Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Gondolkozok egy 350-es TT megvételén és szeretnék néhány infót kérni róla. Főleg technikai adatok érdekelne. Súly, lóerő, nyomaték. Fontos lenne még a vég- és az utazó sebességet is tudni mert néha elmennénk túrázni is. Endurózást mennyire bírja? Ilyesmik érdekelnek.

Előre is köszönöm,

Dani
valami kelemen fúrta régen a dt-m is de az nem szilárd volt, majd utánakérdezek
esett annyi eső, hogy kb 5-6 centi vastagon ázott át a homok...... megrugdosom s előjön a száraz
fene enné meg ismét csak nézegetem a motorom, ismét egy hét hogy be sem lett indítva.......
Kelemen Szilárd a szerelő neve aki intézi. De a haveromon keresztül is tudom csináltatni.
Akkor úgy intézem, hogy a szeptemberi időpontban ráérjek. Akkor viszem az indexet is csak szólj mert a memóriám.......
szerintem nem kell oda olyan nagy lánckerék
nekem elég kicsi van(majd megszámolom) elöl meg 16os, mondjuk kicsit lomha meg nincs 1 kerék de eddig mindenhová elment le-fel
következőnek szerintem 14es lesz elöl akkor kicsit robanékonyabb lesz
jt kerekekben van elöl(jtf577) 14-16 fogú hátul(jtr857) 38-47 fogú
lehet válogatni
első kb 3-4 ezer hátsó 6-8 ezer felé lehet
ki csinál kőrösön kereket? van név? mert akkor utánna érdeklődöm, bár maszek kereket max a cagivára tennék
szeptemberben 10-15ig itthon leszek, ha minden igaz, csak összehozunk valamit......
Nálam is az volt a gond, hogy nem volt olyan nagy lánckerék acélból, és a magnésiumosra hagytam magam rábeszélni. Nem volt az, hogy a lánc nyúlna hanem a fogak vékonyodtak de nagyon gyorsan. És amikor töredeztek le akkor nyúlt a lánc. De az is lehet, hogy csak hosszabbnak tűnt és az is a lánckerék tönkremenésének a következménye volt. Most hallottam a héten, hogy nálatok Kiskőrösön van egy illető aki 2500Ft ért csinál bármilyen lánckereket acélból.
sok tapasztalatom nincs
de
a dt-n sima lánc volt (semmiféle o-x-w tököm gyűrű) azt motorolajjal kentem, amit a blokkból leengedtem
ezt minden túra előtt (sár lekefél és olajzás)
1,5 év használat kb 1000km (csak szinte sárban bohóckodni kellett) semmi elváltozás nem volt
xt nél itt már "drága" did láncom van (így vettem) o gyűrűs ezt már láncspray-vel fújkálom ha már túl száraz ez lehet 200km és lehet 50km is tereptől függően
itt azért nem örülnék ha a 45 ló eltépné a láncom házunktól 200km-re ezért fújkálom
spray inkább a láncot védi kerék elméletileg igen lassan kopik, vagyis addig ameddig a lánc nem nyúlik......(kenés hiányában kopnak a csapok) persze homok sár azért kikezdi...
érdemes rendes vas kerekeket venni (jt viszonylag olcsó és jó) alu szart sem ér (esetleg valami királyos magnéziumos meg mittudomén milyen ötvözet)
én vettem már pár fajta no name sprayt egyik be is jött azóta ezt használom (múlt évben 1800 most 2200 vettem)
kifújva picit folyik gyorsan "megszikkad" frankón nyúlós
de volt olyan fos is hogy 1 fújás lefolyt fél métert és alig tapad(ezt bowden kenésnek használom)
szóval ha drága láncod van érdemes kenni, meg ha nem kened csúnyán nyikorog
olcsót meg nem vennék az xt-re..........
meg meg annyi, hogy nemtom a 83-as masinahoz melyik jo, itt ir egy meretet, de az 95'-2000ig
na majd utananezek...
hehe, cbr elkelt, lesz 1098 vagy 1000rr valamikor :-9
ebay-on nyomom mar vagy 4 eve, de az angolon, ott lakik ocsem, igy nincs kecmec, de a nemetet nem jutott volna eszembe megnezni, ott a pont :-)
Pont arról beszélek, hogy 1500 km alatt elkopott a lánckerék pedig rendszeresen sprayztem a láncot. És miztán elkopott azt követően ugrott át.
Egyébként ha nem baszok bele ennyi pénzt az XT-be, simán elhoztam volna a cbr-t tőled
azt vágom hogy CR-el nyomod, furcsállottam is hogy honnan lett most hirtelen egy TT nálad
ide írjatok egy e-mail-t, full korrekt az emberke, szinte biztos hogy van neki:
321wmd.de
elérhetőség van a honlapon, fent van e-bay-en is, de nem miden cuccot rak fel. Én mindig tőle szerzem be a cuccaimat, hihetetlen fullos állapotban vannak nála a cuccok. A tavasszal sikerült tőle szereznem 0 km-es hengert dugóval, meg hengerfejet hozzá. El se akartam hinni hogy ilyen még van . Meg vannak nála zsír új gyári Yamaha cuccok is. Szóval csak ajánlani tudom.
A troják a legnagyobb zsidó a környéken az tuti, nekem volt vele egy kis afférom akkor én megfogadtam hogy soha többet nem teszem be hozzá a lábam.
koszi, igazabol havere a gep, en cr-el nyomom :-)
trojakot probaltuk, felejtos, egyre horrorabbak az arak nala, fel tudna ujitani, de nem ket forint.
ebay-on van, 45dollar + 65 dollar a posta usabol, es mar a kepen is fos allapotban van...
mindegy, keresgetunk tovabb
Amiről te beszélsz annak köze sincs a lánckenéshez. Ha szalajt a lánc azt nem az olaj vagy a zsír okozza, hanem az, hogy a fogaskerék elkopott, vagy a lánc megnyúlott. Én kb. 1-2hetente bekenem a láncom alaposan és semmi baja.
Két hete raktam ide fel képet a lánckerékről amit akkor használtam. Kapott az spray-t de 1500 km után már kis dombon felfelé nem lehetett haladni velemert átfordult. Nem tudom mi let volna ha nincs kezelve.Ismerősöm azt mondta, hogy hamarabb adja meg magát ha sprayve van.
Nem rozsdásodik el és nem eszi meg a lánckerekeid, ja és nem lesz idegesítő hangja. Vagy kenj rá vmi zsírt ha spórolni akarsz.
És sokkal növeli meg az élettertalmát a spray? Mert ha nem akkor nem biztos, hogy anyagilag megéri.
Szerintem mindenképp érdemes, főleg, ha endurozol. Én pl. Repsol láncspray-vel és Bernerrel fújom mindig.
Érdemes kezelni a láncot, vagy fölösleges?
Hali!
Bocs, hogy ide írom az XT-s kérdést, de nincs külön XT topic (meg XT, TT majdnem ugyan az).
Na tehát: az lenne a kérdésem, hogy XT600-ra milyen dobot ajánlanátok? Mindenképp olyan valaki írjon aki próübálta már azt a dobot amiről beszél. Mély, viszonylag nagy hangot szeretnék (de azért a város ne utáljon...:D)

