az a baj az eredeti 250 euró.😳
https://www.motorcyclesparepar...
Ja lehet nem volt nála, azért szaladt el előlem.🤣
Kedves Blackiex, biztos gondoltál rá: nem lenne jobb, ha SOLVART-ot tenne bele, ha már cserélni kell azt a fesszabályzót?
Jó eséllyel nem is volt nála az akksi. 4-5 kiló, nem fogja cipelni, inkább csak eleve cetlit visz, te meg menj érte és cipeld magadnak.

Az "erősen felmelegedett a kütyü" a fesszabályzóra vonatkozik vagy a műszerre? A fesszabályzó melegszik, az oké, az üzemszerű. Mondjuk ha túl kevés a kijövő feszültség, akkor jobban melegszik, de nincs Celsiusban megadható jó-rossz érték. Ha gázadásra lefelé megy, akkor döglött, az fix. Melyik akksihoz menő vezeték melegedett fel, amikor villanyt kapcsoltál?

A fesszabályzót illetően: a barna és a piros öszeköthető és akkor nem kell a 6 vezetékes szabályozó. Ugyanakkor ezt az Oykami márkát nem ismerem.
Belemélyedtem. És rájöttem, hogy az enyémbe való fesszab 6 vezetékes, ez meg csak öt. Kérdés mi az a barna vezeték ami így ugye nincs.🤷
Ez az enyémhez való.
https://www.carpimoto.com/en-A...
Ez a 95-97 ig xv250
https://www.carpimoto.com/en-A...
Ez miért csak 30 euro? Az enyém meg 101? 😭 Szerintem lehet ez van rajta.🤔
Ja és erősen felmelegedett a kütyü. Meg az aksihoz futó vezeték is az ülés alatt, amikor leállítva rátettem a világítást. Azt nem tudom ez normális-e. Jó persze, álló helyzetben nincs hűtés, de ilyen rövid idő alatt?🤷
A régi aksival mértem, mert az újjal elszaladt a postás.🤣 Az aksi fel volt töltve. Reggel 12,6-ot mértem rajta. Indítás előtt 12,33-at. Lehet annyira xar az aksi, hogy ilyet produkáljon? Vagy tuti a kütyü? Délután megyek az új aksiért a postára. Azzal is megmérem.🤷 (Mérges vagyok mert a postáscsaj meg sem próbálta kézbesíteni, csak elszaladt a postaládáig és bedobta a papírt, és látta hogy futok utánna de elhúzott. Nem tudom mit hitt miért futok utánna, lánykérési szándékkal?😳)
Nem megy fel, gázra lefelé.😓 Akkor megnyertem egy fesszab cserét.🙄
Látod? A feje kisebb, de az alja majdnem tök ugyanaz, passzol a helyére
Az a gyári elnevezése, de sok helyen nem árulják. Ellenben a legtöbb autósbolt azt mondaná, hogy tessék, ez a váltója és eléd tenne egy W1.2W-t. Egy kicsit kisebb, de beül a helyére. Ha nem kapsz T6.5-öst, akkor helyettesítőnek jó a másik. Enyémben is az van, mert ezt kaptam olcsón és helyben.

T5-ös LED-et lehet még a helyére tenni, az is elég gyakori, de a minőségük ingadozó.
Ja kisokosban valami t6,5 3w ot láttam.😳
Avagy kiveszed az izzót, elmész vele az autósboltba, leteszed a pultra, hogy "einer von diesen bitte" és megvan.
Sima rizsszem izzó van benne. W1.2W néven ismeretes, W2.1x4.5d néven is fut, kismillió autó műszerfalában is ilyen van.
A krómozott műszervédő "csészét" egy csillagcsavarhúzóval kell hátulról megtámadni. Ha lent van, az izzó egy szürke gumi foglalatban van az óta tetejénél. Kihúz-bedug minden, nem igényel szerszámot.
Elszaladok az olajszűrőmért, aztán kiviszem és megcsinálom a járás közbeni mérést. Remélem olajszűrőben nem csodabogár. 😆 A sebjelző nem világít, amit a kisokos ír izzót neten találtam 49centért de 10 euro a szállítás. 🤣 Most megkérdezem a Forstingerben, de a honlapjukon nem találtam. Van alternatíva? Igaz még nem jöttem rá hogyan kell cserélni.😄 De az ráér.
Nem vagy vele egyedül. Olcsó motor, koros motor, nem szoktak az emberek költeni a minőségi alaktrészre, otthon patkolják őket úgy-ahogy sikerül. Amazon, ebay, 20 eurós utángyártott szabályozó oszt hadd szóljon.
Akkor az általam linkelt oldalon, ezért hiányzott pont a 94-es.🤔
Ez van rajta most, kínainak látszik.
Na sikerült kifognom egy "csodabogarat"?😆
Nem. Nézd a vezetékek színeit.
Szerintem ez a SOLVART-os.
Ez a szögletes-bordás az RGU-212
Ilyesminek látszik. A katalógus szerint CSAK a 1994-esen volt ilyen. Pofám leszakad.
Jó, ez nekem elég. Utánajárok, de elég házilagosnak tűnik
Az a helyzet, hogy nem férek hozzá. Így sikerült.🤷
A rajz szerinti csatlakozót bontod. A generátor felé menő vezetékeken mérsz.
Úgy láttam, kis digitális műszered van. "Óhm" ellenállás mérésre kapcsolod. A két mérő vezetéket össze összeérinted, megjegyzed mit mutat. "0" vagy "0.1.....5" A megjegyzett értékhez képest, kell valamivel többet mutatni a fázistekercseken egymáshoz képest.
A fázistekercsek, és a test (motorblokk) között semmit. Azaz nem lehet galvanikus kapcsolat a fázistekercsek, és a motorblokk között.
Megpróbálok. 😊