Van toló mérőd?
Elméletileg van 8db kopó lamellád, abból 2db-nak nagyobb a belső átmérője azaz vékonyabb a kopó felület.
Van 6db aminek a belső átmérője 113,3mm és 2db aminek 116,2.
Az egyik 116.2-s megy fel elsőnek, majd fém lamella aztán utána sorba a 113,3-s lamella... Majd a végén zárólamellának az utolsó 116,2 lamella megy fel.
Nem tudom beloni neki az eloirt holtjatekot mer ha ra spanolok akk csuszik a kuplun a visszabb veszek akk nem csuszik de akk meg nem emelki es behuzott allapotban is hajt .... Lehet h nem emeli le a bordazatrol a kulso fedlapot es azert nem tudok valtani ?
15w40.....most ossze raktam a kuplung fog rendesen nem csuszik de ha be huzom a kuplungkart akk hajt tovabb még valamenyire es valtanse birok behuzott kuplungal
Udv . Segitsegeteket kernem yamaha tt 600 rol van szo ..meg tudnatok mondani h hogyan kell es milyen sorrendbe fel pakolni a kuplung lamellakat mert ossze raktam de csuszik hiaba allitgatom nem segit semmit
a hondán nekem a pipában lévő ellenállás kitámasztó rugó volt korrodált, utána jó szikrája lett
nézd át a csatlakozásokat, hátha csak ennyi a hiba
ha ez nem segít úgy is szakember kell
kipucoltam az egész rendszert de meséljen nekem valaki erről a pirosas sárga szikráról mert annó úgy emlékszem kékes volt de most mikor próbáltam mindegyik gyertya ilyen pirosast produkált szóval itt mi lehet a problémás? :)
Esetleg beázott rozsdás állórész is okozhat problémát, de amit leírt a kollega egyébként, tipikus üzemanyag elfogyásos tünet. Kipucolt karbi nem ér sokat pucolatlan tank híján, pucolatlan benzin szűrők híján! Mazsy
az csak azoknál van ahol nem akkuról megy a gyújtás
pl az xr4 nem indult be a lassú rúgástól, ismerős dr-je meg úgy beindul hogy tök lassan nyomja le a berúgókart
de amit nemrég rugdostam 1vj ténérét azt sem kellett olyan gyorsan mint az xr4-et
a vezérlés tuti jó mert előtte egy kevéssel lett beállítva és előtte ment egyszer csak durrogott meg megtorpant és már le is állt :/ azért nincs ötletem amúgy a vezérlést is ellenőriztem
Nézd meg a vezérlést,meg a szelepeket hogy zárnak e rendesen.
Minél többet kérsz érte,annál később fog elmenni.
Volt olyan motorom,amit picivel ár alatt adtam el,és meghirdetés után 6 órával már elvitték...de volt olyan is,ami fél év alatt ment el.
Sziasztok mennyiért lehetne eladni egy TT600 at donornak? amúgy mindene meg van csak nem tudom miért nem indul karbit kipucoltam gyertyát néztem trafo se rossz a tekercs meg lett mérve multiméterrel így abszolút tanácstalan vagyok mi lehet a baja :/ szóval ár ötleteket várok és ha esetleg valakinek van tippje mi a brém lehet a baja azt is meg hallgatom
Elméletileg van 8db kopó lamellád, abból 2db-nak nagyobb a belső átmérője azaz vékonyabb a kopó felület.
Van 6db aminek a belső átmérője 113,3mm és 2db aminek 116,2.
Az egyik 116.2-s megy fel elsőnek, majd fém lamella aztán utána sorba a 113,3-s lamella... Majd a végén zárólamellának az utolsó 116,2 lamella megy fel.
Remélem tudtam segíteni.
nézd át a csatlakozásokat, hátha csak ennyi a hiba
ha ez nem segít úgy is szakember kell
pl az xr4 nem indult be a lassú rúgástól, ismerős dr-je meg úgy beindul hogy tök lassan nyomja le a berúgókart
de amit nemrég rugdostam 1vj ténérét azt sem kellett olyan gyorsan mint az xr4-et
a kékesfehér szikra a jó szikra
Minél többet kérsz érte,annál később fog elmenni.
Volt olyan motorom,amit picivel ár alatt adtam el,és meghirdetés után 6 órával már elvitték...de volt olyan is,ami fél év alatt ment el.