Utóbbit kizárnám, mint hibaokot. A benzinszint normálisan beállított úszó esetén az úszóház éle alatt van ~1.5-2mm-rel, ráadásul a porlaszók a hengerek felé "lejtenek", ahol nálad a szivárgány nyoma van, ott elviekben nincs üzemanyag, csak ha túlfolyik a rendszer.
Ebből kettő lerendezi, ha az úszószelep a ludas, bár ahogy korábban említettem, 7.5mm x 1.5mm-es Viton/FKM O-gyűrű az, ami 10 esetből 9-szer felelős ezért. Ami az úszó réz szelepfészkét tömíti körbe az alumínium porlasztó test ellenében.
Valamelyik fenti ok miatt a porlaszto tulcsordul, a fofuvoka lyukan kiszivarog a benzin es kicsorog a porlaszto torkaba.
A gumikonyok elazasa a kisebbik problema, de a benzin a masik iranyba is folyik, beszivarog a szivoszelepen at a hengerbe, ott a gyuruk menten lassan lecsorog a karterbe es ott felhigitja az olajat.
Sziasztok !
Idei első motorosítás és olajcsere után kb 3 hete áll a Virgács. 1-2 naponta láttam alatta pár benzines/olajos cseppet. Ma leszedtem a vázba vezető gumiharangot, a bilincs lazításkor már szivárgott a benzin a gumiharang alól, amikor lehúztam, ha nem is fél deci, de legalább 2 cl benzin folyt ki a csőből.
Mi lehet az ok ?
Nincs, csak hagyni kell szellőzni, illetve a ráhúzott csövet jó messzire kell tenni a kipufogótól, ha túlcsorogna a karbi.
A fő feladata az, hogy az úszóháznak szellőzést adjon.
Köszönöm! Bizonytalan voltam, hogy nincs-e valamilyen vákuum-szerepe, mert az enyémben a légszűrő szívóbucijában van. De akkor ha nincs, a közelebbi buciba vezetem őket. Köszi még egyszer.
Nekem eltört a kemény gumi része, szét kellett szednem. Teljesen szét volt rohadva mind a két hátsó. Rozsdátlanítottam, újravezetékeztem, szilikon zsír, és a sárvédő alatti csővéget kitöltöttem a vezetékek körül azzal a tömítő szilikonnal, amit a blokkhoz vettem. Mindent forrasztottam.
Rövid kérdés:
Motor elektronikában, vezeték szerelésnél korrekt megoldás a forrasztás+zsugorcső?
Vagy toldáshoz érvéghüvely+csoki, esetleg wago?
TLDR:
Megröpettem (hehe) a piros világító szemű sast az első sárvédőről, és a tápvezetékét felszámolandó akkor már benéztem az ülés alá is.
Több méternyi ide-oda tekergő, felesleges, összetoldozgatott és szigszalagozott vezetéket találtam bent.
Hátul a sárvédőben nem volt bebújtatva az egyik index vezetéke a vezető fülek közé, ki is dörzsölődött... Annak is cserélném a vezetékét teljes hosszban.
A másik oldali index beázhatott egyszer, teljesen el volt korrodálva a foglalata.
Csak a tömítést cserélték (az újnak tűnik) a többi elég gatya.
Új volna jó, de most jobb híján lefújtam üveggyönggyel.
Ne aggodj, ez ilyen. Ha annyi otszazasom lenne, ahanyszor ezt a kuplunghangot aggodva megkerdeztek itt-ott tolam vagy masoktol, alig maradna forgalomban :D
Ezek az oreg leghutott cuccok sosem lesznek teljesen zajtalanok, sot.
Minden XV-nek van alapzaja, igen. Az egyenetlen alapjarati lokesektol (szogsebesseg-ingadozas) van egy kis kotty, de ez nem Ducati, ami szetveri magat idovel.
Akkor lehet. Köszi.
Ha azt mondod ez ilyen, akkor nem foglalkozom vele. Elmentem még olajért, mert a télen nagyon kivérzett. Tettem még bele 1.5 - 2 dl. Amúgy mire vissza jöttem, nem zörgött annyira.
Lehet azert hallod. A tavaly vasarolt Repsollal az en szelepeim is hangosabbak a kelletenel. Valszeg varialnak a formulaval a kornyezetvedelmi eloirasok miatt.
Ebből kettő lerendezi, ha az úszószelep a ludas, bár ahogy korábban említettem, 7.5mm x 1.5mm-es Viton/FKM O-gyűrű az, ami 10 esetből 9-szer felelős ezért. Ami az úszó réz szelepfészkét tömíti körbe az alumínium porlasztó test ellenében.
http://www.m0moto.hu/karburato...
Valamelyik fenti ok miatt a porlaszto tulcsordul, a fofuvoka lyukan kiszivarog a benzin es kicsorog a porlaszto torkaba.
A gumikonyok elazasa a kisebbik problema, de a benzin a masik iranyba is folyik, beszivarog a szivoszelepen at a hengerbe, ott a gyuruk menten lassan lecsorog a karterbe es ott felhigitja az olajat.
Idei első motorosítás és olajcsere után kb 3 hete áll a Virgács. 1-2 naponta láttam alatta pár benzines/olajos cseppet. Ma leszedtem a vázba vezető gumiharangot, a bilincs lazításkor már szivárgott a benzin a gumiharang alól, amikor lehúztam, ha nem is fél deci, de legalább 2 cl benzin folyt ki a csőből.
Mi lehet az ok ?
A fő feladata az, hogy az úszóháznak szellőzést adjon.
https://www.motorosboltroadrid...
Üdv.Domi
A szilikonos tippet is :)
Az ilyen idojarasnak kitett foglalatokat javaslom egy kis pl. szilikonos zsirral megkenni es akkor nem korrodal.
Motor elektronikában, vezeték szerelésnél korrekt megoldás a forrasztás+zsugorcső?
Vagy toldáshoz érvéghüvely+csoki, esetleg wago?
TLDR:
Megröpettem (hehe) a piros világító szemű sast az első sárvédőről, és a tápvezetékét felszámolandó akkor már benéztem az ülés alá is.
Több méternyi ide-oda tekergő, felesleges, összetoldozgatott és szigszalagozott vezetéket találtam bent.
Hátul a sárvédőben nem volt bebújtatva az egyik index vezetéke a vezető fülek közé, ki is dörzsölődött... Annak is cserélném a vezetékét teljes hosszban.
A másik oldali index beázhatott egyszer, teljesen el volt korrodálva a foglalata.
Csak a tömítést cserélték (az újnak tűnik) a többi elég gatya.
Új volna jó, de most jobb híján lefújtam üveggyönggyel.
Ezek az oreg leghutott cuccok sosem lesznek teljesen zajtalanok, sot.
Ha azt mondod ez ilyen, akkor nem foglalkozom vele. Elmentem még olajért, mert a télen nagyon kivérzett. Tettem még bele 1.5 - 2 dl. Amúgy mire vissza jöttem, nem zörgött annyira.