Köszönöm a választ. Én is így okoskodtam ahogy te is, de nem szorul semmi. Úgy még nem próbáltam ahogy javasoltad, csak húztam és eleresztettem. A hétvégén kipróbálom. Majd megírom mire jutottam. Azt is néztem, hogy a gázszelep tengelyének végén kívülről van egy elektronika amit két csavar szorít a karburátorra. Abban van egy hornyos henger, ami illeszkedik a tengely végéhez, esetleg az csinálhatja a problémát. Azt sem tudom mit szabályoz. Majd lefényképezem.
Ennyiből nagyon nehéz okosat mondani. A porlasztó szempontjából majdnem mindegy, hogy sebességben vagy-e vagy nem.
Ezt látni kéne, mert ezt így el se tudom képzelni, mi a túró okozhatja.
Ha szorulna a tolattyú (ami mondjuk az esőáramú karbiknál időnként megesik), az üresben és álló helyzetben is szorulna. Ha a vákuum rendszer lenne tömítetlen, szintén...
Amikor üresben próbáljátok, csak húztok egy gyorsat a gázkaron és elereszitek? Azt próbáltad már, hogy felpörgeted, ott tartod 2-3 másodpercre és úgy engeded el a gázt?
Sziasztok! Tejesen új vagyok ezen az oldalon és talán nem is ide illik a kérdésem. Lányom Drag Star XVS125 tip. motorja üresben szépen jár, veszi a fordulatot, vissza is áll alapjáratra, viszont menet közben váltáskor nem esik vissza a fordulat, kuplungoláskor persze felpörög. Tudna valaki segíteni, hogy mi a gondja? A minden (szivató, gázbowden) szépen lazán működik.
Előre is köszi!
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. A mocim XV 1100 elkezdett kopogni az első henger. 2000 fordulat felett kezdi a kopogást és alapjáraton, nem folyamatos, csak időszakosan csinálja. Ma szétszedtem a vezérmű tengelyt és arra jutottam, hogy a külső siklócsapágy kopott. Kérdésem nem lehetne valami módon tűgörgősre cserélni? Esetleg valakinek valami ötlete ezzel kapcsolatban, szívesen fogadom az építő hozzaszólásokat.
En? Cseppet sem, a te motorod, a te penzed, a te dontesed.
Mondjuk ha ilyen terveid vannak, szerintem csapj le ra, mert nem hiszem, hogy lesz ennyiert kesobb
Hát mit mondjak? Nem vagy semmi! Már a termék is megvan, méghozzá a legjobb áron!
Nem is tudom, hogy el merjem-e mondani ... Egy kicsit, (jó, nem kicsit, hanem nagyon) az a nyűglődős fajta vagyok, akinek a tervtől a tettig eljutni hosszabb időbe telik, mint az elvárható. Még az elektromos átalakítással sem végeztem. 😌
Más már vígan motorozik, nekem meg még darabokban van a mocim. Már látni az alagút végét, de még kb.6 óra nyűglődés. Szóval a jövő hétvége talán reális, mert addigra tudok ennyit rászánni. Szóval a vezérműtengely csere: kb november - december. De addig meg még érlelődnie kell bennem még magának a szándéknak is, nehogy úgy járjak mint most! Remélem nem haragszol.
Bocsi, még meg sem köszöntem a választ. (Nekem ugyebár 500L van)
De látom, hogy most Gyulus is a 750-es irányába mozdult el. Én még kicsi vagyok hozzá, de drukkolok Gyulusnak!
Ezt látni kéne, mert ezt így el se tudom képzelni, mi a túró okozhatja.
Ha szorulna a tolattyú (ami mondjuk az esőáramú karbiknál időnként megesik), az üresben és álló helyzetben is szorulna. Ha a vákuum rendszer lenne tömítetlen, szintén...
Amikor üresben próbáljátok, csak húztok egy gyorsat a gázkaron és elereszitek? Azt próbáltad már, hogy felpörgeted, ott tartod 2-3 másodpercre és úgy engeded el a gázt?
Előre is köszi!
Bármit.... lovat, pohárba.....
😂 😂 😂 😂
Zsir ujak voltak.
https://www.motea.com/en/drive...
Akkor majd az Antit kerdezem meg vasarnap, akar-e o is.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xv_535_virago/yamaha_xv_535_virago_2yl-18320104#sid=26083539-8c71-4e15-9dc3-d0b0c1d43729
Mondjuk ha ilyen terveid vannak, szerintem csapj le ra, mert nem hiszem, hogy lesz ennyiert kesobb
De azért vannak vele gondok, amik megoldásra várnak.... 🙄 🙁
Nem is tudom, hogy el merjem-e mondani ... Egy kicsit, (jó, nem kicsit, hanem nagyon) az a nyűglődős fajta vagyok, akinek a tervtől a tettig eljutni hosszabb időbe telik, mint az elvárható. Még az elektromos átalakítással sem végeztem. 😌
Más már vígan motorozik, nekem meg még darabokban van a mocim. Már látni az alagút végét, de még kb.6 óra nyűglődés. Szóval a jövő hétvége talán reális, mert addigra tudok ennyit rászánni. Szóval a vezérműtengely csere: kb november - december. De addig meg még érlelődnie kell bennem még magának a szándéknak is, nehogy úgy járjak mint most! Remélem nem haragszol.
Hátsó:
https://www.ebay.de/itm/144468...
Elülső:
https://www.ebay.de/itm/144468...
De látom, hogy most Gyulus is a 750-es irányába mozdult el. Én még kicsi vagyok hozzá, de drukkolok Gyulusnak!
Megneztem az olajszint jelzo vezeteket es megvan a hiba oka... Vmelyik korabbi tulaj becsiptette a takarojaval...
Mar csak a felesleges olajat kell leengednem
koszi a segiteget! :)
Mi idén is készülünk.
2020-ban sajnos nem tudtunk ott lenni. De idén nagyon reméljük hogy ott leszünk.
https://www.facebook.com/urban.zoltan.988