ki kell fogni a szériát
nyár elején láttam hirdetésekben vagy 20db 600as endurot 120-150 között, volt közötte egész jónak tűnő is
biztos kellett a pénz a nyaralásra......
ide a homokba döntögetni kár drágábbat venni
Igen ,többnyire szombat délután szoktunk pecázni./Kék t4 transporter/
Benne lennék egy gurulásban csak sajna eladtam a CR-t,de 1-2 héten belül szerválok valamilyen idősebb 4T-t.Megnéztem már egy párat de katasztrófa hogy milyen állapotú gépekért mi pénzeket elkérnek.
voltam arrafelé egyszer
dabasig eljutottunk
volt is izomlázam pár napig olyan helyeken ahol azt sem tudtam hogy van izom
térképészeti szempontból érdekel halas felé autóval is járható út (nem kell 100as sebességű)
ha tudsz ilyent esetleg valamikor összefuthatnánk
kígyóson pecáztál? szoktak minket szidni.... ritkán is járunk a parti úton......
Kevés az igazán "hajtós" út arrafelé.Ha ilyen tervetek van akkor javaslom a Kiskőrös-Kaskanyú-Kecskemét utat.Arrafelé van minden ami egy endurósnak kell.
végén még tiszta új lesz
blokkot még nem szedtem szét
önindítónál szivárog az olaj azt lehet megnézem majd a télen......
ülést akarom még újrahúzatni, kicsit keményíteni, tényleg neked mennyi volt?
yamaha feliratot is rá tudják tenni?
Azt kihagytam a 838-as hsz-ből, hogy amióta felraktam az új deknit, bekötöttem egy 3Ah-s aksit, és amikor próbáltam berugni csak hatalmasakat durrogott. Ötletem sincs hogy már megint mi baja
Soltvadkert-kiskunhalas felé többnyire.
Akasztón a kígyósparton, a közelmúltban láttam két TENERÉ-t,egyik parton fel,a másikon kb 2-óra múlva lefelé.Lehet hogy ti voltatok?
Nem sajnos, mert tönkretettem az aksit, és még nem jött meg az új. Az utolsó kupac alkatrész is a napokban érkezik, mostmár minden gyári alkatrész vissza kerül hál'istennek
Amikor megjött a szett, kicsit kínainak találtam a leírást, ma viszont a motostyling.hu-tól kaptam segítséget, szóval simán be fogom szerelni egyedül is.
Aztán van még egy dolog. A generátor felőli dekni repedt volt, amikor a télen szét volt szedve a blokk, meg is heggeszttettem. Jó is lett, de volt rajt egy másik repedés is, de aztán találtam egy pont ugyanolyat az e-bay-en, meg is licitáltam, csak amióta felraktam, egyszerűen nem akar indulni. Pedig nem először raktam össze, most valami nem jött össze. A hétvégére remélhetőleg pöfögni fog, a xenon meg a helyén fog pislákolni.
mindenfelé amerre eljutunk rendszám nélkül
pataj-akasztó-csengőd-fülöpsz.-szentimre-i
zsák-kisizsák-páhi-orgovány-kaskantyú-tabdi-kiskőr
ös-soltvadkert-bócsa-tázlár-szank
remélem semmi nem maradt ki........
de javarészt akasztó-csengőd-szentimre-izsák
részen forgunk többnyire ennek a kis(500as)tesójával
neked merre van a territórium?
Kelemen Istinek "híjják"a kiskőrösi motorszerelőt,szerintem az egyik legprecízebb csóka.
correnti........a szelepkiszakadás ellen egy plussz papucsot szoktak rakni a gumiba.
Akkor már biztos vagyok benne, mert azt mondta hogy az egyik osztálytársának tt350 van, és Martinnak hívják(már amennyire ki lehet venni a beszédéből ). [Miska, 80-as DT-vel... ]
szerintem akkor érdemes 350est venni ha rendszámos kell lényegesen kevesebb a biztosítása mint a 600asnak
ha csak "hobbinak" kell akkor kár vele kínlódni ára kb ugyanaz, súlya kb ugyanaz, fogyasztás sem sokkal másabb, de érezhetően gyengébb
Szia!
Szerintem jobban jársz egy 60-as TT-vel vagy XT-vel. Erősebb és súlya nem sokkal több. Amúgy a 350es TT 35LE körül van, a TT-R olyan 37-40LE. 600-as XT és a TT 45LE kb, viszont nyomatékra több...
Ma megjött az aksi (sajnos csak az aksi), beszereltem, és kb 3 tekerésre beröffent a gépezet. A fene se érti ezt. Magától megjavult?