Motorfeknel picit radusit, hogy ne durrogjon a kipufogo.
A membrant rugo tartja nyitva, levegot ereszt be az alapjarati csarornaba. Motorfeknel a vakuum joval magasabb, az meghuzza, az extra levegocsatorna elzar, keverek dusul.
Ha 3000 alatt, akkor fel fordulat nyitas a keverekalliton megoldja.
Megemelt tank eseten oda lehet ferni egy bittel, amit gumicsobe dug a polgar, hogy ujjal ra tudjon fogni.
Blackiex >
Tegnap meg ma, a városban 110km. csúcsforgalom nélkül.
Lényegesen "tisztább" a gyertya. Agresszívabb gyorsításnál sajnos megmaradt a "gondolatnyi" torpanás. Olyan, mintha egy gyújtás kimaradna... Lehet, ez nem is a karburátor hibája? Amúgy a lejebb eresztett tűvel ugyan úgy megy, mint előtte.
Húúúúúúhh.... na, azon nagyon jól fogok mutatni! 😂
A tapadási tényező határait súrolva 5 fokos bedőléssel, a már hihetetlen 20-30Km/ó sebességgel benzintyúkkal a kakasülőn......
😂 😂 😂 😂
Gyarilag nincs rajtuk kozepsztender.
Az a ket ful valami mas celt szolgalt.
A gyari robbantott abrakon sem szerepel. (azokat amugy az oem-parts.hu vagy a cmsnl.com oldalon talalsz)
Szia, Gyulus !
Elismerésem ! Nem egyszerű a karbi ki-be. Fogadra keress valami gyulladásgátlót, talán Cataflam, az erős.
Remélem jó lesz az idő, ott leszek a Shellnél én is.
😂 😂 😂
Bizony, hogy ne!
Anti, ma kiszedtem a karburátort... Blacki felbátorított, hogy menni fog az! 🙂
Egy beszúrással lejjebb állítottam a tűt. Nagyon sok az a 6,5/100. De ami még megdöbbentőbb, vissza is tudtam rakni! 😂 😂 Sőt! Be is indult! 🙂
Egyelőre megy, az átmeneti terhelésnél van néha egy kis gondolatnyi "luk". Majd vasárnap meglátjuk.
Sajna bedagadt egy kicsit a fogam, de menni szeretnék.....
A membrant rugo tartja nyitva, levegot ereszt be az alapjarati csarornaba. Motorfeknel a vakuum joval magasabb, az meghuzza, az extra levegocsatorna elzar, keverek dusul.