Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a helyzet, fiúk, rengeteget kell tanulnom még.
30 év kihagyás a motorozásban, előtte szinte nulla tapasztalat a szereléssel.
Mz , Jawa, ami volt, gyújtás állításnál több dolgom nem volt.
Krazos időszakomban egyszer hengerfejeztem egymagam, motorbontás, adagoló javítás már autószerelő kellett.
Látom, hogy fogok küzdeni, de ami rajtam múlik megteszem.
Ebből a szögből nézve, elég nehéz "kitrükközni" ezt a csavart. Max egy meghajlított csillaggal-(csillag-villással) - elkerülhető a lesarkalása.
Basszus!
Akkor az szívás.... Biztos valaki már kitalált rá valamilyen trükköt..
>Megelözö, tervezett karbantartasnak hivjuk<
TMK - Istenem, de régen volt a Gammában! 🙂 🙂
Nem látszik rendesen, mi itt a gond, de a villás is csak ferdén megy rá, féltem is, hogy lesarkalom.
Gyulus!
Tartok tőle, hogy nem férsz azzal sem hozzá
Nem hiszem, mert azt mondta Anti, hogy a villás kulcsot forgatva pár mm-es mozdulatokkal tudta kiszedni.
Bkny csavar?
„pl. " O " gyűrűnek nem tesz jót, ha porszáraz a karbi......“
Mit törtenne egy levegövel és pàratartalmàval talàlkozò benzin- olajàllò tömitessel? Nekem ilyet nem tanitottak az egyetemen. Azt igen, hogy elvesziti a rugalmassagat eldeformalodik, de ez inkabb a höciklusok velejaroja, hogy öregszik a tömites. Ezert kell idönkent felùjítani, nem megvarni amig megadja magat. Megelözö, tervezett karbantartasnak hivjuk es a „ tüzoltast“ kerüljük el vele…
Nem lesz ott semmi gond Anti! Simán összerakjuk! 😂 😂 😂
Annak örülök, hogy akkor a "blendixednek" nincs gondja. Azon viszont én is gondolkodtam, amit István mond, hogy ha nem tetted gyújtásra, hogy a fenébe csurgott oda be annyi benya? Nézd azért meg amit mondtam, azt a fajta "belső racsnis" csillagkulcsot. Azzal talán könnyebb lesz az a csavar.
Hát szívtam a kiszereléssel rendesen.
Hogy a japán még véletlenül sem hagy pár milliméternél nagyobb helyeket pl. a leömlőknél a 10-es csavaroknál a belsőket 100x -ide-oda forgatott villáskulccsal lehet kikinlódni.
Tartok az összeszereléstől is.
Egyébként ezen a fórumon ajánlották a 100-as benzinnel leállást, karbiból leengedni megoszlottak a vélemények, pl. " O " gyűrűnek nem tesz jót, ha porszáraz a karbi......
Na mindegy, tapasztaltam, meg kiderült, hogy legalább lebontani képes vagyok.
Jav. Szett megrendelve.
Folyt. Köv.
Klasszikus....
De akkor neked a benzincsapod sem zár...
Annyi vigasztaljon, hogy ugyan évek óta (föleg, hogy a porlasztosok öregszenek kifele) ahogy egyre szarabb az üzemanyag, szinte mindig van valaki aki ezt megszívja, annak ellenére, hogy év végén és év elején elhangzik, hogy leengedett porlasztókkal érdemes eltenni a motort, vagy pl spuri adalékkal. Ès nagyitó alatt nézni, folyik-e valamilyik porlasztó túl.
A javító szett beszerelés után sem szabad addig visszaszerelni a porlasztókat, még a satupadon egy flakonból nem csinálsz egy beépitési pozicióba befogott polasztosoron egy "nyomástesztet". Ugyanis ha jól is van beszerelve, beállítva minden, egyre több esetben szarok az új cuccok is. Jobb a satupadon újra nekiesni, mint beépiteni, és kibontani egy ilyen hengerelárasztás után akár.
Szia, Blacki !
Igazad volt a benzin túlfolyással. Egyes henger úgy megtelt egy hét állásban, hogy az önindító nem tudta elforgatni a főtengelyt, a hengerbe folyt benyó miatt.
Gyertyák kiszerelése után negyedikben megforgattam a kereket, dőlt ki a gyertyanyíláson. Szóval, azonnal a karbi felújító szettel kellett volna kezdeni, nem várni, hátha mégsem tűszelep, O gyűrű.
Így aztán cserélhetek olajat is, és mákom lesz, ha nem károsodott a blokk, rossz kenés miatt.
Sziasztok!
Blackiex az 1100-esen az önindító szolenoidja a "blendix" szétszedhető? Pontosabban az abban lévő kapcsoló, (gondolom, olyan mint az autóban) ami kapcsolja a villanyt az önindítónak az javítható?
HH a jelzes a jobboson, az szinteres lesz.
FF a masik, az sztem organikus.

Ezek a betuk a surlodasi egyutthatot jelzik, az ABC sorrendje szerint. Minel elorebb van az abeceben, annal haraposabb, ugyanakkor annal jobban eszi a tarcsat.

Ha elhetek egy javaslattal, Goldfren S3 (048-as tipus) szeriaju betetet javaslom. Nem eszi nagyon a tarcsat de H kozeli a surlodasa.
Sziasztok 🙂
A képen látható jelölésekből, megtudja valaku állapítani, hogy milyenek ezek a fékbetétek? Organikos vagy szinter?
Köszi....
Az idén már nem cserélem le, de felírtam. Jövőre kipróbálom.
7830 20W50
Szuper! Melyik Mannolt vetted?
És az ára sem aranyban van.
Tudom! Annyi "csodaszert" reklámoztak már! Mint anno a fogysztás csökkentő csodakütyük... :) Én sohasem vettem ilyeneket.
Na, megvan a Mannol csere. Picit halkultak a szelepek, a valto szepen jar, kuplung nem csuszik, osszessegeben nem rossz 1560Ft per liter aron.
Ha valoban tobb benne a ZDDP akkor az idovel hallatszani fog, tovabbi halkulas formajaban. Tudod, van ez kupec duma a csodaolajoknal, hogy gyemantkemeny, szupercsuszos kopasallo bevonatot kepez :D A ZDDP ugy otven eve csinalja kb. ugyanazt, radolgozza magat a feluletre idovel (ho + nyomas + ido).
Roviden: teljesen jo cucc, majd 500-1000 km mulva mondom, van-e egyeb fejlemeny.
Jobban fest így, mint
vörösréz kupakkal a vizesboltból.
Igen, de a dizájnt próbáltam levenni.
Jó az, nagyon komoly nyomás nincs mögötte. A kipufogódob fele nagyobb a keresztmetszet, arra könnyebb menni a gázoknak.
Mégis leszedtem a légfrissítő rendszert. A könyököket sajnos nem tudtam kiszedni, nem akartam már több időt tölteni vele. (majd egyszer...) A ledugózás nem annyira menő, mint a 45-ös hüvely, de majdnem ... 🙂
Ceruzaelemből csináltam.