Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajna nem vagyok annyira nagy szakértő
eredeti kipuffal is fekete volt?
kipufogó cserénél is szoktak benzint állítgatni
meg kellene próbálni kisebb fúvókát betenni
valahol csak kapni
cagivához is vagy 5 boltot végigjártam mire lett..... mondjuk nem olcsó 700 ft volt darabja
Bíztam benne hogy odaér.
Igen állandóan kinyírja. Már a pöcs kivan, törzsvásárló vagyok fehérváron a MotoSprint-ben... Több gyertyát megeszik mint benzint. Még a színe se jó, full fekete, és nem tudom mit csinálja vele, nem reagál semmire. Nekem is ugyanilyen gyertyám van, előtte ngk dpr7ea9 volt. Az olaj nem fogy, tuti hogy a sok benyától feketedik el, de nem tom hogy vegyem el tőle.
mindig elfelejtem.....
megkaptam a csavarokat, köszi szépen!

gyertyát kinyírja? ott is valami hiba lehet nekem ngk dpr8ea9 van benne az bírja 1 éve egyszer kivettem de szép szine volt azóta nem is háborgaton
de szerintem ezek az ngk gyertyák nem az igaziak.... a külalakjuk sem olyan mint ezelőtt 10 éve volt, tuti kínai.....
Akkor nekem is egy izzó bekötés lesz... jó hogy szóltál mielőtt kinyírom a köv. akut is.
4 amper?
az nagyon sok
12AH akkut 1,2A max
szerencsére olyan 40-50es tempóval
90-nél már szerintem repülés lett volna a vége...
A héten kapok egy H4-es xenon szettet, majd megírom hogy mire jutottam vele.
amikor kitakarítottam a tankot a télen még csokispapír is volt benne.... nem kímélte az előző tulaj...
Azért nem tudom berúgni, mert 180/80 vagyok, és néha kevésnek bizonyul. Próbáltam már berúgni, de sztem a dekompresszor is hol működik, hol nem( persze automata ). Azt szoktam meg hogy megnyomom a gombot aztán már pöfög is. Elvileg ép minden, végignéztem már mindent, vagy valami elektronikai baja lesz, vagy karbi beállítás. A szivató könnyen mozog a helyén, csak nem tolja vissza teljesen a bowden ha visszanyomom, lehet nem is ez a gyárija. Gyertya most van benne kb az 5ödik, 300 km alatt 4 et megevett, most megint raktam bele egy újat, csak most meg nem indul el. Elvileg a héten érkezik egy csomag a hiányzó alkatrészeimmel, és remélhetőleg a hétvégén megint motorozni fogok.
Elvileg olyan töltőm van ami "tudja" milyen amperral töltse az aksit. A mostanit amit tönkretettem, amikor full üres volt 4 amperral töltötte, amikor kezdett feltöltődni folyamatosan esett vissza, majd végül visszaesett a mutató a 0-ra. Egyébként banner volt az aksi, de egy kalap szart nem ért....
jesszus! legalább csapattál rendesen 80-90-et?
tegnap este volt egy szívmegállás közeli esetem:
erdő mellett kanyarban kb 1 métert elcsusszant oldalra a hátsó kerék egy nem látszó faágon
tiszta szerencse hogy utánna meg tudott
kapaszkodni a vizes homokban
miért nem tudod berúgni?
nem olyan nehéz az
a karbi körül minden jó?
szívótorkok épek? sehol nem szív falsot?
egy picike fals is be tud szivatni, a dt-nek az olajzócsöve csúszott le és már nem is volt alapjárat
tankszűrő jó? mert hiába lett kitakarítva ha beszívott valami koszt a karbi
tankban mindig van egy csomó minden extra.....
szivatónál meg a gumigyűrűt nézd meg, nem -e nagyon nagy és amiatt nem csúszik vissza könnyen
meg egy gyertya is be tud szivatni.... ha új nem biztos még hogy jó
szerintem tökmindegy milyen töltő
csak ne töltsön sokat
én beteszek a töltő meg a saru közé egy 21w-os égőt ellenállásnak mert túl sok amperral töltené
szerintem a yuasában nem csalódtál volna
nekem az xtben 4. éves a másikban meg egy kidobott akkut újrasavaztam és működik (nem 100%-os de egy kidobotthoz képest erőn felül teljesít)
xtben még ha borultam akkor sem folyt ki egy csepp sav sem
Van egy olyan cserélhető fejes csavarhúzó készletem, a karbi állításhoz azzal próbálkoztam, de meg sem tudom mozdítani vele a csavart. Nem férek hozzá rendesen.
