A kep akkor keszult, amikor a szamitogepen lathato beallitast kiserleti cellal feltoltottem, mert a gazdajanak a TCI-je nem vette fel.
Valoban, nem korrekt a gorbe. Nem is hasznaltam. Egy normalis XV750/XV920 gorbe ilyen, mint a csatolmanyon. Az 1000/1100 kicsit mas sztori, ott van vakuumos tortenet is.
Nagyon szépen látszik rajta az előgyútási szög emelkedése, a fodulat függvényébben.
Ott 1700 körül hirtelen leesik 10-ről 8 fokra. Ennek van valami oka?
Köszi, nem tervezem felülírni az elektronikai szoftvert.....🙂 🙂
Persze, műszakilag érdekel..... és nyilván, mindenre van megoldás....
Biztos, okos kis szerkezet ami ott Nálad van....
Köszönöm, értettem, hogy mit szerettél volna irni. 🙂
Sejtettem, hogy az alap előgyújtás jele, de így már akkor tudom is! 🙂
Gondolom, itt a TCI állítja be, sok beleszólásunk nincs.
De jó volt régen, az ember tudott játszani az előgyújtással, alapjárattal. (még saját készítésű stroboszkóppal, vaku villanócsövével)
Az én 32 éves W124-esemen sem lehet már ezeken állítani. Se gyújtást, se alapjáratot. Ill. alapjáratot lehet, ha lekötöm az alapjárati motort. Akkor viszon hidegen, ill. terhelésen semmi sem emeli meg.
Bocsi a nem idevalóért, csak a stoboszkópról asszociáltam (nosztalgiáztam) 🙂
Ha megnezed a lendkereked el elkepzeled, hogy oramutato jarasaval megegyezoen forog, akkot latni fogod, hogy a hatso henger T jele elott par fokkal van a F. Az az alapelogyujtasod.
535-on nem tudom fejbol, hany fok, a nagyokon 10.
Gyujtas (FIRING).
Ha stroboszkoppal vizsgalod a gyujtas idoziteset, akkor alapjaraton ott villant ra, ha lassan felporgeted, akkor meg latod, hogy elmaszik onnan az ablakbol az F jel, ahogy adja neki az elogyujtast.
Igen.
70 fok a hengerszog, a fotengely ora szerint forog. Hatso gyujt, 290 fokkal kesobb az elso gyujt.
Celszeru a vezermu fedelet is levenni, a potty egyertelmusiti, melyik holtponton vagy.
T jel a kisablakban a generatornal, potty a v ezermulanckereken a nyil elott. Ez a hatso henger holtpontja a terjeszkedes elott.
Innen oramutato jarasa szerint 290 fokra van az elso hengere: az elso vezermu lanckerek pottye a nyil elott es egy I jel a kisablakban.
Húúúúúhh..... köszönöm!
Le is töltöttem, hogy meg legyen.
Úgy láttam, imbuszos az állító csavar, a kontrához meg csillag. A felső holtpontot meg "kitapogatom" 😄
Mondjuk jó lett volna ezt megcsinálni akkor, amikor szét volt dobva a szabadon futó miatt. 🤔
Dehát ugye a tapasztalatlanok, tanulnak a hibáikból....
Oda lehet ferni, igaz, sokkal kevesebb a hely ha a porlasztok fent vannak.
bar ha a szivocsonk cserevel kotod ossze, a karbi kimozog az utbol es tobb helyed lesz hezagot merni, szelephimba fedelet levenni, stb.
Valoban, nem korrekt a gorbe. Nem is hasznaltam. Egy normalis XV750/XV920 gorbe ilyen, mint a csatolmanyon. Az 1000/1100 kicsit mas sztori, ott van vakuumos tortenet is.
Ott 1700 körül hirtelen leesik 10-ről 8 fokra. Ennek van valami oka?
Persze, műszakilag érdekel..... és nyilván, mindenre van megoldás....
Biztos, okos kis szerkezet ami ott Nálad van....
Van ra megoldas, de az 150 euronal indul.
Sejtettem, hogy az alap előgyújtás jele, de így már akkor tudom is! 🙂
Gondolom, itt a TCI állítja be, sok beleszólásunk nincs.
De jó volt régen, az ember tudott játszani az előgyújtással, alapjárattal. (még saját készítésű stroboszkóppal, vaku villanócsövével)
Az én 32 éves W124-esemen sem lehet már ezeken állítani. Se gyújtást, se alapjáratot. Ill. alapjáratot lehet, ha lekötöm az alapjárati motort. Akkor viszon hidegen, ill. terhelésen semmi sem emeli meg.
Bocsi a nem idevalóért, csak a stoboszkópról asszociáltam (nosztalgiáztam) 🙂
ES es elkepzeled, nem EL. Fene vinne el...
8 fok az alapelogyujtasod.
535-on nem tudom fejbol, hany fok, a nagyokon 10.
Ha stroboszkoppal vizsgalod a gyujtas idoziteset, akkor alapjaraton ott villant ra, ha lassan felporgeted, akkor meg latod, hogy elmaszik onnan az ablakbol az F jel, ahogy adja neki az elogyujtast.
Jelen esetben nincs funkcioja.
Az az "F" betű mit jelent?
70 fok a hengerszog, a fotengely ora szerint forog. Hatso gyujt, 290 fokkal kesobb az elso gyujt.
Celszeru a vezermu fedelet is levenni, a potty egyertelmusiti, melyik holtponton vagy.
A 2-es henger: elteker 290 fok, kisablakban "I" 2-es vezérmű keréken "0"
Innen oramutato jarasa szerint 290 fokra van az elso hengere: az elso vezermu lanckerek pottye a nyil elott es egy I jel a kisablakban.
Le is töltöttem, hogy meg legyen.
Úgy láttam, imbuszos az állító csavar, a kontrához meg csillag. A felső holtpontot meg "kitapogatom" 😄
Mondjuk jó lett volna ezt megcsinálni akkor, amikor szét volt dobva a szabadon futó miatt. 🤔
Dehát ugye a tapasztalatlanok, tanulnak a hibáikból....
http://youtu.be/kznhLvcFTn8?t=641
bar ha a szivocsonk cserevel kotod ossze, a karbi kimozog az utbol es tobb helyed lesz hezagot merni, szelephimba fedelet levenni, stb.
http://youtu.be/LoFKDnfep_k?t=445
http://youtu.be/LoFKDnfep_k?t=180