Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt ki lehetne számolni de lusta vagyok.......
Xfordulat átlagon 5-6ezer km akkor mennyit pörög aszfalton meg terepen......
mert nem mindegy hogy 5.ben 100km vagy 2.ban
mondjuk az xt könyvben 6000 vagy 1 év
olajszint ellenőrzéskor meg úgy is látja/érzi az ember milyen az olaj
de az biztos ha a japók 6000 írnak simán elmenne avval 15 ezret is
a másik fele hogy az olaj minden felmelegítés/lehűlés után változik
én cserélem évente, lesz benne 3-4 ezer
Kiskőrösön nem tudsz DR 650-est? Mert kér éve adtam el az első motoromat oda.
Azt hallottam, hogy aszfalton elmegy annyit. Ha az ember csak terepen használja és ott is államdóan ad neki ott szerintem sokkal kevesebb is elég neki. Endurósoktól hallottam, hogy hiába xt, vagy xr (hosszú olajcsere periódusú) ha az ember nem kíméli és csak terepen használja ugyanúgy 1000-max15000km-enként le kell cserélni az olajat benne. Ezt más nem üzemórás motorra is hallottam, hogy ha terepen van használva akkor max 1500km-enként kell benne cserélni ellenben a gépkönyvben megadott 5000-el szemben. Pl. az 690-es LC 4 ben, vagy a 640-es LC 4-ben is.
úgy veszem észre utóbbi időben ismét egyre ócskább a benzin
szaga is más mint pl 1 éve volt
pedig mindig ugyanazon (omw) kúton tankolok már sok éve
nekem egy sufniban van a motor, nyáron van benne 45fok lehet az is közrejátszik a párolgásban.......
nem kap az sokat!
nem azt mondtam hogy full mindig szivato nélkül indul! kb 35 fokban délután kettőkor kitoltam a mühelyböl kapott benzint kicsit ezt azt átnéztem rajta laza volt a berugokarom váltokar !meghuztam néhány csavart . utána megrugtam és ment szivato nélkül! utána más alkalmakkor is probáltam de csak néha jár el szivato nélkül általában beindul elsőre de meg is áll akkor rá szoktam huzni a szivatot! szoval nem mindig megy el szivato nélkül de volt rá példa ! enni nem tudom pontosan hogy mennyit eszik sosem mértem de ugy 6-7 körül lehet igy saccra! azt meg amit irtatok hogy sok állás után nem indul azzal a benzinnel ami bennn van én nem tapasztaltam soha semilyen mocinál pedig voltak mz-im etz-im azoknál sem, az xt vel volt ugy hogy pár nap hijján 1 honapig nem ment 3. rugásra indult.de amugy a mai világban lehetséges!ki tudja mit teszünk a gépbe benzin jelsó alatt ! amugy az sem mindegy hogy hol tankol az ember , észrevehető!
aszfalton 70-80 ezer felé mondogatnak
ha minden használat előtt bemelegíted, és nem forgatod fullra szerintem sokat bír terepen is
nekem sok tapasztalat nincs max ha 3 ezret mentem vele
de ugyanolyan mint vételkor volt, kb 50 ezer van benne, de még mindig teljesen füstmentes
alig van korom a kipuffban
elméletileg egy kellőképpen bemelegített, megfelelő olajjal járatott gép szinte elpusztíthatatlan
a hidegen járatás tesz be nekik leginkább
Valakinek van arról tapasztalata, hogy a TT vagy XT mennyit megy el ha a kötelező szervízre nagyon oda van figyelve viszont állandóan nyírva van?
És így most mennyit eszik?
Ezt én is észrevettem, de hosszabb kihagyást követően. Akkor azt hittem, hogy a hideg miatt van mert januárba volt ez.
ha szivató sem kell akkor sokat kap
főleg ha 20 fok alatt is beindul
nekem azon a csavaron ki kellett tekerni fél fordulatot a gyári értékre úgy indul jól
egy érdekesség:

áll a motor egy hétig.... alig indul be, sőt néha be sem akar.... ha kiengedek a karbiból benzint (lent a csavarral) utánna pöccre indul....
ennyire ócskafos a benzin gyors kipárolog belőle az éghető anyag........
Hello én már probáltam mindent állitani az xt karbin ! a tü fel illetve lejjebb helyezésére egyáltalán nem reagált! nagyon nehezen indult 5 -6 rugás kellett neki mire elösször felhörrent és utána még ugyanennyiszer meg kellett rugni hogy jo legyen beindult meg meg is állt meg szabájtalanul járt alapjáraton ingadozzott a fordulat volt hogy amikor motoroztam és egy kanyarnál váltottam vissza mire engedtem ki a kuolungot már nem járt a motor csak ugy leállt! a karbi alján ami csavar van az a levegö és a benzin keverékét szabájozza magyarul alapjárati keverék csavar! ennek e gyári értéke tejes betekerés után 1,5 fordulat kifele (ettöl +-negyed fordulattal eltérhet ilyen régebbi motoroknál!)miután ezt a csavart belöttük 1,5 fordulatra utána az alapjárat csavart tekertem addig amig szabályosan nem járt!nálam konkrétan annyira el volt állitva hogy ahogy az alapjárat csavart kifele tekertem ugy nött az alapjáratom ! olyan pöpire sikerült hogy még a tavaszi hidegebb idökben szivatoval 2. rugásra indult most nyáron már 1 re pöfög! van hogy szivato se kell !
az az alapjárati keverék állító lesz
fordulaton nem sokat befolyásol
szerintem először tedd a tűt lejjebb, majd szerezni kell bele kisebb fúvókát
Én azt hittem hogy a 7 kurva soknak számít, nekem is annyit eszik. Van egy csavar a karbi alján. Nem azzal lehet elvenni az anyagot tőle?
NGK DPR8EA-9 van benne jelenleg. Eddig DPR7EA-9 volt benne és az is kormos volt.
mekkora hőértékű?
mert én a cagivába 8as helyett 9est tettem bele és azóta kormos
próbáld ki lejjebb tenni a tűt
kb mennyit eszeget?
szolidabb tempóval 6-7 felé szokott lenni átlagban
Van egy szerelő haverom, és ő is ezt mondta hogy sok anyagot kap, és azért füstöl ha húzok egy izmosabb gázt. És elég kellemetlen hogy bizonyos kilóméterenként meg kell pucolnom a gyertyát mert teljesen elfeketedik.
meg még volt valami de már elfelejtettem
mindig füstöl?
vagy csak ha túráztatod keményen?
szerintem nem égeti el az üzemanyagot rendesen
lehet sokat kap
azt tudja valaki hogy hogy kell az XT karbiját beállítani?
lenne pár kérdésem
mitől lehet fekete füstje a motornak?
ahogy vesszük.......
ilyen
a navigálás nem erőssége, de mindig tudja az ember merre jár.......
tud útvonalat rögzíteni, elég pontosan
a turistautak.hu -ra meg be lehet küldeni és felrajzolják a térképre
toltam már föl pár száz km földutat meg néhány település utcáit

turistautak.hu
Már alig várom.
Ez valami speciális GPS?
itt fenyvesben lehet menni
van pár olyan emelkedő ahol száraz homokkal fel sem lehet evickélni
néhány lejtő olyan hogy összébb szorul az ember záróizma tőle (eleinte)
egyszer szálltam 5-6 méternyit megkönnyebbülés volt amikor leért a kerék
öreg vagyok én már repkedni........

de mehetünk szeged felé is van gps rajta sok földút (turistautak) akkor tuti nem tévedünk el
Én csak egyszer motoroztam homokban. Amit meséltem, hogy a keceliekkel elmentünk Hódmezővásárhelyre.Ott voltak olyan helyek ahol voltak puhahomokos szakaszok. Nekem furcsa volt de tetszett. És voltak dűnék is.