Az a helyzet, fiúk, rengeteget kell tanulnom még.
30 év kihagyás a motorozásban, előtte szinte nulla tapasztalat a szereléssel.
Mz , Jawa, ami volt, gyújtás állításnál több dolgom nem volt.
Krazos időszakomban egyszer hengerfejeztem egymagam, motorbontás, adagoló javítás már autószerelő kellett.
Látom, hogy fogok küzdeni, de ami rajtam múlik megteszem.
„pl. " O " gyűrűnek nem tesz jót, ha porszáraz a karbi......“
Mit törtenne egy levegövel és pàratartalmàval talàlkozò benzin- olajàllò tömitessel? Nekem ilyet nem tanitottak az egyetemen. Azt igen, hogy elvesziti a rugalmassagat eldeformalodik, de ez inkabb a höciklusok velejaroja, hogy öregszik a tömites. Ezert kell idönkent felùjítani, nem megvarni amig megadja magat. Megelözö, tervezett karbantartasnak hivjuk es a „ tüzoltast“ kerüljük el vele…
Nem lesz ott semmi gond Anti! Simán összerakjuk! 😂 😂 😂
Annak örülök, hogy akkor a "blendixednek" nincs gondja. Azon viszont én is gondolkodtam, amit István mond, hogy ha nem tetted gyújtásra, hogy a fenébe csurgott oda be annyi benya? Nézd azért meg amit mondtam, azt a fajta "belső racsnis" csillagkulcsot. Azzal talán könnyebb lesz az a csavar.
Hát szívtam a kiszereléssel rendesen.
Hogy a japán még véletlenül sem hagy pár milliméternél nagyobb helyeket pl. a leömlőknél a 10-es csavaroknál a belsőket 100x -ide-oda forgatott villáskulccsal lehet kikinlódni.
Tartok az összeszereléstől is.
Egyébként ezen a fórumon ajánlották a 100-as benzinnel leállást, karbiból leengedni megoszlottak a vélemények, pl. " O " gyűrűnek nem tesz jót, ha porszáraz a karbi......
Na mindegy, tapasztaltam, meg kiderült, hogy legalább lebontani képes vagyok.
Jav. Szett megrendelve.
Folyt. Köv.
Klasszikus....
De akkor neked a benzincsapod sem zár...
Annyi vigasztaljon, hogy ugyan évek óta (föleg, hogy a porlasztosok öregszenek kifele) ahogy egyre szarabb az üzemanyag, szinte mindig van valaki aki ezt megszívja, annak ellenére, hogy év végén és év elején elhangzik, hogy leengedett porlasztókkal érdemes eltenni a motort, vagy pl spuri adalékkal. Ès nagyitó alatt nézni, folyik-e valamilyik porlasztó túl.
A javító szett beszerelés után sem szabad addig visszaszerelni a porlasztókat, még a satupadon egy flakonból nem csinálsz egy beépitési pozicióba befogott polasztosoron egy "nyomástesztet". Ugyanis ha jól is van beszerelve, beállítva minden, egyre több esetben szarok az új cuccok is. Jobb a satupadon újra nekiesni, mint beépiteni, és kibontani egy ilyen hengerelárasztás után akár.
Szia, Blacki !
Igazad volt a benzin túlfolyással. Egyes henger úgy megtelt egy hét állásban, hogy az önindító nem tudta elforgatni a főtengelyt, a hengerbe folyt benyó miatt.
Gyertyák kiszerelése után negyedikben megforgattam a kereket, dőlt ki a gyertyanyíláson. Szóval, azonnal a karbi felújító szettel kellett volna kezdeni, nem várni, hátha mégsem tűszelep, O gyűrű.
Így aztán cserélhetek olajat is, és mákom lesz, ha nem károsodott a blokk, rossz kenés miatt.
Sziasztok!
Blackiex az 1100-esen az önindító szolenoidja a "blendix" szétszedhető? Pontosabban az abban lévő kapcsoló, (gondolom, olyan mint az autóban) ami kapcsolja a villanyt az önindítónak az javítható?
HH a jelzes a jobboson, az szinteres lesz.
FF a masik, az sztem organikus.
Ezek a betuk a surlodasi egyutthatot jelzik, az ABC sorrendje szerint. Minel elorebb van az abeceben, annal haraposabb, ugyanakkor annal jobban eszi a tarcsat.
Ha elhetek egy javaslattal, Goldfren S3 (048-as tipus) szeriaju betetet javaslom. Nem eszi nagyon a tarcsat de H kozeli a surlodasa.
Szuper! Melyik Mannolt vetted?
És az ára sem aranyban van.
Tudom! Annyi "csodaszert" reklámoztak már! Mint anno a fogysztás csökkentő csodakütyük... :) Én sohasem vettem ilyeneket.
Na, megvan a Mannol csere. Picit halkultak a szelepek, a valto szepen jar, kuplung nem csuszik, osszessegeben nem rossz 1560Ft per liter aron.
Ha valoban tobb benne a ZDDP akkor az idovel hallatszani fog, tovabbi halkulas formajaban. Tudod, van ez kupec duma a csodaolajoknal, hogy gyemantkemeny, szupercsuszos kopasallo bevonatot kepez :D A ZDDP ugy otven eve csinalja kb. ugyanazt, radolgozza magat a feluletre idovel (ho + nyomas + ido).
Roviden: teljesen jo cucc, majd 500-1000 km mulva mondom, van-e egyeb fejlemeny.
Mégis leszedtem a légfrissítő rendszert. A könyököket sajnos nem tudtam kiszedni, nem akartam már több időt tölteni vele. (majd egyszer...) A ledugózás nem annyira menő, mint a 45-ös hüvely, de majdnem ... 🙂
Ceruzaelemből csináltam.
30 év kihagyás a motorozásban, előtte szinte nulla tapasztalat a szereléssel.
Mz , Jawa, ami volt, gyújtás állításnál több dolgom nem volt.
Krazos időszakomban egyszer hengerfejeztem egymagam, motorbontás, adagoló javítás már autószerelő kellett.
Látom, hogy fogok küzdeni, de ami rajtam múlik megteszem.