Nem vagyok benne biztos, hogy a telóval jövök ki jobban.Az a kérdés, hogy milyen évjárat felel meg a TT-ből a leginkább. Lehet, hogy annyiért kapnék egyet mint amenyiért eladnám az XT-ét. De szerintem megmarad az is csak az asszony nem nézi jó szemmel ha hozok haza még egy TT-ét is.Kikéne egyet próbálni és akkor lehetne véleményt mondani mert ahány helyen olvasom annyi súly adatot adnak meg.
ha csak nagyon nem izgultál rá a tt-re akkor szerezz másik telókat
főleg ha keveset használod
különbözetet meg benzinre lehet költeni..... pár kannányi kijönne belőle.......
amúgy nekem is szimpatikus a tt
de abból is csak a kék-fehér színűek, pirosra rá nem ülnék.... pedig többsége piros
Végigolvastam a topicot látom, hogy mit csináltál a rugóval-Hasonlót próbáltam már én is az elsővel és fel is emelte de nagyon hamar koppant le. Én is 105kg vagyok. A többi részével nem lenne baj.
nekem a hátulja volt lágyfos......
beépítettünk egy 2 centis műanyag karikát a rugó alá most tökéletes
nekem 130 kiló felett van a súlyom....... nem bírta..........
fene tudja
bontóban biztos találnál hozzá másik telókat
de ha tt kell akkor kár csináltatni
bár szerintem motorodra ráfizethetsz még 150ezret egy ttért
Mohács melett. Az a gond, hogy nincs itt senki akivel lehetne motorozni és elmegyek messzire ha valami baj van akkor nincs aki segíteni tudna. Ézért is kell nagyon megbízható motor. Az XT ilyen szempontból nagyon jó de a futóművével nem vagyok kibékülve. Bedomom a motort az autóba és elviszem ha kilátásba van egy hosszab motorozás.
Nem jön vissza teljesen alapállásba. Azóta már visszavittem és nem tudja megcsinálni. De egyébként is alacsony és eleked a lábam, ha olyan helyen megyek.Szerintem a Teneréd magasabb.
merre laksz?
soltszentimre-kisizsák között lehet jókat veretni homokon
eső után szép nagy dombokat lehet mászni
eső nélkül néha meg-megáll a tudomány... lekapar hasig itt-ott meredekebb részeken
Most XT-ém van. A magasságával van a bajom, de lehet, hogy a teleszkópja miatt tűnik alacsonynak.Elvittem szerelőhöz a szimering csere miatt és azóta nem működik jól.
én 190 centi vagyok és semmi gáz a magassággal
haver 170 felé van neki épp leér ülve mindkét talpa
ha nem vagy fanatikus motoros aki cross/enduro pályákra jár akkor 20-30 kiló súly semmi, megszokod....
haver szimóról ült átt az xt-re és pár hónap alatt belejött (hétvégi motoros)
dt után nekem is nagyon fura volt, ráadásul a ténéré elég lomha gép a sima xt pörgősebb, valószínű más a lánc áttétel
keress egy viszonylag olcsó xt-t ami nem csörög nem füstöl és vedd meg
aztán ha nem bírod megszokni kicsike bukással el lehet sütni
-szerintem-
2T nem jo.soha nem jött be.mentem YZ250,EXC 200 de a nyomaték az a TT-be van.Vegyél TT-600 sehol nem hagy ott sehol nem ál meg.Mindig haza visz.az biztos
Volt 2T de az nekem nem jött be mert nem vagyok egy nagy motoros és a sebességválltás nem úgy ment.
Olvastam itt a különböző évjáratokbeli különbségről.Melyiket érdemes megvenni. Az XT nagyon alacsonynak tűnik nekem az eddigi motorjaimhoz képest, és sokszor leér vagy a lábam akad el.
Sűrűn jártok motorozni? Mert ha hosszabra is mentek akkor becsatlakoznék én is.Látom nem vagy messze.
el kell dönteni:
mire kell?
mennyit kell?
mennyi pénzed van?
kevéske használatra egy dobfékes hátuljú xt is jó ezek 120-150 felé vannak itt gumi és láncszett csere többnyire kell
200-250es kategóriás xt-k sem jobbak annyival mint amennyivel többet kérnek érte
ezek úgy 150-160 kiló körüliek
a tt 140-150 kiló körüli átlagban egy 100assal hosszabb mint egy xt ára
blokkjuk szinte azonos
olajcserére 6-8 ezret számolhatsz
a régebbi gépek karbisok itt egy felújító szett kb 10 pénz
injektoros gépek generálása meg egy vagyon
ha meg csak sárban viháncolni kell elég egy kisebb 2t motor is
nekem ilyen volt:
Hát a suly kül azért érehetö,a TT sulya asszem 126-ami nekem nem volt nehéz az XT600 után-a WR hát nem tom oylan 115 vagy nem tom,de észlehetö nagyon.
