xt olcsóbb tt könyebb
amennyire én tudom a blokk szinte megegyező
milyen terepen használnád, milyen gyakran, mennyire versenyszerűen (mondhatni úgy mennyire vagy tökös bevállalós vagány)
biztosan van.........
szerintem még nálunk is, bár az lehet nagyobb mint 650
miért? venni vagy próbálni?
mert kifejezetten haver nincs....
egy 800as van eladó solton, ha venni gondolsz
Csákány! Remélem megfelelő helyen teszem fel a kérdésem. A kérdésem az lenne, hogy mit lenne érdemesebb vennem, XT600 vagy TT600-at. (Sajnos nem tudom mi a két motor között a kölünbség) 1989-91 évjáratban gondolkodom, max 180-200k Ft-ig. Papír, rendszám nélkül, csak terepre kell. Ha esetleg tudtok is eladót Kiskőrös környékén szóljatok. Előre is köszi!
Most nálam is megjelent rögtön. De az előbb (meg máskor) nem. Ma cseréltem a gépen lánckereket, holnap elmegyek egy rövid karikára ha éjjel nem lesz nagy zuhi. A múltkor megcsináltam a légszűrőt, úgy, hogy kiberháltam egy használt papírbetéteset és beleszabtam egy szivacsot. Most minden motorozás után tisztítani kell de így is sokkal jobb mint amikor venni kellet bele mindíg másikat.
Én csütörtök este megyek ki a versenyre és a sör túrára. Ez a hét már nekem nem jó mert holnap megyek egy motort nézni szerdán pedig várpalotára kell mennem. Hova jártok horgászni?
más. Nem tudom miért van ez így de nálam csak nagyon sokára jelenik meg az írásod a fórumon. Néztem, hogy írtál-e és látom, hogy nem. Most meg azt látom, hogy már jóval ez előtt írtál. Most vagy nem jelenik itt meg rögtön vagy nálad más idő van a fórum órába mint itt nálam.
Holnap leszerelem az indexet. És lehet csütörtökön el is tudom küldeni valakivel.
mondjuk akkor már több lehetőség van
héten esetleg a péntekem szabad, de ez még nagyon függőben van
utánna 1 hét horgásztúra, aztán 24.től majd kiderül.....
A jövő hétvége sajna nem jó mert megyek a Cseh versenyre.Még mikor Talma jól szerepelt a 250-ben vettünk jegyeket most meg már így ki kell használni.
De ha megyek feléd akkor szólok és viszem az indekszeket.
Nekem is a gyári lánckerékbe 15000 van de az originál ehhez képest . Igen ezzel elég rövid volt mert első az 13-as ez meg 54-es volt. Hazafelé volt olyan domb ahol tólni kellet mert már nem ment fől, és egyenesbe is csak 40-ig gyorsult mert átugrott folyamatosan.
a JT lánckeréken 15 ezer után több a fog.......
verettünk mi is becsületesen
láncsprayt gyorsan lekoptatja a homok, sokszor homok alatt megy
böszme jószág ez a ténéré, kb mint egy tank úgy közlekedik
ha megindul, nagyon megy
lehet jövő hét szombaton ráérnék motorozni egész nap, eddig 60%
Na ja mondjuk ebben is van valami. Én is 5 ezrenként szoktam ezekbe cserélni(bár az xt az első motorom amelyik megérte a második cserét is). Amelyikeknek olyan sűrűn kell gyári adat szerint azokba meg nem kell csak egy liter körül.
fene tudja......
olajszűrő azért van hogy megkösse amit meg nem köt meg elfér benne
én úgy vagyok, hogy nem kínlódok sokat az egésszel
egy felújítás olcsóbb mint 1500 km szintetikus drága olaj, meg aztán mint írod befigyelhet egy kis egyéb gebasz is
így is 8 pénz egy csere valami jobb szintetikussal meg 20....
dugó meg 35ezer körül lehet....
Nem csak a sebességi fokozatból adodó fordulatszám növekedés miatt megy el kevesebbet, hanem az olaj által megkötött szennyeződések miatt. Az biztos, hogy a légszűrő karbantartása nagyon fontos mert egyszer egy Honda Dominátort ezzel tettem tönkre. Pár kilóméter alatt tönkre ment úgy, hogy olyan olajfogyasztása, és füstje lett ami előtte még nyomokban sem volt.
amennyire én tudom a blokk szinte megegyező
milyen terepen használnád, milyen gyakran, mennyire versenyszerűen (mondhatni úgy mennyire vagy tökös bevállalós vagány)