Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy volt, csak mondom szólok előre nehogy kinyírj még idő előtt. Hihetetlen hogy milyen emberek ülnek az ablak mögött. Egyszerűen nem értette hogy hogy szeretném feladni. Remélem rendben lesz minden. Azt viszont már most látom hogy az áteresztőcsavarok kimaradtak a csomagból, szóval azt majd küldöm a héten.
tt meg könnyebb vagy 60 kilóval a ténérétől egész más áttétel jó hogy emeli..... sima kistankos xt is emelgeti pedig abban hosszabb az áttétel mint a tt ben, meg az nehezebb is vagy 10 kilóval a tt től
ha 7 ezer az utánvét és fizettetek a postán feladáskor nincs gond......
legalábbis úgy emlékszem hogy amikor feladtam valamit pl 3000ért fizettem 1200felé és 4200 lett az utánvét, ennyivel jött a postás

anyám veszi át szerdáig nem vagyok itthon annak is 7ezret mondtam....
7000 Ft van rajta, de tudod milyen a jó magyar posta... ha bármi gond van vele légyszi szólj rögtön.
nem örülnék ha több lenne.......
mi van a papiron amit adtak?
ott rajta van minden
ja és még valami
ha a csomagot viszik hétfőn és akármi nem stimmel az árával, légyszi szólj rögtön. A párom vitte el végül a postára, aztán fél órán keresztül magyarázta a néninek hogy hogy szeretné feladni, és amikor már ott akarta hagyni, hirtelen megértette, de én nem vagyok benne biztos. Szóval ha valami nem stimmel majd rendezzük. A postát legszivesebben ledózeroltatnám...
TT téma:
Pénteken meghozták a szomszédnak a kicsikét, és háááát...
Kicsit fontolóra vettem hogy nem kéne egy nekem is.
Eszméletlen ahogy megy. Sztem könnyebb is. Simán felszedi az elejét gázzal még harmadikban is.
Én általában 4 nél váltok. Mondjuk elég hosszú az áttételem, mert amikor láncszettet vettem, a nagyvas.hu.n úgy válogattam össze a cuccokat hogy a gyári fogszám legyen. Az tuti hogy ha legközelebb lánckereket veszek, hátra valami bazinagyot veszek. És még erre rájön hogy általában elég sok benya van a tankban, 20-25 liter, szóval elégé orrnehéz a gép.
én olyan 3.5 felé váltok fel
kivételt képez amikor nagyon extrém a terep
nekem elöl 16 fogas lánckerék van szerintem ezért is nyugisabb 14foggal lehet jobban emelné meg ha 5 liter lenne a tankban nem 20

azért a tt nincs elfelejtve
bár a nejem lehet kivenné az egyik golyóm ha hazaállítanék a 3. motorral.......
Nemtom mennyi a max fordulat amit kipörög, talán olyan 8-9 körül lehet, de addig max 4-ig pörgettem. Kímélem ameddig nem kerül bele a normális olaj, meg még normálisan be sincs járatva.
Igazából arról én is álmodozom hogy a tenere rendszémos lesgen, de túl sokba lenne, úgyhogy marad így.
Ezzel a TT-vel meg marha szerencsénk volt, mert a szomszéd épp akart venni egy XT550-et, elég kicsi pénzért odaadták volna, el se mentünk megnézni. Le volt zsírozva hogy jövőhét szombaton lehozzák. Aztán tegnap előtt meg kapok egy sms-t attól a szerelő sráctól aki a kerekeimet küllőzte, hogy van egy TT600 nála, elég sos-ben eldó, 160e ért. Tegnap elmentünk megnézni, szerelem első látásra, 140 lett a végső ár, ma hozzák haza, a másikat meg visszamondta, mert időközben kiderült hogy zabálja az olajat, kotyog a dugója, ki van nyúlva a vezérműlánca, stb.
A TT elég jól kapkodja az elejét még 3.ban is. Élvezet vele menni.
egy tt-re mindig is fájt a fogam....
ha beütne valami pénzügyi bőség vennék is egyet
a ténérét meg rendszámoznám
néha....éjszakánként.......ilyenrő
l álmodozom
szerintem tök mindegy az olajmárka.....
nekem ez volt a legközelebb
árban is kb egyformák
nem 15ezret pörgő gépek ezek hogy számítson mi van benne
nem áll be, nem eszi ez a lényeg
Olajcserekor kimosom a lamellákat, egy próbát megér hátha. Ha még jó lesz, legközelebb csak télen nézem át a blokkot. Lesz szerelnivaló úgyis, a szomszéd most vett egy TT600-at, azt is át kell nézni. A blook tök hasonló sztem.
De mostmár legalább lesz kivel motoroznom.
a dt-m kuplungja sem volt valami tökély
abba is valami ratyi 90w hajtóműolaj volt amikor vettem
szétszedtem elmosogattam és nem csúszott
bár 1 év múlva kicseréltem(full generálkor) mert annyira kopott volt, de valamennyit elment volna még
1 napot rászánsz aztán kiderül.....
ha full kopott kár mosni, ha meg még jó megér egy próbát
akkor viszont jók voltak a rugók, és a szar olajtól csúszott meg
de ha már egyszer megcsúszott akkor már kuka, nem?
amúgy az én kuplungom könnyebb behúzni mint az átlag szimóét
1 ujjal simán......
ebben sem lehetnek nagyon erős rugók
aztán mégsem csúszik, még hegymenetben sem
sima olajtól is csúszhat.........
ilyenekbe direkt olajos kuplungos olaj kell
rajta is van a dobozán hogy 4t motorokhoz
nekem 20w50-et ajánlott mindenki, sima ásványit
hidegben érdemes bemelegíteni... mondjuk én 35 fokban is járatom pár percig
beindítom, mire csizma kesztyű stb felkerül addigra meleg is
minél hidegebb van annál több ruha kell annál tovább melegszik
Úgy indult az egész, hogy amikor az ősszel elhoztam, alőtte egy évet állt. Hazahuzattuk simóval, aztán ott volt havernál vagy egy hétig, mire el tudta indítani. Olaj nem sok volt benne, aztán feltöltötte valami 10W40-essel, de már akkor csúszott a kuplung. Akkor a csúszást betudtam annak hogy vékony olaj van benne, meg mondom biztos el vannak puhulva a rugók. még akkor októberben teljeset atomjaira bombáztam. A rugókat kicseréltem(EBC-re), a gyári rugója már annyira gyenge volt hogy simán összenyomtam kézzel. Most meg hogy pár hónapja elkészült, megint csúszik a kuplung. Most hogy közeleg az olajcsere, most kéne cserélni cserélni lamellákat is, mert aztán nem szándékozom mostanában a blokkjához hozzányúlni.
Most olyan mintha röpsúlyos lenne Néha húzom neki és egyszerűen nem jön az erő.
ha csúszik tényleg cserés
majd a vasakat is nézd meg milyenek lehetnek azok is kopottak-e
érdemes rugókat is cserélni, az a többihez képest már aprópénz
pakk meg majd megjön
Muszály lesz szétszednem mert már annyira csúszik a kuplung hogy lassan használhatatlan lesz.
A csomagod odanyomtam nagymuter kezébe hogy adja fel, remélem megtette.
akkor kell szervizelni ha behal, addig kár szétszedni
mert ilyen korú gépnél mindig találni ezt-azt amit kell cserélni "hamárúgyis szétvanszedve" címmel.....

pakkot feladtad?