Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Anti, ha gondolod, ide is küldheti Blacki, ha Neked úgy kényelmesebb.
Lemegyek, megnézem az üresjelző izzóját.
Elfogyasztom a kávémat, letesztelem neked képekkel és ha elégedett leszel, megtárgyaljuk
Blacki, ha jó a pumpa, írjál részleteket a továbbiakról.
Akár itt, akár privátban
Jó reggelt mindenkinek.
Jóreggelt!
Köszi, akkor ez elvileg javítható.....
Van rajta egy érintkező belül, amit a váltó kapcsolótengelye testel üresben.
Most nem voltak sokan, két autó, meg vagy 6-7 motor.
Köszönöm.... tényleg, láttam is ott azt a fehér műanyagot, csak nem tudtam mi az. 🙂
Hogy kapcsol? A közepét benyomja a váltóból valami?
Akkora sor volt múlt vasárnap a zsámbéki OMV-n, hogy bődület...
Az a sajnálatos, hogy a dekli tervezése miatt kell levenni, ott már egyébként nincs olaj. Csak a generátor fedél kilógó része eltakarja a szenzort.
Ott van a kapcsolótengely mellett, a szöghajtás alatt. Fehér műanyag lóf_sz, 3 füllel. Nincs jobb képem sajnos.
Az holnap kiderül, most hogy megjöttem nem foglalkoztam vele, csak már előre parázok! 😂 😂
Jó lenne, ha csak az izzó égett ki.....
Az a baj, Zsámbékon tankoltam, még sok lehet a felső tankban. Bár lehet, már nem folyna ki.
Ezek szerint nem izzó?
(hát, vagy eldöntöd a bringát az oldalára)
Köszi.... akkor olaj le, dekli le.... Nem tudom, javítható-e. Mert olyan 8-ért mérik......
Jó tudni ezeket az apró trükköket.
Holnap, ha lesz idő/ erő, nekiállok.
Sziasztok.
Ezt még tekintsd meg. Nem kell a hang hozzá. (kicsit más karbi, de az elv ugyanaz)
http://youtu.be/f9nhwbqYp5o
Oké, ezzel a módszerrel próbálom majd.
De ma már nincs lelkierőm.
Köszi az eddigieket.
A jobb oldalon hagyd a karbin a gumi szívótorkot, csak lazítsd ki a belső csavar az első hengeren és vedd ki a szívótorok külsö csavarját.
A másik karbi gumija marad a helyén, ott csak a bilincset oldd el és ugraszd ki a hátsó porlasztót. Akkor már mocorog minden annyira, hogy az első henger belső csavarját is eléred, akár kézzel és ki tudod szedni, utána kifér az egész lófasz
Igen, így volt.
Vissza már úgy raktam, hogy előre belekapattam a belső csavarokat, a felhasított résznél. De azért vannak csövek, bilincsek stb. Macerás, de ha muszáj , akkor muszáj.
Jó, csak asszem az én leírásom késöbb jött, mint hogy te kiszedted a porlasztót mindent kicsavarozva
Igen, valószínüleg már gyorsabban menne.
Bár szívtam vele le is fel is.
Tehetsz egy próbát így, bár most, hogy már elmondtam, hogy jön ki könnyen a porlasztó csupán 3 csavar megbontásával, 20-25 perc lenne kivenni
Akkor kezdhetem előlről az egész tortúrát......vagy tegyek azért egy próbát, hogyan viselkedik ?........mármint, ha addig minden elkészült.
Nem, szegény lesz a keverék itt-ott. Mondjuk megsaccolni se tudom, mennyire.
De ennek így kell állnia, Lóri barátom oktatófilmjében is így van Tourmax tűszelepekkel.
Az alacsony benzinszint meg olyan problémákkal jár, amit írtam, jól gondolom ?
Húzatom, aztán kifogy az úszóházból a benya.
A generatorfedel alatt van az uresallas jelado az 535-on. Sajnos szinten tipushibas dolog az is, de kivanom, hogy az izzo legyen a ludas.

Anti, a pumpa megvan es nem ereszt at, de holnap a kedvedert felakasztom ket orara egy meteres csovel es alateszek egy szalvetat bizonyitekkeppen. Be is csellozna, ha eresztene, alig 6 eves gyari pumpa es patika a belseje.

Ami az uszoszintet illeti, ha kezzel nyomva lett vizszintes, akkor az eselyesen alacsony szintet eredmenyez. A rugos tuske kinyujtott allapotaban ertendo a parhuzamossag, csak a gyari tu rugoja lagy es az uszo sulyatol becsuklik, ezert kell gyari tuvel 60 fokos dolesszogben merni. Az utangyartott tu rugoja feszesebb es emiatt fejre boritva pont parhuzamosan kellene allnia az uszohaz elevel, nyomas nelkul