Gyulus:
Az egy szabalyozhato DC tapegyseg egy univerzalis hobbi dobozban, kb. mint egy labortap. Aram es feszgenerator modot is tud (ez ugye a CV meg a CC funkcio), ezt hasznalom akkutoltonek is. Nem szeretem az automata toltoket, amik helyettem talaljak ki, hogy akarok akksit tolteni.
Tenyleg furcsa, mert a Signal biztositek az index-szet, feklampat es a kurtot is eteti normal esetben. Sot, ha van a motoron porlasztofutes, azt is
Köszi Blacki a tippet, megtaláltam a madzagot a bal oldalborítás alatt volt egy kúpos csati. Ott megnéztem - imám meghallgattatott - zár a kapcsoló.
Izzónál ok, testre zár. Tehát powert nem kap. Lápa szét, semmi hiba. 🤔 Gondoltam ránézek a biztosítékokra, és...... hümmm...... a "signal" 15A-s megszakadva. 🤔 Kicseréltem, és működött a zöld fény. Nem igazán értem, mert az üresjelző valahol útközben múlt el, de nem történt más semmi..... 🤔 Index ment, moci nem állt le...... én állítottam le a kapu előtt..... hüüüümmm.....
Amúgy ez milyen szerkezet? Talán valami fesz. limit, áram limit-et látok rajta?
Egyébként a citromsav oldat mennyiségre kevés volt.
A tank középső, magasabb részét nem érte, lötykölés meg kevés volt, hogy tisztítson. Mivel nem kaptam sehol, rendeltem 2-4 nap.
Nem túl szerencsés a szegény keverék. Melegebben jár, hirtelen gázra köhöghet és igen, a teljesítmény se százas.
Csak csináld a dolgod, én még a tesztelőt rakosgatom össze.
Szia, Blacki !
Autózok Budapesten ide-oda, néha benézek a fórumra.
Írjál, hogyan tovább.
Egyébként a szegény keverék mennyire káros ? Melegszik, teljesítménycsökkenés?
Régi beállítás inkább dús lehetett, a gyertya sötétebb és korm8sabb az ideálisnál
Látatlanban nem tudok okos tippet adni, én az ülés alatt néznék szét először, az fix.
Az 535 esetében nem emlékszem, hogy van összehozva, de a nagyokon a generátor drótjaival jön fel a kék és a 3F csati táján egy kúpos/hengeres saruval csatlakozik be a kábelkorbácsba. Az meg kicsúszhat, ha nagyon akar. Pláne, ha nemrég a tank is ki volt rángatva arról a tájékról és meg lett húzva cseppet vagy szét is volt húzva, de összedugáskor nem kattant be teljesen...
Nem tudom, erre indulnék, mielőtt 200 kilót nekiállnék borogatni.
A plasztik alaplapja törik. Hőingadozástól kikeményedik, törékeny lesz és elreped, elmozdul, nem kontaktol.
Nincs meg fejben merre megy fel, de sejtésem szerint az ülés alatt kéne feljönnie egy magányos, világoskék drót formájában
Ha csak egy "egyszerű" testérintkező, azt meg lehet mókolni nem? Azért még megnézem a lámpában is. Hátha meghallgatnak az égiek! 🙂
Ahogy néztem a képet (köszönöm) azt a fém érintkezőt meg lehet javítani. De egyáltalán, mi mehet azon tönkre? 🤔
Elkopik, és már nem éri el a váltóban lévő érintkező? Átmenő csavarral esetleg? 🤔
Oldalara forditva se...? Ej, kar.
Gyulus:
Az egy szabalyozhato DC tapegyseg egy univerzalis hobbi dobozban, kb. mint egy labortap. Aram es feszgenerator modot is tud (ez ugye a CV meg a CC funkcio), ezt hasznalom akkutoltonek is. Nem szeretem az automata toltoket, amik helyettem talaljak ki, hogy akarok akksit tolteni.
Tenyleg furcsa, mert a Signal biztositek az index-szet, feklampat es a kurtot is eteti normal esetben. Sot, ha van a motoron porlasztofutes, azt is