Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amit azért érdemes szem előtt tartani:
teljesítmény
a ma esti termés:
minek?
cserének nem sok értelme van, elenyésző a különbség
szerintetek az xt 600-ba bele lehet építeni a tt 600 blokkját és hengerét?
néha pang a dolog.....
esetleg nem akar valaki egy 350es tt cserélni velem?
skacok nem sokat irtok
Elvitték Jónást az ex xt ém neve
eljössz erre, átpakoljuk enyém ténéré karbiját aztán meglátjuk
ma tepertem egy kicsit kiskőrös-feketehalom-soltvadkert között
teljesen sima enduro gumival feledhetetlen élmény volt
pontosan, de rövidesen lesz 1 működőképes, vagy ha rájövök mi a szar a baja a tenere-nek, lesz 2 is
Pontosan az amit leírtál.Sok érdekes dolgot láttam már...pl a kopott lamellákból egyel többet raktak bele ,vagy alátéteket pakoltak a lamellák és a kosár közé .Hajam égnek állt mikor megláttam ezeket a "remekműveket".
akkor most van 2 működésképtelen motorod?
egyébként itthon meg rájöttem hogy hiába tekertetem, nincs is rajta a CDI
ja megvolt
végre bővült a géppark
azt mire érted h nem hulámzik a fék arra hogy egyik ponton jobbanfog másikon gyengében ja amugy téleg lehetnerajta jobb fék pedig mikor hozámkerűlt azelöt lett cserélve benne.És a kuplungos dologban tudna nekem segíteni valaki h honan vegyek és h mégis hogy csináljam?
MA látogat meg stephan koléga
próbáld meg itt:

06-30-216-7708
ESS Motor Kft.
www.essmotor.hu
info@essmotor.hu

Az enyémre 27980-at mondtak mindennel együtt.
hát nem tom,haver 600 as xt je terepen nyuzva nem eszek 5.5 nél többet de akkor naon nyuzva
600as terepen 6-7 liter között eszeget
tökörészve picit kevesebbet
a nagyobbak meg többet
750es el tud menni 10 literig is
http://krosszmotorok.hu/ itt néztem 1 papirozható tenerét 130ba azon gondolkodom naon,vagy gondolkodom a TT is vagy lehet csak 1 sima berugós xt lesz nem tom,segitsetek dönteni,fontos hogy megbizható legyen ne zabáljon naon sokat de azér menjen is ha arról van szó
nekem tenere van elöl-hátul tárcsás csak önindítós
hátul elég kicsi fogaskerék van emiatt kicsit "lomha" nem kapkodja az elejét (23liter benzinnel pláne)
bár egyszer sikerült felugratni
de ellenben úgy húz hogy alig tudok kapaszkodni ha olyan talajon van ahol nem kapar ki
olyan 45 fokos emelkedőn simán felmegy így is 100 métereket kapar
szerintem igen egyszerű, igénytelen gép, elégséges nyomatékkal minden terepen
kicsit nehéz az elején, de megszokható
max sárban hátrány, meg ha rádesik....
hosszabb távonsokkal kényelmesebb mint egy ktm
rugóját megtoldottam most már kitűnő az én 130as pille súlyom alatt is
DR-en a kuplung nekem is szar ahogy van, fék még nem
amugy a többi japánhoz képest gyengébb szerintem (friss dugó+henger)
ha vehetnék én XR 600at vennék helyette de sztem marad még egy ideig
Sajna a DR-600-nak gyárilag gyenge a kuplungja/az utolsó szériáknak is/sokkal hamarabb behal mint a többi japánnak.
Plusz gyenge pont az első fék és féktárcsa.A TE első féked még nem hullámzik?
Szép a fekete DR-ed.
kérdeztem tőle h eben bene van a fém is és aztmondta h nem tudja na akkor én tudjam.tehát az olaj az jó
hát 1 srávnál a szet 21 ezer és azt monta h a rugó az külön van hozzá