Még egy kérdés: Amikor a vészleállítóval leállítom, aztán megint benyomom a gombot, akkor durranik egy jó nagyot. Attól lesz valami baja? Ezt egyébként véletlenül csináltam vmelyik nap, nem direkt.
Lamellát valami faszát akarok mindenképpen, mert mostanában nem nagyon akarom szétvenni a blokkot. Igazából úgy tervezem hogy azon kívül hogy mászkálok vele, olajat cserélek, meg tankolok bele, remélhetőleg szerelgetni nem kell folyamatosan.
Leginkább nappal járok, és olyan helyeken ahol nem jön belém senki (szántóföld, erdő, egyéb terepek). aszfaltos úton kb 200m-t kell mennem, mert a falu szélén lakunk, és elég gyorsan kijutok a terepre. eddig egyszer mentem sötétben, igazából nem is volt olyan sötét mert már kelt fel a nap, de akkor is terepen mászkáltam. Éppen ezért akarok valami fasza xenon szettet beépíteni, nincs sok kedvem vakoskodni a sötétben.
Csak azért kérdezem, mert amikor megvettem, nem volt rajt se műszerfal, se világítások, stb, és a tekercs össze volt égve faszán valami miatt, és nem lenne jó ezt mégegyszer átélni.
Persze,hogy lehet!
Két tényező is van!
1. -ha nem vagy kivilágítva beléd mennek!
2. -ha nincs világításod és ebből adódóan nem látsz semmit akkor te
te leszel a hunyó!
sokat nem buzeráltam a gépem (még)
de nem tökmindegy hogy le van szedve vagy nincs bekapcsolva?
olaj hőfokmérő meg minek? ha kellene tettek volna bele gyárilag
lamellát meg egyiket sem ismerem
én már egy ideje azon töröm a fejem hogy hogy lehetne rendszámost csinálni belőle, de még enm számoltam utána hogy mennyibe lenne, ezek szerint nem érné meg
Néha kicsit tartok attól hogy beszorítanak valahova aztán visznek motorostul Mondjuk egy kicsit megnyugtató hogy a Nivákat kivonták a forgalomból és Octavia-t meg Focus-t kaptak a yardok a környéken, azzal meg terepen nem sokat érnek.
Akkó jó mer már kezdtem megsértődni .
Hát a jó magyar posta egyenlő egy vödör szarral, kb ennyi a véleményem róla. Tudnék mesélni.... sok csomagot küldök/kapok és már történt velem ez-az.
homokban kifejezetten előnyös a súly, meg szántásban
csak húzni kel veszettül mert akkor nem nehéz az eleje......
dombokon le-fe mászkálni is kitűnő nem kell félni hogy kiáll 1 kerékre, inkább kapar
a sár..... nos sárban nem az igazi...... ott csak egyenesen tud menni, meg lapjával
ha lekapar hasig akkor lehet izmozni mire kijön.....
háát a töltésem 13,7-13,9v bekapcsolt világítással pörgetve alapjáraton 13,3-13,5v
mentem egy kört kézmelegtől kicsit melegebb a fesz.szab. de nem vészes, ülés melegebb a naptól.... pénteken letesztelem sötétben is a fényét
ténéré nekem sem rendszámos.......
lehetne de nem akarom
kb 100-120 lenne a rendszám rá, utánna kötelező, telj. adó ismét egy vagyon
350es cagivára meg évi 7 pénz a kötelező a legdrágább biztosítónál is (legolcsóbbnál meg 5.5)
aztán aszfalton alig megyek évi 2-3 ezret max ezért nem fizetek az államnak súlyos 10ezreket
terepen meg nincs az a yard aki megfog(max ha enduroval jön) van pár "menekülő" útvonal erre-arra
hello ini
ezekben a gépekben17"-os tárcsás kerék van hátul ugye?ha érdekel van rá aszfaltgumim párba első 21" hátso 17" kb 90%os! de van ilyen kavics mintás vagy milyen az is párba 21 17!a kavicsmintás szinte zsir ujj talán 100 km-t futott még futofelületen is rajta vannak a tüskék! ha esetleg érdekelne valamelyik akkor szolj
Volt itt már mindenről szó!
Az igaz,hogy én sem szarakodok sokat az olajcserénél és hála istennek (meg annak ki kitalálta a sört) nem kell szétszednem sűrűn a "kicsikém" blokkját!
Amúgy minden elismerésem,hogy ezekkel a nehéz vasakkal közlekedtek!
Két tényező is van!
1. -ha nem vagy kivilágítva beléd mennek!
2. -ha nincs világításod és ebből adódóan nem látsz semmit akkor te
te leszel a hunyó!
de nem tökmindegy hogy le van szedve vagy nincs bekapcsolva?
olaj hőfokmérő meg minek? ha kellene tettek volna bele gyárilag
lamellát meg egyiket sem ismerem
-tourmax
-lucas
-EBC
olajhőfok mérő
Néha kicsit tartok attól hogy beszorítanak valahova aztán visznek motorostul Mondjuk egy kicsit megnyugtató hogy a Nivákat kivonták a forgalomból és Octavia-t meg Focus-t kaptak a yardok a környéken, azzal meg terepen nem sokat érnek.
Hát a jó magyar posta egyenlő egy vödör szarral, kb ennyi a véleményem róla. Tudnék mesélni.... sok csomagot küldök/kapok és már történt velem ez-az.
többnyire még az elejét is
ni ilyenekkel tuti nem járnék......
csak húzni kel veszettül mert akkor nem nehéz az eleje......
dombokon le-fe mászkálni is kitűnő nem kell félni hogy kiáll 1 kerékre, inkább kapar
a sár..... nos sárban nem az igazi...... ott csak egyenesen tud menni, meg lapjával
ha lekapar hasig akkor lehet izmozni mire kijön.....
mentem egy kört kézmelegtől kicsit melegebb a fesz.szab. de nem vészes, ülés melegebb a naptól.... pénteken letesztelem sötétben is a fényét
gumi érdekelne, mert a cagiván csereérett
de csak 21"es meg 18"as
lehetne de nem akarom
kb 100-120 lenne a rendszám rá, utánna kötelező, telj. adó ismét egy vagyon
350es cagivára meg évi 7 pénz a kötelező a legdrágább biztosítónál is (legolcsóbbnál meg 5.5)
aztán aszfalton alig megyek évi 2-3 ezret max ezért nem fizetek az államnak súlyos 10ezreket
terepen meg nincs az a yard aki megfog(max ha enduroval jön) van pár "menekülő" útvonal erre-arra
ezekben a gépekben17"-os tárcsás kerék van hátul ugye?ha érdekel van rá aszfaltgumim párba első 21" hátso 17" kb 90%os! de van ilyen kavics mintás vagy milyen az is párba 21 17!a kavicsmintás szinte zsir ujj talán 100 km-t futott még futofelületen is rajta vannak a tüskék! ha esetleg érdekelne valamelyik akkor szolj
Az igaz,hogy én sem szarakodok sokat az olajcserénél és hála istennek (meg annak ki kitalálta a sört) nem kell szétszednem sűrűn a "kicsikém" blokkját!
Amúgy minden elismerésem,hogy ezekkel a nehéz vasakkal közlekedtek!
kár hogy az enyém nem rendszámos