"Amit nem értek, a benzinpumpa in csövéből nem jön benzin a kistank felől.
Csak szívásra, gyújtáson, ahogy tegnap beszéltük, vagy gravitációval jönni kellene."
2 liter ment bele, annak ki is kéne csorognia a szűrőn keresztül. Az a cső a kis tank legaljáról jön, 2 liter szinte színig kellene töltse a kistankot (2.3 megy bele vagy valami ilyesmi). Ha nem jön, akkor vagy a kistank alján levő kifolyót dugaszolta el a rozsda/kosz leeresztéskor, vagy a szűrőt.
"Kistank melletti szűrőt érdemes kiszedni, tisztítani ? Ha szétszedhető egyáltalán...."
Nem szétszedhető sajnos. Én ebben a helyzetben kivenném a kistankot benzincsövestől, szűrőstől (2 csavar tartja, a balos üléstögzító és még egy a tetejénél) és megnézném, mi a túró van.
A szűrőt - ha nincs másik amit betegyél - max kiöblíteni tudod, a normál folyásiránnyal ellentétes irányból feltöltve, rázogatva kiöblítheted a törmeléket belőle.
Amit nem értek, a benzinpumpa in csövéből nem jön benzin a kistank felől.
Csak szívásra, gyújtáson, ahogy tegnap beszéltük, vagy gravitációval jönni kellene.
Már bocs a kora reggeli b@xsztatás miatt, de frusztrál ez a sokféle tennivaló.
Köszi, holnap próba.
Közben visszarakom a karbikat is, jövő héten meg a biztonság kedvéért lecserélem az olajat.....ki tudja, mennyi benzin folyt bele.
Sziasztok, jó éjt !
Elviekben le kéne folyjona kicsibe, igen, és onnan a szűrőn át a pumpához kéne menjen, annak az IN lábára.
Nem kell tartalékra tenned. Elég ha elfordítod a kulcsot.
Szóval.....
Pumpát kitisztítottam, visszaraktam. Kb 2 liter benzint öntöttem a tankba, gondoltam, lefolyik a kicsibe (?) .......de a pumpához menő csövön nem jön üzemanyag.
Azon gondolkodom, ha átkapcsolom tartalékra, gyújtásra teszem, elvileg nyomnia kellene az anyagot.
Aztán gyújtás levétel után lehúzom a karbikhoz menő csövet a pumpáról, csepeg-e majd állásban.....
Alul a bemenő szelep, felül a kimeneti szelep.
Karburátor vagy féktisztító tisztító sprével fújd körbe őket, hogy a peremük alól is kitolja a mocskot. Látok itt-ott apró szemcséket és egy pici rozsdát is, ha nem csal a kép. Fültisztító pálcikával a bemenő oldali szelep gumilapkáját kicsit meg tudod törölgetni.
A Momoto amit te küldtél.....ez a másik csak futár lenne mert messze van.
A JMP is jó amúgy, nem muszáj pont Tourmax szűrőt venni.
Én egy ilyent tettem be, mert kimosni már nem lehetett. Bármelyik autós boltban 5-700 Ft.
A karbi felújító szett forgalmazójánál valószínüleg az van tourmax-ban ?
Csak szívásra, gyújtáson, ahogy tegnap beszéltük, vagy gravitációval jönni kellene."
2 liter ment bele, annak ki is kéne csorognia a szűrőn keresztül. Az a cső a kis tank legaljáról jön, 2 liter szinte színig kellene töltse a kistankot (2.3 megy bele vagy valami ilyesmi). Ha nem jön, akkor vagy a kistank alján levő kifolyót dugaszolta el a rozsda/kosz leeresztéskor, vagy a szűrőt.
"Kistank melletti szűrőt érdemes kiszedni, tisztítani ? Ha szétszedhető egyáltalán...."
Nem szétszedhető sajnos. Én ebben a helyzetben kivenném a kistankot benzincsövestől, szűrőstől (2 csavar tartja, a balos üléstögzító és még egy a tetejénél) és megnézném, mi a túró van.
A szűrőt - ha nincs másik amit betegyél - max kiöblíteni tudod, a normál folyásiránnyal ellentétes irányból feltöltve, rázogatva kiöblítheted a törmeléket belőle.
Ha szétszedhető egyáltalán....
Lemaradt a kérdőjel
Nem hámlik
Csak szívásra, gyújtáson, ahogy tegnap beszéltük, vagy gravitációval jönni kellene.
Már bocs a kora reggeli b@xsztatás miatt, de frusztrál ez a sokféle tennivaló.
Inkább csak a középső rész, ami magasabb a váz miatt, meg az alja kétoldalt. Az oldala a tetejéig szinte rozsdamentes
Gondolom, a tank citromsavas tisztítása előtt a benzinszint jeladót ki kell venni ....
Közben visszarakom a karbikat is, jövő héten meg a biztonság kedvéért lecserélem az olajat.....ki tudja, mennyi benzin folyt bele.
Sziasztok, jó éjt !
Nem kell tartalékra tenned. Elég ha elfordítod a kulcsot.
Pumpát kitisztítottam, visszaraktam. Kb 2 liter benzint öntöttem a tankba, gondoltam, lefolyik a kicsibe (?) .......de a pumpához menő csövön nem jön üzemanyag.
Azon gondolkodom, ha átkapcsolom tartalékra, gyújtásra teszem, elvileg nyomnia kellene az anyagot.
Aztán gyújtás levétel után lehúzom a karbikhoz menő csövet a pumpáról, csepeg-e majd állásban.....
Holnap is csinálod? Lehet, meglátogatunk.... 🙂
Karburátor vagy féktisztító tisztító sprével fújd körbe őket, hogy a peremük alól is kitolja a mocskot. Látok itt-ott apró szemcséket és egy pici rozsdát is, ha nem csal a kép. Fültisztító pálcikával a bemenő oldali szelep gumilapkáját kicsit meg tudod törölgetni.