Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem. TCI, az osszes XV modellben.
Ez a görbe nagyon szép....
Basszus! Keresgéltem, hátha találok róla kapcs. razot, nem is TCI, hanem CDI egység van benne?
A kep akkor keszult, amikor a szamitogepen lathato beallitast kiserleti cellal feltoltottem, mert a gazdajanak a TCI-je nem vette fel.
Valoban, nem korrekt a gorbe. Nem is hasznaltam. Egy normalis XV750/XV920 gorbe ilyen, mint a csatolmanyon. Az 1000/1100 kicsit mas sztori, ott van vakuumos tortenet is.
Nagyon szépen látszik rajta az előgyútási szög emelkedése, a fodulat függvényébben.
Ott 1700 körül hirtelen leesik 10-ről 8 fokra. Ennek van valami oka?
Foleg akkor hasznos, ha a gyari vezerlo bekakal es a hasznalt-bontottert is elkernek vagy 60 ezret.
Köszi, nem tervezem felülírni az elektronikai szoftvert.....🙂 🙂
Persze, műszakilag érdekel..... és nyilván, mindenre van megoldás....
Biztos, okos kis szerkezet ami ott Nálad van....
A gyari doboz elektronikusan idozit a fordulatszam fuggvenyeben, nincs belenyulas.
Van ra megoldas, de az 150 euronal indul.
Köszönöm, értettem, hogy mit szerettél volna irni. 🙂
Sejtettem, hogy az alap előgyújtás jele, de így már akkor tudom is! 🙂
Gondolom, itt a TCI állítja be, sok beleszólásunk nincs.
De jó volt régen, az ember tudott játszani az előgyújtással, alapjárattal. (még saját készítésű stroboszkóppal, vaku villanócsövével)
Az én 32 éves W124-esemen sem lehet már ezeken állítani. Se gyújtást, se alapjáratot. Ill. alapjáratot lehet, ha lekötöm az alapjárati motort. Akkor viszon hidegen, ill. terhelésen semmi sem emeli meg.
Bocsi a nem idevalóért, csak a stoboszkópról asszociáltam (nosztalgiáztam) 🙂
"Ha megnezed a lendkereked el elkepzeled...."
ES es elkepzeled, nem EL. Fene vinne el...
8 fok az alapelogyujtasod.
Ha megnezed a lendkereked el elkepzeled, hogy oramutato jarasaval megegyezoen forog, akkot latni fogod, hogy a hatso henger T jele elott par fokkal van a F. Az az alapelogyujtasod.
535-on nem tudom fejbol, hany fok, a nagyokon 10.
Gyujtas (FIRING).
Ha stroboszkoppal vizsgalod a gyujtas idoziteset, akkor alapjaraton ott villant ra, ha lassan felporgeted, akkor meg latod, hogy elmaszik onnan az ablakbol az F jel, ahogy adja neki az elogyujtast.

Jelen esetben nincs funkcioja.
Sziasztok!
Az az "F" betű mit jelent?
Köszi.... 👍️ 🙂
Igen.
70 fok a hengerszog, a fotengely ora szerint forog. Hatso gyujt, 290 fokkal kesobb az elso gyujt.
Celszeru a vezermu fedelet is levenni, a potty egyertelmusiti, melyik holtponton vagy.
Tehát az 1-es henger > "T" a kisablakban, 1-es vezérmű keréken a "0"
A 2-es henger: elteker 290 fok, kisablakban "I" 2-es vezérmű keréken "0"
Negyes imbusz + 12-es csillag/villas a kontrahoz, igen.
Köszi, közben a második videón láttam.
T jel a kisablakban a generatornal, potty a v ezermulanckereken a nyil elott. Ez a hatso henger holtpontja a terjeszkedes elott.
Innen oramutato jarasa szerint 290 fokra van az elso hengere: az elso vezermu lanckerek pottye a nyil elott es egy I jel a kisablakban.
Vezermutengelyen ott a jel. Le kell venni a fedelet es a fotengely anyajaval oda lehet tekerni.
Húúúúúhh..... köszönöm!
Le is töltöttem, hogy meg legyen.
Úgy láttam, imbuszos az állító csavar, a kontrához meg csillag. A felső holtpontot meg "kitapogatom" 😄
Mondjuk jó lett volna ezt megcsinálni akkor, amikor szét volt dobva a szabadon futó miatt. 🤔
Dehát ugye a tapasztalatlanok, tanulnak a hibáikból....
Ez ügyesebb volt:
http://youtu.be/kznhLvcFTn8?t=641
Oda lehet ferni, igaz, sokkal kevesebb a hely ha a porlasztok fent vannak.
bar ha a szivocsonk cserevel kotod ossze, a karbi kimozog az utbol es tobb helyed lesz hezagot merni, szelephimba fedelet levenni, stb.
tévedtem, utban van a karbi:
http://youtu.be/LoFKDnfep_k?t=445
Talán azt nem:
http://youtu.be/LoFKDnfep_k?t=180