Előre is köszi!
Behorpadt,de kikalapáltam. De találtam egyet és az dobfékes. De most azon vagyok, hogy átküllőztetem. Ha nem megy az átküllőzés akkor is igértek egy másikat de az csak két hét múlva jönne meg.És az többe is kerül. Itt a fórumon igérték a dobfékest.
Jó lesz a szeptember is akkor legalább nincs az a nagy meleg talán.
most csak behorpadt vagy tojás alakú is lett?
küllözni(új ráfkor) meg esetleg bicigliszervizest is meg lehet kérdezni vagy aki veterán motorokat berhel mert azok szoktak felniket szétszedni, újrakrómozni majd összepakolni
jövő héten már tudok tervezni szeptemberre
Pedig a vasárnap nekem is jó lett volna,de a péntek szombat nem.
Na de majd legközelebb. Úgy néz ki, hogy két hét múlva lesz csak másik hátsókerék,de így is lehet vele menni csk picit üt.
no most lőtték szét a vasárnapom........
pofavizit a rokonságnál..... pedig direkt beszéltem főnökkel mi lesz hétvégén, és a vasárnapom szabad (lenne)
pedig még esőt is jósolt szombatra.........
és utánna a legjobb motorozni
Elég nagy itt a választék ,bár itt is a 18-as ból több van mint a 17-es.