321 WMD
Innen szokott valaki rendelni? Ha esetleg kell valakinek valami az szóljon, mert egy elég nagy csomagot fog küldeni nekem szóval eljön egy postával a cucc.
hááááát
esetleg bontóban nézz körbe
ha nekem valami kell akkor érdeklődöm:
1 gyári
2 utángyártott
3 bontó vagy egyéb használt cuccok felől
többnyire a használt gyári mellett döntök
utángyártottak többnyire elkeserítő minőségűek és drágák
Tűgörgőt keresek. Mégpedig az öninditóhoz azok a fogsakerekek alá amik inditáskor megforgatják a lendkereket. Remélem érthető voltam. Vagy a szalonon kivül beszerezhető máshol is?
A berg felvásárlásával egyből egy ellenféllel kevesebb lett a KTM-nek, és a műszaki újitásokat is beépítették a 4T versenyendúrókba.
De technikailag még most is kihegyezettebbek a bergek. Én 650-est próbálhattam ki de az közel 10 évesen is jobb volt sokkal mint az új LC4-es, bár az is igaz nem egy kategória a kettő.
husaberg ktm már egyre megy.....
pedig a berg régen svéd volt, ha nem veszi meg a ktm akkor sehol sem lenne a ktm.....
mondjuk az én majd 140 kilómmal nem lenne kényelmes egész nap téblábolni vele
ezek az üzemórás kütyüknek tényleg drága a fenntartása ahhoz hogy sima mezőn tébláboljunk vele
mennyiért adná?
mi baja van a gépnek?
vagyis mi a jó rajta
nekem a műszerek kellenek, meg a km meghajtás bowdennel
most már összeállni látszik, bár csak finoman lehet huzigálni a gázt, de ellenben 3 alatt van a fogyasztása
Ez a nagyendúró kurva jó dolog egyébként amint jogsim lesz veszek egy rendszámosat is magamnak.
Amugy Ini lenne egy olyan motor eladó mint amilyen a te cagivád, érdekelne?Azé a gyereké akivel már emaileztél gyújtás ügyben is.
Alkatrész árban persze, azér gondoltam rád mert te olvasom milyen sokat szivsz azzal az olasz vérmes géppel
ez a ténéré nekem nagyon bejött
21 éves de még megy mint a tank, max a sárban kell vele óvatosan közlekedni
sárra meg kellene egy husaberg csak nincs elég lé hozzá.........
Erősebbnek tűnt sokkal. Bár az volt az első motorom és lehet, hogy csak azért. Azt követte egy év alatt 5 motor de egyik sem volt olyan tartós mint a Yamaha.
750est ne vegyél -szerintem-
sokkal többet eszik mint a 600as
a sima xt600 jóval könnyebb ám mint az xt600z
egész más menni vele az xt600z elég lomha a simához képest
mondjuk az áttétel is rengeteget számít, nekem elég kicsi kerék van hátul
Közben végig olvasgattam a fórumot, és azt hiszem inkább a TT 600 lenne ami nekem fexik. Nagyobbat inkább túrázni vennék, de szerintem egy darabig nem lesz időm/türelmem a jogsihoz. Amúgy meg korábban nem volt 250-esnél nagyobb motorom, úgyhogy nem tudom mennyire bírkóznék meg egy nehezebb pl. xtz750-el valami komolyabb agyagos nyomvájatban. Felénk nincsenek hegyek (tiszta sivatag minden :D) viszont később lehet, h felhoznám a motort BP-re kicsit a hegyekbe. Arra meg egyenlőre a TT lenne a jobb. Tetszik az XT660z meg a Gilera RC600 is, de az szerintem rendszámosban lenne az igazi.
xt 600 hoz kellene szelepszár szimering. Az a kérdésem hogy lehete venni külön? vagy csak egész tömitö készletet ?ja és hol?
köszi
Innen szokott valaki rendelni? Ha esetleg kell valakinek valami az szóljon, mert egy elég nagy csomagot fog küldeni nekem szóval eljön egy postával a cucc.
http://stores.shop.ebay.co.uk/...
yamaha tt 350 ber menyi lehet a szelep szár simering?az a bajom vel hogy füstöl.
valaki ha tud válaszoljon.
köszönöm elöre is
krissz
esetleg bontóban nézz körbe
ha nekem valami kell akkor érdeklődöm:
1 gyári
2 utángyártott
3 bontó vagy egyéb használt cuccok felől
többnyire a használt gyári mellett döntök
utángyártottak többnyire elkeserítő minőségűek és drágák
Tűgörgőt keresek. Mégpedig az öninditóhoz azok a fogsakerekek alá amik inditáskor megforgatják a lendkereket. Remélem érthető voltam. Vagy a szalonon kivül beszerezhető máshol is?
Válaszokat előre is köszönöm.
De technikailag még most is kihegyezettebbek a bergek. Én 650-est próbálhattam ki de az közel 10 évesen is jobb volt sokkal mint az új LC4-es, bár az is igaz nem egy kategória a kettő.
pedig a berg régen svéd volt, ha nem veszi meg a ktm akkor sehol sem lenne a ktm.....
mondjuk az én majd 140 kilómmal nem lenne kényelmes egész nap téblábolni vele
ezek az üzemórás kütyüknek tényleg drága a fenntartása ahhoz hogy sima mezőn tébláboljunk vele
mi baja van a gépnek?
vagyis mi a jó rajta
nekem a műszerek kellenek, meg a km meghajtás bowdennel
most már összeállni látszik, bár csak finoman lehet huzigálni a gázt, de ellenben 3 alatt van a fogyasztása
Amugy Ini lenne egy olyan motor eladó mint amilyen a te cagivád, érdekelne?Azé a gyereké akivel már emaileztél gyújtás ügyben is.
Alkatrész árban persze, azér gondoltam rád mert te olvasom milyen sokat szivsz azzal az olasz vérmes géppel
21 éves de még megy mint a tank, max a sárban kell vele óvatosan közlekedni
sárra meg kellene egy husaberg csak nincs elég lé hozzá.........
haver akar venni egy big-et a ténéré helyett
sokkal többet eszik mint a 600as
a sima xt600 jóval könnyebb ám mint az xt600z
egész más menni vele az xt600z elég lomha a simához képest
mondjuk az áttétel is rengeteget számít, nekem elég kicsi kerék van hátul