Mind egy milyen szám van rajta. Ez egy SMD ellenállás, csak meg kell mérni egy multiméterrel -ami 900ft a kínai piacon- hogy hány ohmos. Ha ez megvan bármelyik elektronikai boltban kapsz ilyet pár 10 forintért és csak be kell forrasztani.
Amint látod ekkora felbontásnál remekül látszik, hogy elfüstölt. középen. ezt kell kicserélni rajta. így már műszer nélkül is látszik egyértelműen hol a hiba. csak az nem mindegy milyen szám szerepel rajta, ami viszont nem teljesen látszik, gyanítom 100-as értékű
hát robogós oldalon már láttam olyasmi jeladó házat hengeres fülel/fülekkel, de valami nem volt passzos a tzr50-el már nem emléxem hol volt ha ráakadok megint akkor lehet megkeresema boltot, aztán ha a ellenállás vagy dióda vagy bármi az kicserélhető akkor már megérte mert akkor nem 20 000 Ft ban kerül ha működik.
hanem inkább a feléből megvan a hengreha hó, egy ilyen elektronikai bizbasz filléres cucc. ha be lehet azonosítani és kapható (a yamaha is azért tud ekkora árat kérni mert komplett szettben adja.) amúgy még 5000 Ft-ot szerintem megérne az ha csak a kábelt kéne kicserélni és azt adnák külön... de nem adják.
Mégiscsak gyári és nem Kókány Bt. munka lenne.
a címem, ha kell: roilgold @ freemail . hu (szóközök nélkül)
dióda ellenállás "majdnem" mindegy lényeg, hogy tudod miről van szó. néha egyes elektronikai alkatrészeket nagyon könnyű összekeverni. Főleg akkor ha nem szakavatott benne az illető...
Megpróbálom majd nagy felbontásban scannalni hátha látszik valami értelem róla...
pedig az nagyon fontor része, ha letőrted a 2 fület (mind a kettőre szükség van),nem biztos, hogy meg lehet sufnituningolni hogy még utána működni is fog.
igen az a kép az és a piros vezeték alatt lévő diódánál van nálam a probléma. ami nek2 oldalánál nem ad sípjelet. Ha már le van szedve a háza a jeladónak, akkor belülről csavarhúzóval alulról ki lehet tólni, kihúzni nem érdemes, lehet nem jön ki mert szorúl, egyszer kiszedtem (nem próbáltam visszatenni, hogy kihúzni is lehet-e.) ha a fülek még nincsenek letőrve bár az akkor látszik, ha leszedted már a kereket és a jeladóházba belenézel, és ha rajta vannak a fülek akkor olcsón megúszhatod, csak a szigetelést, és hogy ne mozogjon, meg pozicionálást kell megoldani, de lehet szilikonpasztával kitöltve megoldódik, és a nyákon, ha cserélve van a dióda, akkor azt én zsugorcsővel lefixálnám, hogy ne is kaphasson semmi áron nedvességet.
Régebben kérdeztél valami túlmelegedésről az autóddal kapcsolatban. hogy versenyeznél vagy ilyesmi. ha már itt a jóidő hozzá. Ha írsz emailt, akkor válaszolok rá. Milyen megoldást javasolok, és, hogy kit tudsz megkérdezni mit tapasztaltunk, hogy mennyire írok ezzel kapcsolatban igazat, leelenőrizheted tőle ha felveszed vele a kapcsolatot.
küldtél egyszer egy képet, amin a jeladó van a billentyűzeteden... balra mutatnak a vezetékek, piros felül. Látható rajta egy IC szerűség meg a 3 ellenálás (ha mind az)... melyik az amit rossznak mértetek?
nem mert nem tudnám visszatenni a gumiba amit szét kellett vágni, és mivel a hengeről már korábban le voltak törve a fülek nem érte meg foglalkozni annyit vele, hogy elmenjek egy ellenállásért aminek a paramétereit nem tudom. és mikroszkóp alatt lehet látni talán hogy melyik fajta, cserélni nem lenne nehéz a nyákról.