Ez is szét volt aprózva a legutolsó csavarig, csak hihetetlenül hiányos állapotban volt, és csak most járok ott hogy lassan minden gyári cucca visszakerül rá. A legnagyobb baj hogy senkinek nincs ilyen a környéken, tehát sötétben tapogatózom hogy mit kell keresnem. Az utolsó adag cucc a jövő hét végére ér ide, aztán remélhetőleg minden meglesz mostmár.
A karbival kapcsolatban a szerelőm is azt mondta, hogy 1.5-re tekerjem vissza, de úgy meg egyszerűen nem akart indulni. Most az aksira várok, addig nem tudok tesztelni(berúgni meg nem tudom).
A szivatója se a gyári van rajta szerintem, legalábbis a bowden biztos nem az. Ráadásul ki is van nyúlva, és ha ráhúzom a szivatót, visszatolás után nem tolja vissza rendesen.
Egyébként a zselés aksihoz kell valami speckó töltő?
Én megszenvedtem a savassal, soha többet nem veszek savasat. Azok a kis sárga kupakok a tetején nem zárnak rendesen, és már akkor szar volt amikor elhoztam, csak nem vettem észre, frankón átbasztak vele. Ereszt a + sarunál. Visszavenni nem akarják, mert nem is adtak blokkot róla, tehát nincs ami alapján visszavehetnék. Most kinéztem egy zseléset, mindene stimmel, csak kétszer ennyibe kerül.
télen túrd szét az egészet és mindent csinálj meg..... vagy vegyél egy másikat, de azt is túrd szét ésés csináld meg
én eddig minden gépem szétszedtem-amennyire kellett-
fékek, karbi, szelepek, kuplung, ami kell
tankmosás szűrők, olajcserék mittudomén
evvel a beállítással meg csak a sok próba marad....
valami kicsi eszközt kell készíteni van ott 2 ujjnyi hely tekerni meg nem nehéz, de előtte üzemmelegre járatni
szivatót is érdemes megnézni engem egész ősszel az szivatott..... valami szmötyi volt benne és nem jött a lé teljes átmérőn, ez pont elég volt hogy 10 fok alatt ne induljon be csak bikázással..
yuasa elég jó akku ilyenem van 4 éves és még kitűnő
szulfásodásmentes(motoroknál ez a gond... sosem tölt rendesen) nem is egy ördöngős pénz
Pont ez a bajom nekem is, hogy nem férni hozzá. Nekem vagy 5-re ki volt tekerve, de visszatettem 1.5-re, és úgy meg szinte nem is akart pöfögni alapjáraton. Az érdekes az hogy a szomszéd TT-jén is 5-re van kicsavarva. Én már nem értem ezt.
Most meg kinyírtam az (amúgyis szar) aksit, kénytelen leszek egy újat venni, de én savasat SOHA többet az életben nem veszek. Megint van egy talicskányi problémám a motorral. Sose akar elfogyni.
most már itthon vagyok, jövő hét elején még dolgom van, utánna majd meglátom hogy kell menni melóznom
hát nem tudom.... ott az önindító nem férni hozzá levenni meg nem sok kedvem van
le kellene előtte mosogatni mert tiszta sár
de olyan 1-1,5 fordulat körül lehet
télen én is baszogtattam mert nehezen indult
de menet közben már semmit sem befolyásol
az az alapjárati keverékcsavar
némi balatoni ázás után lassan el kell kezdeni motorozni is......
mocsok svábok akkora motorokkal rodeóztak mint egy hegy.....
nekem meg még egy biciglim sem volt
A balos karbi alján van egy csavar, az neked mennyire van kicsavarva? Amióta hozzányúltam egyszerűen nem akar működni a motor. Néztem szervizkönyvben is, 3 típus beállítását említette, mindhárom más volt. Kimondottan 1VJ-s szervizkönyvet meg nem is találtam.