Az a sajnálatos, hogy a dekli tervezése miatt kell levenni, ott már egyébként nincs olaj. Csak a generátor fedél kilógó része eltakarja a szenzort.
Ott van a kapcsolótengely mellett, a szöghajtás alatt. Fehér műanyag lóf_sz, 3 füllel. Nincs jobb képem sajnos.
Az holnap kiderül, most hogy megjöttem nem foglalkoztam vele, csak már előre parázok! 😂 😂
Jó lenne, ha csak az izzó égett ki.....
Az a baj, Zsámbékon tankoltam, még sok lehet a felső tankban. Bár lehet, már nem folyna ki.
A jobb oldalon hagyd a karbin a gumi szívótorkot, csak lazítsd ki a belső csavar az első hengeren és vedd ki a szívótorok külsö csavarját.
A másik karbi gumija marad a helyén, ott csak a bilincset oldd el és ugraszd ki a hátsó porlasztót. Akkor már mocorog minden annyira, hogy az első henger belső csavarját is eléred, akár kézzel és ki tudod szedni, utána kifér az egész lófasz
Igen, így volt.
Vissza már úgy raktam, hogy előre belekapattam a belső csavarokat, a felhasított résznél. De azért vannak csövek, bilincsek stb. Macerás, de ha muszáj , akkor muszáj.
Nem, szegény lesz a keverék itt-ott. Mondjuk megsaccolni se tudom, mennyire.
De ennek így kell állnia, Lóri barátom oktatófilmjében is így van Tourmax tűszelepekkel.
A generatorfedel alatt van az uresallas jelado az 535-on. Sajnos szinten tipushibas dolog az is, de kivanom, hogy az izzo legyen a ludas.
Anti, a pumpa megvan es nem ereszt at, de holnap a kedvedert felakasztom ket orara egy meteres csovel es alateszek egy szalvetat bizonyitekkeppen. Be is csellozna, ha eresztene, alig 6 eves gyari pumpa es patika a belseje.
Ami az uszoszintet illeti, ha kezzel nyomva lett vizszintes, akkor az eselyesen alacsony szintet eredmenyez. A rugos tuske kinyujtott allapotaban ertendo a parhuzamossag, csak a gyari tu rugoja lagy es az uszo sulyatol becsuklik, ezert kell gyari tuvel 60 fokos dolesszogben merni. Az utangyartott tu rugoja feszesebb es emiatt fejre boritva pont parhuzamosan kellene allnia az uszohaz elevel, nyomas nelkul
Lemegyek, megnézem az üresjelző izzóját.