Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most nézelődök éppen a http://motorgumishop.hu/ -n
fura mód itt nagyon olcsók a gumik
majdnem fele ár mint nálunk van
gumiról sok tapasztalat nincs eddig mitasok voltak eddig tök olcsón adták
de épp nézem a helyi boltban 21ezer a c4 motorgumishopban meg 12
valami hihetetlen
Melyik a jó? Vagy melyiket éri megvenni? Én egyszer vettem Dunlop 6 deays ( ha jól emléxem) de az semmivel nem ment el többet mint a nevenincs csak, 3× annyiba került.
enyém c4 (ha jól emlékszem)
nem bírja a nagy súlyt az tény ilyen gumikkal 1 bar környékén kellene járni de akkor szétmegy (belső felén már látszik hogy törődve van)
most fel van fújva 3ra de így meg iszonyat homokban menni rázza a seggét kegyetlen
következő nem mitas lesz az biztos nagyon felment az ára, ezzel szemben nem olyan jó
A homokot csak hallomásból mondom mert tegnap voltam másodszor az alföldön és abból nem sok mindenre tudok következtetni.
De erre felénk a köves részeken figyeletem meg, hogy jobban koptatja.
Te a 18-as gumit mondod? Mert mondták már nekem, hogy a 17-es gumiba nincs igazán ami bírná ezeknek a nagyköbcentis nagy tömegű motorok megterheléseit.
homok?
gumit?
amíg nem voltam aszfalton még a szőrök sem koptak le szinte
láncot és kerekeket tuti megeszi nem egyszer homok alatt fut a lánc, hiába is van fújkálva, 5-6ezrenként szerintem cserés lesz
Mitas volt ami a legjobban bírta.(c2)
De a mostaniban 1500 km van de azt meglátod ha megyek, hogy már alig van rajta minta. A keceli haverok azt mondják, hogy a homok jobban koptatja a gumit is és a láncot is mint a föld.
nekem mitas cross gumim van
olyan 1500km lehet benne de alig van kopva
igaz aszfalton nem sokat megyek vele
sajna a hátulja odavan volt egy defektem és úgy mentem vele addig ameddig autó el tudott értem jönni
no ez be is baszott a bütyköknek, egész jól be vannak repedezve...
enduro guminak kellene 5 ezer felé bírni aszfalton
A ráf gondolom a kölső része amivel a gumi is érintkezik. Ezt a megoldást még nem is hallottam de ez is jó lenne csak akkor még gondolom másik küllők is kellenek, és aki megcsinálja.
Szerintem nálam a futómű nincs rendben és az miatt is van kitéve a kerék nagyobb igénybevételnek. Nálad kb mennyit megy el egy külső. Mert én amiket eddíg használtam azok 1000-3000 km között. És nem a drágább volt a strapa hanem valamelyik olcsóbb.
18ast gondoltam én is
úgy szokta a nép hogy agy marad aztán átfűzik 17es ráfra
elejét-hátulját
fene a gusztusukat....... elég buzisan néz ki egy enduro kis kerékkel.....
Itt a fórumon írtam a bontós topicba és már válaszoltak is rá, hog holnap megnézik. Ha nincs akkor a Trojákot próbálom meg, de az elég messze van.
Most összeszereltem és lehet is menni vele csak egy picit üt.
Ha kapok akkor inkább 18-ast szeretnék mert arra könnyebb gumit kapni.
akkor futás a bontóba egy felniért....
ha van aki átfűzi akkor egy ráf is elég
néha a supermotósok árulnak gyári ráfokat
betonszegélynek én is mentem már neki de semmi gond nem volt
Azt hittem én is de nem volt olyan nagy az ütközés. Rámentem egy kőre. Lehet, hogy keménnyebb gumival járok az előírtnál, de ha nem nagy a nyomás akkor pár km. után kiszakad a szelepnél. Szerintem ez nem a kemény guminak volt köszönhető.
nem biztos
ha eltalálod az optimális mennyiséget akkor nem
ezek a használt gépek többnyire többet kapnak mint kellene
de ha nagyon elveszed a kaját akkor a teljesítmény veszteség mellett a motor is károsodhat
Hali! Ha visszaveszek a benzinből ilyen olyan módon akkor valószínű hogy csökkenni fog a teljesítmény?
mit tettél avval a motorral?
felni elég nehezen hajlik meg......
hétvégén beépítem ha a jóisten is úgy akarja
Szeva orvil!
Az öhlins foglalkozik ilyesmivel, a télen az enyémet is meg kéne nézetni, mert eléggé lágy szegényke.
Csetényben a Trojáknál tudsz venni másikat, de megkéri az árát. Esetleg még ebay, vannak alkalmi vételek.
Tegnap elmentem egy kétnapos túrára az alföldre motorozni, de a sorozatos balszerencsék miatt már délután mentést kellet kétnem mert a defektet megelőzően akkora ütést kapott a felni hogy lejött a külső is. A kikalapálást követően már közlekedni lehet vele de nagyon üt.
Tud valaki eladó hátsó kereket?
szerintem bontóban keresgélj
van új is de az majdnem annyi mint a motorod......
felújítót meg nem ismerek, már ha lehet ilyent újítani
hi arcok, 83' körüli 600tt-hez kellene hátsó lengéscsillapító komplett . ha valakinek van vagy tudja hol lehet felujitatni, az nagyon megköszönném!
így elsőre jól néz ki
kíváncsi leszek a fejleményekre
nekem semmi fogyasztó nincs az áramkörben, csak az első világítás, így remélhetőleg elég lesz neki a kraft
majd ha szereled a xeont érdekelne mennyi ampert vesz fel
nekem is kellene, de nincs elég töltésem
előtte kicserélnék mindent ledesre úgy esetleg összejönne az elegendő amper....
Az eredeti kipuffja meg sem volt, egy csőből házilag ívvel hegesztett szar volt rajta, és úgy füstölt mint amikor a cigányok kábelt égetnek... a kisebb fúvókát megpróbálom, csak találok valahol.