Sziasztok, van egy kis problémám. Az 1100-esem hátsó hengerének a kipufogó könyök csöve csúnyán elrepedt. Az lenne a kérdésem, hogy a blokkot ki kell vennem, hogy kitudjam füzni? Mert bárhogy is próbálom, sehogy nem jön ki. A válaszokat nagyon várom, hátha megúszok egy blokk kiszedést.
Ezesetben elso korben azt ellenoriznem, hogy hol szivhat falsot.
Azert kerdeztem ra erre, mert a kicsik karbijan van gyorsito szivattyu, ami a gazkar meghuzasakor egy kis adag extra benzint kop a szivotorokba, ideiglenesen bedusitva a kevereket. Emiatt ha falsot sziv (azaz tul sok a levego) es csak megrantod a gazkart, a bekopott extra benzin kompenzal es nincs tunet.
De ha nyitva tartod a gazt, akkor ez a bekopott plusz anyag eleg es megmutatja magat a hiba.
Remelem ertheto, mire probalok celozni.
Az Y alaku gumi szivocsonk, a rajta levo vakkuum csatlakozas es az ahhoz csatolt gumicsovek tajekan keresgelnek tomitetlenseg utan.
Szia Blackiex!
Most jutottam odáig, hogy kipróbáljam üresben a tartós gázt. Melegítés után jó félgázon tartottam, és sajnos nem esett vissza a fordulat csak késve. Leszedem a karbit, találtam egy szakit, akinek van ultrahangos folyadékos tisztító kádja. Remélem segít, mert korábban nem volt vele semmi probléma, most jelentkezett a tartós leállás után. Viszont én mindig úgy teszem el a mocit, hogy leengedem a karburátorból a benzint, ráadásul tavaly már nem használtam 95-öst csak 100-ast.
Majd jelzem, hogy segített e.
Nem, dehogy.
Tengelyt es km. spiralt kioldod, valakit megkersz, hogy nyomja le a motor hatuljat, te kihuzod a tengelyt es kiesik a kerek. Szerintem meg a sarvedo is maradhat. Ahogy a kerek sulya nem huzza elore, meg is kene allnia a kozepallvanyon ugy, hogy a hatso kereken tamaszkodik.
Nekem könnyű dolgom van, mert van motoremelőm, de autóemelő is megteszi, csak stabilan csináld. (jó, ha van segítség, aki megtartja, ha dőlni akar). Nekem muszáj volt, mert egész télen emelőn volt a barkácsoláshoz. Egyébként csatlakozom az előző hozzászólókhoz, hogy csak a kerék kiszedéshez nem szükséges. Ha majd mást is csinálsz rajta, a blokkot is lehet emelni, én lécet+kemény nikecellt tettem alá, ami valamelyest felveszi a blokk formáját. Amúgy jól gondolod, ha a blokknál (illetve a krómkeretnél) emeled, az első kerék fog emelkedni.
Egyébként ma lettem kész a borzalmas kócmadzagolással, de eddig úgy tűnik, hogy jó lett, működik. 🙂
Köszi Gyulus,az embernek sokszor a leg egyszerűbb megoldások nem jutnak eszükbe,pedig ha úton van az ember más megoldás nem nagyon van már ami nem kerül csilliárdokba. 😃
Sziasztok! Van egy vélhetően bugyuta kérdésem felétek. Első kereket venném ki gumi cseréhez,viszont a moci(535) emelésénél volna kérdésem. A blokk elejét kell emelni,de büntetlenül emelhetem a blokkot? Nyilván az önöndítót,kipuffot elkerülve.Arra gondoltam,teszek két léc darabot az emelő tetejére,hogy az érje a blokkot. Működhet a dolog? Még nem kellett emelnem ezért kicsit bizonytalan vagyok.Egyes mocikon két oldalt alul megy a váz de ugyebár itt nem.
TPS-nek hivjak. Gazkar-pozicio szenzor, az elogyujtast allitgatja a gyujtasvezerlon annak fuggvenyeben, hogy mennyire van nyitva a gazkar es hogy milyen fordulaton megy a motor epp. Ketlem, hogy az okozza.
Lenne valakinek egy használható kapcsolási rajza XV 750-hez? (1992)
Azert kerdeztem ra erre, mert a kicsik karbijan van gyorsito szivattyu, ami a gazkar meghuzasakor egy kis adag extra benzint kop a szivotorokba, ideiglenesen bedusitva a kevereket. Emiatt ha falsot sziv (azaz tul sok a levego) es csak megrantod a gazkart, a bekopott extra benzin kompenzal es nincs tunet.
De ha nyitva tartod a gazt, akkor ez a bekopott plusz anyag eleg es megmutatja magat a hiba.
Remelem ertheto, mire probalok celozni.
Az Y alaku gumi szivocsonk, a rajta levo vakkuum csatlakozas es az ahhoz csatolt gumicsovek tajekan keresgelnek tomitetlenseg utan.
Most jutottam odáig, hogy kipróbáljam üresben a tartós gázt. Melegítés után jó félgázon tartottam, és sajnos nem esett vissza a fordulat csak késve. Leszedem a karbit, találtam egy szakit, akinek van ultrahangos folyadékos tisztító kádja. Remélem segít, mert korábban nem volt vele semmi probléma, most jelentkezett a tartós leállás után. Viszont én mindig úgy teszem el a mocit, hogy leengedem a karburátorból a benzint, ráadásul tavaly már nem használtam 95-öst csak 100-ast.
Majd jelzem, hogy segített e.
Tengelyt es km. spiralt kioldod, valakit megkersz, hogy nyomja le a motor hatuljat, te kihuzod a tengelyt es kiesik a kerek. Szerintem meg a sarvedo is maradhat. Ahogy a kerek sulya nem huzza elore, meg is kene allnia a kozepallvanyon ugy, hogy a hatso kereken tamaszkodik.
Féknyerget le kell szedni kerékcserénél ?
A napokban kész lesz a tank, előtte a gumicserét meg akarom csinálni.
Egyébként ma lettem kész a borzalmas kócmadzagolással, de eddig úgy tűnik, hogy jó lett, működik. 🙂
Egyébként ha emelsz, a lábtartókat rögzítő krómkeretnél célszerű. Akkor tuti nem lesz baja.