A szerviz, ahol a hétszázasomat csinálták, ilyen lemezkulcsokat ajánlott anno. (nem pont ez a gyártmány, de a lényeg ugyanaz) https://www.elefantszerszam.hu...
Jó reggelt!
>Mindegy, ha lejött, fel is kell mennie... <
Amit ember öszzerakott, akkor azt ember szét is szedheti.... 😂 😂
Megpróbálok Neked meghajlítani egy 12 pontos csillagot. Azt kellene tudnom, hogy a fejtől kb. hány mm-rel, és kb. milyen fokban. Na, meg, hogy hogy jut ki Hozzád.
Racsnis nem fér be. Hajlított végű 12 pontos csillag-villás, avagy egy házliag, satuban enyhén meghajlított villáskulcs ellenben jól bevált célszerszámok.
Ami még segíthet, az egy kis rendezkedés.
Az úszóház szellőzőcsöve (1), ha útban van, átköltözhet a másik oldalra.
A membránkamra szellőzőjét (2) pedig ki lehet szedni. A fém könyök préselt illesztésű, ha lehúzza az ember a gumicsövet egy hosszú, vaskos csillagcsavarhúzót beledugva meg lehet finoman mozgatni (forgatni) a karbi önvényének a nyílásában. Elég, ha csak megmocorgatod, hogy az elmúlt 25 év piszka, amitől bele van gyógyulva, megszakadjon.
Legközelebb, amikor a könyök miatt nem férsz a csavarhoz, egy fogóval megcsíped azt a könyököt és finoman ide-oda csavargatva kihúzod a lyukból, szerelés után meg visszadugod.
...ámbár emlékeim szerint ezek a könyökok, szellőzők, stb a hátsó henger felé néznek. Azt a csonkot pedig le se kellene szedni, a belső csavarját nem kell macerálni.
Jó reggelt !
Nem a légszűrő, hanem a henger felöli oldal. De olvastam már, hogy a belsőt elég csak lazítani. De akkor is nehéz hozzáférni. Mindegy, ha lejött, fel is kell mennie...
Amit lealázva szidott Anti. Valahol szűk helyen van, oda gondoltam neki a belső racsnis csillag kulcsot. Csak millimétereket tudott nyitni, a villás kulcs forgatásával.
Hüüüümmm.....
Ott biztos túlképzett, mindenhez(is) értő rendes magyar adófizető állampolgárok voltak.
Minden a kisújjban, A-tól Zettig! 😂 😂 Nos, itt nem!
Mi figyelünk, tanulunk, és örülünk, hogy itt vagy! 👍️ 🙂
Anti, előtted a lehetőség! 🙂 Karbi kiszerelés... (ahhh arról már lecsúsztunk) tűszelep fészek tömítés csere, üzemanyag szint állítás, nyűgös csavar kiszedése, (bár én ott úgy láttam, hogy az egy "nyitott" furat, lehet, nem is kell teljesen kiszedni a csavart) karbi össze/vissza 😂 szerelés, stb. Várjuk..... 😂
Próbáltam. Le se szarták. Sőt, volt, ahonnan eljöttem, mert elküldtek az anyámba "hogy mit szakmázok állandóan". Befejeztem.
Csináltam egy weblapot, oda teszek fel dolgokat, részemről ennyi. Meg ha itt van rá igény, akkor szívesen válaszolok, illusztrációval, hosszabb terjedelemben is akár.
Egy probat mindenkepp meger.
Van rola egy videom, angolul beszelek, de latszik, hogy szedem szet.
Nem kunszt, 5 db csavar ki, a kis fem fedel lejon, ami szutyok ott van, karbitisztito szprevel kifujod. A kis visszacsapo gumiszelepeket is fujd korbe. http://youtu.be/lBd2RKSMt0o
Úgy tünik átereszt a pumpa.
A csőböl, ami a váz alatt előre megy a karbikhoz, újra meg újra ki lehet rázni pár csepp benzint. Nem sokat, de látszik, hogy az a kevés is végigcsorog a blokkon.
Kérdés, ha megbontanám, látok-e egyértelmű okot.......
Köszi.... ezt egyszerre írtuk! 🙂
Megnézem akkor mégegyszer, de ugye csak "üres járatban" tudom megnézni, terhelésen nem.
Érdekes lenne a lécet felkötözve, utassal aki nézi, az Üllőin hasítani... 😂 😂 😂
>Mit értesz a keményebb járás alatt? Nyersebb, jobban ráz? <
Igen. Valahogy nyersebb, jobban ráz. Az alapjárat simának, jónak tűnik. Talán még az átmeneti is.
Hát, ezt nem tudom igazából. Mondjuk közben porlasztót is javítottál, lehet a keverékképzés se ugyanaz, mint korábban.
Semmi nem kizárt, de ha idén elgurigázol vele így, jövőre tehetsz bele valami mást és akkor egyértelmű lesz.
Mit értesz a keményebb járás alatt? Nyersebb, jobban ráz?
https://www.elefantszerszam.hu...