Nekem a köv motorom mindig nagyon brutálnak tűnt, holott annyira nem is volt az. bicikli után a simson, simson után a dt, dt után a Yz, az nsr nem lepett meg, de a ténéré igen. ktm-el még nem mentem egyáltalán, de tavasszal lesz ktm tesztnap kőszárhegyen, biztos hogy el fogok menni.
én ugyanígy jártam egy ktm-el
húztam a gázt aztán alig tudtam kapaszkodni
visszaengedni sem tudtam mert abban kapaszkodtam......
a dt után nagyon-nagyon brutál izmosnak tűnt
Ha lesz a környéketeken tesztnap próbálj ki egyet sztem.
Volt 250-es is, de én egyből a 450-re mentem mondván hogy a 250 kicsi lesz nekem Aztán két kör után úgy jöttem le a pályáról hogy szinte úgy estem le a motorról úgy elfáradtam. Az elején nem bírtam annyira szorítani a kormányt hogy egy nagyobb gáznál ne rántsa ki a kezemből. Aztán lehet hogy nem is motor kemény hanem én vagyok puhány.
idegen motorral nem könnyű.....
amikor elhoztam a cagivát alig tudtam indítani......
de addig állítgattam amíg jó(ló@ jó de nincs más) nem lett
bár egy gyors gázhúzásra simán leáll, de jól indul
crf-el nem mentem még de nem is fogok szerintem...... aztán ki tudja.......
Már elszoktam a berúgós motoroktól kissé. Voltam Honda tesztnapon májusban, és kb negyed órát rugdostam a CRF 450-et mire elindult, pedig annak tényleg nem volt baja, szinte 0 km-es volt, páran mentek előttem vele. Persze mindenki első-második rúgásra elindította, csak én égtem ott mint valami kezdő. De az élmény utána... Mentél már olyannal?
pontos típuslistám nincs de a saralós témára inkább választanék egy 250es 2t gépet
berúgástól meg nem kell tartani, cagiván is fintorogtam eleinte de 1 rúgásra indul (mostmár) nem nagy teher
ha jó minden a 600as sem megerőltető, ha meg nem az tényleg szopi
szomszédot láttam párszor izzadni az xt rugdosásakor 20. rárúgás után biztos remegett a lába
Ja és még valami. A 2 áteresztőhöz megvan a 4 db tömítőalátét, amit kiszereltem még tavaly. A kérdés a következő: Küldjem azokkal az alátétekkel (teljesen jó mindegyik)? Mert ha ráér jövőhétig a dolog, fater hétfőre hoz újakat, azt nyugodtabb szívvel adnám oda mint. Mit mondó?
Sztem dinamikus kis gép, nekem tetszik. Kb néhány óráig volt csak az enyém, sok véleményt nem tudok róla mondani. A szomszédnak nem volt annyi lóvéja hogy ki tudja fizetni egyben, én kifizettem neki, aztán később rendezzük. Azóta nem is mentem vele. Ami viszont nem tetszett benne, hogy berúgós. Már túlságosan ellustultam ahhoz hogy rugdossam.
amúgy szerintem egy embernek minimum 4 motor kellene (ha terepezik is)
1 terepre - nyúzni sarazni stb könnyű gép
2 terepre valami nehezebb nagyobb testű túrázgatni
3 aszfaltra valami kisebb boltbajárós szaladgálós
4 aszfaltra egy nagyobb túragép (sportgép kinek mi jön be) amivel el lehet menni messzebbre is
pl nekem tök idegesítő volt kibányászni a fészerből a 180kilós ténérét amikor elmentem boltba 5 kifliért....
megjött a pakk, még tegnap, csak nem tudtam beszélni anyámmal
4 kábel van benne állítása szerint
akkor elméletileg megvan a nagyja
az apraját meg akár levélben is lehet küldeni
7 ezer volt a fizetnivaló, csak sikerült a postásnak megérteni a dolgot
köszi!
Hello
TT-hez nem értek nem volt nekem még az de tény hogy jobb mint az xt! a tt verszeny enduro az xt padig csak sima enduro!az ujabb tárcsafékesek (40 LE) tényleg gyengébbek mint a dobfékesek (45 LE)!
-világítás,fék,futómű--Ez 84-86-os évjáratig!
-világítás, jobb lett az elsőfék és a futóművön is javítottak de ne várj csodákat.--86-90;91-ig
Amivel ezek után találkoztam és próbáltam is az már 99-es volt.Berugós!(Az önindítós jóval nehezebb!)
Ennek már sokkal jobb a futóműve a fékei és jóval könnyebb.
