Köszönöm a linket, írtam is neki egyből, minden nap nézem, de még ezt nem láttam volna meg, mert nem is volt eszemben :D
Nem, még nem sikerült beszereznem egyébként :(
az van, hogy ott folyt az olaj és ezt én kivettem és pasztával tetem vissza. Egészen 2500km-et jól is bírt, de tegnap már láttam, hogy lejött a paszta és kicsit ki is volt csúszott, de bíztam benne, hogy még 1 fél napot kibír, de tévedtem azért ránézek holnap, köszi
Tegnap majdnem cserben hagyott a kis TT nem hittem el, de a szelepfedélen lévő kis kupakot kilőtte és dőlt az olaj (kb. 1dl) persze bokáig érőfűbe és messze a szerető háztól de jött az amit a japánok se tudtak kellet hozzá 2db 5-8cm-es fadarab egy kis szigetelőszalag és pár kábelkötöző és a kis gumidugó ami kieset és nem kellett abba hagynom a motorozást
én egy ideje hidegvágóval ütök bele a nittelőszembe + jelet aztán jónapot
nem mondom hogy ezt csináld csak hogy nekem már vagy 4 motornál így megy hiba nélkül
amúgy a did vx2-höz lehet patentszemet is kérni +2ezerért ha jó a boltos még lehet be is számolja a nittelőszemet féláron
berakod középre a keréktengelyt aztán adja magát a hátsó fogaskeréken hogy milyen hosszú kell
aztán lecsiszolod a csap egyik felé és kiütöd, nehezen fog megindulni de utána már menni fog
Sziasztok.
Nem sokára le kell cserélnem láncot, szerintetek patent vagy nittelő szemest vegyek rá? Nem akarnék még fizetni a felrakásért is, csak nem tudom ekkora köbcentire használhatok e patentszemes láncot.
Párom azt is át húzza.minden motoromra ő csinálta egyedire :) 200 ba adta oda.A gumik kopottak de az nem drága.Esztétikai hibák vannak rajta de végül is ez terep motor :)
Tegnap mikor felhívtam a volt tulajt hogy megyek a motorért meglepődött.Mondtam neki most indulok érte ete 8 volt már.Mikor oda értem mondta basszus nem mostam le nem hittem hogy ilyen hamar jönnek érte.Vasárnap még sarazott egyet valahol a völgyben :)
Rendbe vágom ezt a kis vaddisznó xr-t.mindenből a legjobbat fogja kapni mint a Kawa :)azt olvastam hogy 1500 km-enként cserélni kell az olajat.úgy fogom én is.jövőhetén viszem szelephézag állításra karbi szinkronra.
nekem a legolcsóbb 20w50 elf olaj van benne, 1000ft volt 2 éve, most már lehet több
evvel megy pár 660as xt, pár transalp, egy csomó 600as xt aztán hibátlan
Motul 3000 a legjobb volt nekem az xt-be is. 7100 meg az Fz-be megy.
Castrol 20w50 nyaranta nem bírta a strapát annyira felhígult, hogy nehéz volt váltani vele. Motul 3000el meg semmi hiba nem volt.
Nem, még nem sikerült beszereznem egyébként :(
Találtál már kereket? Most az olx-en van 18/21-es kerék, elég jó áron.
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...
el lehet dugulva, mert ilyet nem lenne szabad csinálnia
nem mondom hogy ezt csináld csak hogy nekem már vagy 4 motornál így megy hiba nélkül
amúgy a did vx2-höz lehet patentszemet is kérni +2ezerért ha jó a boltos még lehet be is számolja a nittelőszemet féláron
aztán lecsiszolod a csap egyik felé és kiütöd, nehezen fog megindulni de utána már menni fog
Nem sokára le kell cserélnem láncot, szerintetek patent vagy nittelő szemest vegyek rá? Nem akarnék még fizetni a felrakásért is, csak nem tudom ekkora köbcentire használhatok e patentszemes láncot.
ettől a meggyűrődő üléshuzattól kiver a víz
jól fejbe kellene verni az a kárpitost aki ilyet csinál
Ma lemostam ne sárosan rakjam le
evvel megy pár 660as xt, pár transalp, egy csomó 600as xt aztán hibátlan
Castrol 20w50 nyaranta nem bírta a strapát annyira felhígult, hogy nehéz volt váltani vele. Motul 3000el meg semmi hiba nem volt.