Viszont sípolással be lett mérve és egyedül azon az ágon nincs jelfolyam, ahol az van közvetlen a dioda elött és után, rajta kívül mindenhol van jelfolyam.
Jeladó kábelével van hiba,mit azt már oly sokszor leírtam itt.
keress rá, képetis raktam fel a fórumba mi romlik el ilyenkor. (ha nem töröttel a henger szélén a fülek, akkor csak a kábel probléma. A kábel ovatosan kitolható fészekből (ne húzd), persze úgy levan szigetelve, hogy gumi öntvényben hogy azt csak roncsolással lehet megbontani, és csak azután tudod az ellenállást ami tólfesz miatt megdöglik, rajta cserélni Ha kapsz rá olyat valahol persze. A fordulatszám mérő más áramkörön megy, nincs köze hozzá.
Sziasztok Moha vagyok olyat szeretnék kérdezni, hogy nincs-e valakinek egy sérült jobbos idom.Az enyémnek végülis csak azt a részét kellene pótolnom ami a fejidomon van.előre is köszi!
http://www.egumotors.hu/164-mu...
Ha én a tankba egy robogó jeladót teszek azzal kivitelezhető a visszajelzés?
hanem inkább a feléből megvan a hengreha hó, egy ilyen elektronikai bizbasz filléres cucc. ha be lehet azonosítani és kapható (a yamaha is azért tud ekkora árat kérni mert komplett szettben adja.) amúgy még 5000 Ft-ot szerintem megérne az ha csak a kábelt kéne kicserélni és azt adnák külön... de nem adják.
Mégiscsak gyári és nem Kókány Bt. munka lenne.
a címem, ha kell: roilgold @ freemail . hu (szóközök nélkül)
Megpróbálom majd nagy felbontásban scannalni hátha látszik valami értelem róla...
igen az a kép az és a piros vezeték alatt lévő diódánál van nálam a probléma. ami nek2 oldalánál nem ad sípjelet. Ha már le van szedve a háza a jeladónak, akkor belülről csavarhúzóval alulról ki lehet tólni, kihúzni nem érdemes, lehet nem jön ki mert szorúl, egyszer kiszedtem (nem próbáltam visszatenni, hogy kihúzni is lehet-e.) ha a fülek még nincsenek letőrve bár az akkor látszik, ha leszedted már a kereket és a jeladóházba belenézel, és ha rajta vannak a fülek akkor olcsón megúszhatod, csak a szigetelést, és hogy ne mozogjon, meg pozicionálást kell megoldani, de lehet szilikonpasztával kitöltve megoldódik, és a nyákon, ha cserélve van a dióda, akkor azt én zsugorcsővel lefixálnám, hogy ne is kaphasson semmi áron nedvességet.
Régebben kérdeztél valami túlmelegedésről az autóddal kapcsolatban. hogy versenyeznél vagy ilyesmi. ha már itt a jóidő hozzá. Ha írsz emailt, akkor válaszolok rá. Milyen megoldást javasolok, és, hogy kit tudsz megkérdezni mit tapasztaltunk, hogy mennyire írok ezzel kapcsolatban igazat, leelenőrizheted tőle ha felveszed vele a kapcsolatot.
Viszont sípolással be lett mérve és egyedül azon az ágon nincs jelfolyam, ahol az van közvetlen a dioda elött és után, rajta kívül mindenhol van jelfolyam.
keress rá, képetis raktam fel a fórumba mi romlik el ilyenkor. (ha nem töröttel a henger szélén a fülek, akkor csak a kábel probléma. A kábel ovatosan kitolható fészekből (ne húzd), persze úgy levan szigetelve, hogy gumi öntvényben hogy azt csak roncsolással lehet megbontani, és csak azután tudod az ellenállást ami tólfesz miatt megdöglik, rajta cserélni Ha kapsz rá olyat valahol persze. A fordulatszám mérő más áramkörön megy, nincs köze hozzá.
Am. mennyi 1 komplett jobb idom fényezve?
Kössz a jó hírt :D:D