Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, sajnos az ország túlfeléről csak ennyit tudok tenni az ügy érdekében, nem tudod csak úgy átgurítani hozzánk a műhelybe :(
Köszönöm , holnap ránézek, látok-e újra folyást ( sanszos, hogy igen ) Szétszedéshez jobb lelkiállapot kell.
Utóbbit kizárnám, mint hibaokot. A benzinszint normálisan beállított úszó esetén az úszóház éle alatt van ~1.5-2mm-rel, ráadásul a porlaszók a hengerek felé "lejtenek", ahol nálad a szivárgány nyoma van, ott elviekben nincs üzemanyag, csak ha túlfolyik a rendszer.

Ebből kettő lerendezi, ha az úszószelep a ludas, bár ahogy korábban említettem, 7.5mm x 1.5mm-es Viton/FKM O-gyűrű az, ami 10 esetből 9-szer felelős ezért. Ami az úszó réz szelepfészkét tömíti körbe az alumínium porlasztó test ellenében.

http://www.m0moto.hu/karburato...
.......tűszelep/O gyűrű/ úszóház tömítés
Igen, ez az , amiről a múltkor is beszéltünk, hogy mitől lehet benzinszagú a fáradt olaj.
Tulfolyo porlaszto vagy ereszt a benzinpumpa.

Valamelyik fenti ok miatt a porlaszto tulcsordul, a fofuvoka lyukan kiszivarog a benzin es kicsorog a porlaszto torkaba.

A gumikonyok elazasa a kisebbik problema, de a benzin a masik iranyba is folyik, beszivarog a szivoszelepen at a hengerbe, ott a gyuruk menten lassan lecsorog a karterbe es ott felhigitja az olajat.
Motorindítás akart íródni csak a nagyonokos telo átírta.
Sziasztok !
Idei első motorosítás és olajcsere után kb 3 hete áll a Virgács. 1-2 naponta láttam alatta pár benzines/olajos cseppet. Ma leszedtem a vázba vezető gumiharangot, a bilincs lazításkor már szivárgott a benzin a gumiharang alól, amikor lehúztam, ha nem is fél deci, de legalább 2 cl benzin folyt ki a csőből.
Mi lehet az ok ?
OK.
Nincs, csak hagyni kell szellőzni, illetve a ráhúzott csövet jó messzire kell tenni a kipufogótól, ha túlcsorogna a karbi.
A fő feladata az, hogy az úszóháznak szellőzést adjon.
Köszönöm! Bizonytalan voltam, hogy nincs-e valamilyen vákuum-szerepe, mert az enyémben a légszűrő szívóbucijában van. De akkor ha nincs, a közelebbi buciba vezetem őket. Köszi még egyszer.
szellőző/túlfolyó
Sziasztok, lenne egy kérdésem: a mellékelt képen annak a két - típustól függően hol egyik, hol másik buciban végződő - csőnek mi a szerepe?
Sziasztok! 1100-as Viragóhoz hol tudok vásárolni karburátor felújító készletet?
Üdv.Domi
Nekem eltört a kemény gumi része, szét kellett szednem. Teljesen szét volt rohadva mind a két hátsó. Rozsdátlanítottam, újravezetékeztem, szilikon zsír, és a sárvédő alatti csővéget kitöltöttem a vezetékek körül azzal a tömítő szilikonnal, amit a blokkhoz vettem. Mindent forrasztottam.
Köszönöm!
A szilikonos tippet is :)
Termeszetesen, en is forrasztok es zsugorcsovezek, ha toldani kell es nem teljes szakaszon cserelni.

Az ilyen idojarasnak kitett foglalatokat javaslom egy kis pl. szilikonos zsirral megkenni es akkor nem korrodal.
Rövid kérdés:
Motor elektronikában, vezeték szerelésnél korrekt megoldás a forrasztás+zsugorcső?
Vagy toldáshoz érvéghüvely+csoki, esetleg wago?

TLDR:
Megröpettem (hehe) a piros világító szemű sast az első sárvédőről, és a tápvezetékét felszámolandó akkor már benéztem az ülés alá is.
Több méternyi ide-oda tekergő, felesleges, összetoldozgatott és szigszalagozott vezetéket találtam bent.
Hátul a sárvédőben nem volt bebújtatva az egyik index vezetéke a vezető fülek közé, ki is dörzsölődött... Annak is cserélném a vezetékét teljes hosszban.
A másik oldali index beázhatott egyszer, teljesen el volt korrodálva a foglalata.
Csak a tömítést cserélték (az újnak tűnik) a többi elég gatya.
Új volna jó, de most jobb híján lefújtam üveggyönggyel.
Ne aggodj, ez ilyen. Ha annyi otszazasom lenne, ahanyszor ezt a kuplunghangot aggodva megkerdeztek itt-ott tolam vagy masoktol, alig maradna forgalomban :D
Ezek az oreg leghutott cuccok sosem lesznek teljesen zajtalanok, sot.
Már mindenféle kosarak, meg lamellák, rugók cikáztak a szemem előtt... 😂
Minden XV-nek van alapzaja, igen. Az egyenetlen alapjarati lokesektol (szogsebesseg-ingadozas) van egy kis kotty, de ez nem Ducati, ami szetveri magat idovel.
Akkor lehet. Köszi.
Ha azt mondod ez ilyen, akkor nem foglalkozom vele. Elmentem még olajért, mert a télen nagyon kivérzett. Tettem még bele 1.5 - 2 dl. Amúgy mire vissza jöttem, nem zörgött annyira.
Lehet azert hallod. A tavaly vasarolt Repsollal az en szelepeim is hangosabbak a kelletenel. Valszeg varialnak a formulaval a kornyezetvedelmi eloirasok miatt.
Igen. Repsol 20-W50.