Készen vagyok.
Ma elmegyek bénázóért, holnap próba.
És ezután, ha bármikor ki merem mondani, hogy a motorszerelők drágán dolgoznák, bármelyikőtök nyakon vághat.
Hogy a Japán mindent ennyire kimilliméterezett.......türelem kell minden egyes csőhöz, csavarhoz..
Mára ennyi.
Több sebből vérzek.....
Ahogy látom, a kuplung oldali dekli alján ott a csatorna vége ledugózva. Piros nyíl.
A dekli belső felén látszik az olaj útja is. A második képen a sárga nyíllal jelzett helyen nyomja a főtengelybe az olajat. A gyári szervizkönyv diagramján szépen látszik minden.
Tisztelt fórumozók. Az XV 535 viragó motorjához valaki épitett már be olaj nyomásmérőt,elvileg van egy olajcsatorna záródugó ezzel kapcsolatban várok ötleteket illetve már elkészült gépsárkányról dokumentációt,fotót leirást . Amennyiben még nincs tudomása senkinek ilyenről elő a fantáziával ,bontott motorblokk tulajok előnyben .Üdv mindenkinek Fati
Amivel akarsz, csak addig oblogesd, amig laza, szemcses szar mar nem jon belole.
10 evvel ezelott egy sosavazott tankot probaltam obliteni, ahogy vizes lett, egybol rozsdasodott. Ott benzinnel oblogettem, pelenkaval szurtem minden oblogetes elott, hogy ugyanazzal a 3 literrel meg tudjam csinalni.
Utoljára vettem a csavarfej fölé picivel. Remélem jó lesz, mert nincs már lelkierőm mégegyszer szétszedni.
Ráment a délelőtt a kínlódással. A kistankot lógattam fel , hogy abból csorogjon le a benyó, de olyan rozsdás cucc indult még a csőben, hogy más megoldás kellett.
3x öblítettem még át benzinnel és még mindig tele van rozsdával.
Nem is értem. 3 napot állt benne a sav.
Savazzam újra ?
Vagy próbáljam ecettel ?
Jó reggelt!
Itt vacak, esős idő, ideális a benzinszint beállításhoz.
Szégyen, de nincs tolómérőm, 5mm -nek saccoltam az úszóház alján a leeresztő csonkot. Nincs csövem, veszek valahol, csak nem tudtam eldönteni, 5, vagy 6.
Két diófa van egy telken.
20 év alatt csak fűkaszálás volt. 20 év lepotyogott diója, levele, 3 kivágott gyümölcsfa, egy kivágott 10 méteres fenyő.
Csak ezeket kell személykocsi+utánfutóval elszállítani a zöldhulladék lerakóba.
Eddig volt kb 12 utánfutóval, 2/3 van kész.
Én ma sokalltam be.
Fél 10-ig ment a meló.
Holnap csak a motor a terv.
Jó éjt mindenkinek.
Ma elmegyek bénázóért, holnap próba.
És ezután, ha bármikor ki merem mondani, hogy a motorszerelők drágán dolgoznák, bármelyikőtök nyakon vághat.
Hogy a Japán mindent ennyire kimilliméterezett.......türelem kell minden egyes csőhöz, csavarhoz..
Mára ennyi.
Több sebből vérzek.....