Fenn tartása hát a TT mindenkép olcsobb hisz nem kell azon oly sürün olajat cserélni mind a wr ahogy igényli.meg nem üzemorás a TT-gondolsz egyet hopp kicserélem az olajat. vagy ilyesmi.én 2havonta szoktamrajta mindig.
Én most ültem átt TT-röl WR-re igaz nagy a külömbség de érezhetöen a nyomaték a TT-oldalára billenti a mérleget.Viszont a suly és az erö a wr-ére.nekem 2 évig volt meg a TT és nagyon megbizhato volt.Csak olajcsere meg benzin aszt kész.Én ajálom neked a TT-t:)de hát a wr azér elönybe van hisz mégis ujjab moc.
Sziasztok! Motort szeretnék venni. Van valakinek tapasztalata, hogy milyent érdemes. Erdőbe, sárba,földesre.A tt-re is gondoltam. Milyen előnye van a wr-el szemben és milyen hátránya.
főleg ha keveset használod
különbözetet meg benzinre lehet költeni..... pár kannányi kijönne belőle.......
amúgy nekem is szimpatikus a tt
de abból is csak a kék-fehér színűek, pirosra rá nem ülnék.... pedig többsége piros
most nagyon melegek vannak kellene vinni 20 liter vizet az útra
beépítettünk egy 2 centis műanyag karikát a rugó alá most tökéletes
nekem 130 kiló felett van a súlyom....... nem bírta..........
bontóban biztos találnál hozzá másik telókat
de ha tt kell akkor kár csináltatni
bár szerintem motorodra ráfizethetsz még 150ezret egy ttért
soltszentimre-kisizsák között lehet jókat veretni homokon
eső után szép nagy dombokat lehet mászni
eső nélkül néha meg-megáll a tudomány... lekapar hasig itt-ott meredekebb részeken
megfelelő minőségű-mennyiségű olajat tett bele?
felfújható? mert én leengedtem a levegőt belőlük és azóta nem rázkódik úgy
haver 170 felé van neki épp leér ülve mindkét talpa
ha nem vagy fanatikus motoros aki cross/enduro pályákra jár akkor 20-30 kiló súly semmi, megszokod....
haver szimóról ült átt az xt-re és pár hónap alatt belejött (hétvégi motoros)
dt után nekem is nagyon fura volt, ráadásul a ténéré elég lomha gép a sima xt pörgősebb, valószínű más a lánc áttétel
keress egy viszonylag olcsó xt-t ami nem csörög nem füstöl és vedd meg
aztán ha nem bírod megszokni kicsike bukással el lehet sütni
-szerintem-
Olvastam itt a különböző évjáratokbeli különbségről.Melyiket érdemes megvenni. Az XT nagyon alacsonynak tűnik nekem az eddigi motorjaimhoz képest, és sokszor leér vagy a lábam akad el.
Sűrűn jártok motorozni? Mert ha hosszabra is mentek akkor becsatlakoznék én is.Látom nem vagy messze.
mire kell?
mennyit kell?
mennyi pénzed van?
kevéske használatra egy dobfékes hátuljú xt is jó ezek 120-150 felé vannak itt gumi és láncszett csere többnyire kell
200-250es kategóriás xt-k sem jobbak annyival mint amennyivel többet kérnek érte
ezek úgy 150-160 kiló körüliek
a tt 140-150 kiló körüli átlagban egy 100assal hosszabb mint egy xt ára
blokkjuk szinte azonos
olajcserére 6-8 ezret számolhatsz
a régebbi gépek karbisok itt egy felújító szett kb 10 pénz
injektoros gépek generálása meg egy vagyon
ha meg csak sárban viháncolni kell elég egy kisebb 2t motor is
nekem ilyen volt:
Fenn tartása hát a TT mindenkép olcsobb hisz nem kell azon oly sürün olajat cserélni mind a wr ahogy igényli.meg nem üzemorás a TT-gondolsz egyet hopp kicserélem az olajat. vagy ilyesmi.én 2havonta szoktamrajta mindig.
Én most ültem átt TT-röl WR-re igaz nagy a külömbség de érezhetöen a nyomaték a TT-oldalára billenti a mérleget.Viszont a suly és az erö a wr-ére.nekem 2 évig volt meg a TT és nagyon megbizhato volt.Csak olajcsere meg benzin aszt kész.Én ajálom neked a TT-t:)de hát a wr azér elönybe van hisz mégis ujjab moc.
1 pár indexe nem kallódik esetleg valakinek a polcon?
ha 2 pár van az sem baj