Pontosan az amit leírtál.Sok érdekes dolgot láttam már...pl a kopott lamellákból egyel többet raktak bele ,vagy alátéteket pakoltak a lamellák és a kosár közé .Hajam égnek állt mikor megláttam ezeket a "remekműveket".
azt mire érted h nem hulámzik a fék arra hogy egyik ponton jobbanfog másikon gyengében ja amugy téleg lehetnerajta jobb fék pedig mikor hozámkerűlt azelöt lett cserélve benne.És a kuplungos dologban tudna nekem segíteni valaki h honan vegyek és h mégis hogy csináljam?
http://krosszmotorok.hu/ itt néztem 1 papirozható tenerét 130ba azon gondolkodom naon,vagy gondolkodom a TT is vagy lehet csak 1 sima berugós xt lesz nem tom,segitsetek dönteni,fontos hogy megbizható legyen ne zabáljon naon sokat de azér menjen is ha arról van szó
nekem tenere van elöl-hátul tárcsás csak önindítós
hátul elég kicsi fogaskerék van emiatt kicsit "lomha" nem kapkodja az elejét (23liter benzinnel pláne)
bár egyszer sikerült felugratni
de ellenben úgy húz hogy alig tudok kapaszkodni ha olyan talajon van ahol nem kapar ki
olyan 45 fokos emelkedőn simán felmegy így is 100 métereket kapar
szerintem igen egyszerű, igénytelen gép, elégséges nyomatékkal minden terepen
kicsit nehéz az elején, de megszokható
max sárban hátrány, meg ha rádesik....
hosszabb távonsokkal kényelmesebb mint egy ktm
rugóját megtoldottam most már kitűnő az én 130as pille súlyom alatt is
DR-en a kuplung nekem is szar ahogy van, fék még nem
amugy a többi japánhoz képest gyengébb szerintem (friss dugó+henger)
ha vehetnék én XR 600at vennék helyette de sztem marad még egy ideig
Sajna a DR-600-nak gyárilag gyenge a kuplungja/az utolsó szériáknak is/sokkal hamarabb behal mint a többi japánnak.
Plusz gyenge pont az első fék és féktárcsa.A TE első féked még nem hullámzik?
Szép a fekete DR-ed.
teljesítmény