Viszont én gyengébbnek éreztem!
Mindazt amit leírtam az én szubjektív véleményem ha bárki másképp tapasztalta mondja el!
Én nagyon meg vagyok elégedve a "kicsikémmel" holott már 24 éves!
Nem kell valakinek TT350?Nagyon olcsón adom nem rég,rá költöttem kb 60-at,tele van normális cuccokkal nem vaskormányos szakadt bowdenes,elnyalt csavarokkal teli vacak 230ezerért eladnám,kissé kéne a lové!
Az xt meg sem közelíti a tt-t. Tapasztalatból mondom!
Volt xt-m. A régi ,hátul dobfékes xt többet ér mind a tárcsás.Az dög nehéz. Viszont (minden elfogultság nélkül) a tt-vel nagyon lehet mókázni.Ha plusz teszel rá egy frankó kipufogót akkor tényleg tuti kis "gőzkalapács"
Persze van a tt-nek is gyengélye ,ha érdekel valakit elmondom.
nekem ez az egykerekezés nem megy
dt-vel sokat próbálkoztam de béna vagyok, nem tudok egyensúlyozni
mostanival meg sem próálom
húztam a gázt aztán alig tudtam kapaszkodni
visszaengedni sem tudtam mert abban kapaszkodtam......
a dt után nagyon-nagyon brutál izmosnak tűnt
Volt 250-es is, de én egyből a 450-re mentem mondván hogy a 250 kicsi lesz nekem Aztán két kör után úgy jöttem le a pályáról hogy szinte úgy estem le a motorról úgy elfáradtam. Az elején nem bírtam annyira szorítani a kormányt hogy egy nagyobb gáznál ne rántsa ki a kezemből. Aztán lehet hogy nem is motor kemény hanem én vagyok puhány.
amikor elhoztam a cagivát alig tudtam indítani......
de addig állítgattam amíg jó(ló@ jó de nincs más) nem lett
bár egy gyors gázhúzásra simán leáll, de jól indul
crf-el nem mentem még de nem is fogok szerintem...... aztán ki tudja.......
berúgástól meg nem kell tartani, cagiván is fintorogtam eleinte de 1 rúgásra indul (mostmár) nem nagy teher
ha jó minden a 600as sem megerőltető, ha meg nem az tényleg szopi
szomszédot láttam párszor izzadni az xt rugdosásakor 20. rárúgás után biztos remegett a lába
ráér a dolog
de a régi alátét is mindenféleképp kellene, többnyire többet ér mint az új
1. CRF450
2. XT600Z TENERE (1987)
3. YZF-R 125
4. ZX6R, ZX636 vagy 600RR
1 terepre - nyúzni sarazni stb könnyű gép
2 terepre valami nehezebb nagyobb testű túrázgatni
3 aszfaltra valami kisebb boltbajárós szaladgálós
4 aszfaltra egy nagyobb túragép (sportgép kinek mi jön be) amivel el lehet menni messzebbre is
pl nekem tök idegesítő volt kibányászni a fészerből a 180kilós ténérét amikor elmentem boltba 5 kifliért....
4 kábel van benne állítása szerint
akkor elméletileg megvan a nagyja
az apraját meg akár levélben is lehet küldeni
7 ezer volt a fizetnivaló, csak sikerült a postásnak megérteni a dolgot
köszi!
TT-hez nem értek nem volt nekem még az de tény hogy jobb mint az xt! a tt verszeny enduro az xt padig csak sima enduro!az ujabb tárcsafékesek (40 LE) tényleg gyengébbek mint a dobfékesek (45 LE)!
-világítás, jobb lett az elsőfék és a futóművön is javítottak de ne várj csodákat.--86-90;91-ig
Amivel ezek után találkoztam és próbáltam is az már 99-es volt.Berugós!(Az önindítós jóval nehezebb!)
Ennek már sokkal jobb a futóműve a fékei és jóval könnyebb.
Viszont én gyengébbnek éreztem!
Mindazt amit leírtam az én szubjektív véleményem ha bárki másképp tapasztalta mondja el!
Én nagyon meg vagyok elégedve a "kicsikémmel" holott már 24 éves!
Volt xt-m. A régi ,hátul dobfékes xt többet ér mind a tárcsás.Az dög nehéz. Viszont (minden elfogultság nélkül) a tt-vel nagyon lehet mókázni.Ha plusz teszel rá egy frankó kipufogót akkor tényleg tuti kis "gőzkalapács"
Persze van a tt-nek is gyengélye ,ha érdekel valakit elmondom.