nekem köcsög sváb nyelvű kézikönyvem van
értek belőle 10 szó max
arra a csavarra entlüftungs schraube-t ír
csavart még értem de a többit.......
nem kell ezt az olaj dolgot túldramatizálni
zsigulival részleges olajteknővel(fennakadtam egy tűzcsapon) kb 6km-ről hazamentem aztán semmi baja sem lett pedig max 1km-ig szórta az olajat
téblábolok egy kicsit a h4-el aztán meglátom izzik-e a fesszabályzó az a leggyengébb láncszem úgy is
Akkor nekem két anyám van! Igaz én sem szoktam sűrűn alkalmazni,csak ha fullra szétszedem a blokkot.A gyógyszertárban kicsi pénzért lehet venni injekciós fecskendőt,pont bele fér lyukba.
Nem is úgy gondoltam,hogy oda szereled fel! Az összeszerelés után tudod rátenni ,hogy le tudd ellenőrizni ,hogy van-e olajnyomás.
Az bizony nem olajbeöntő, hanem légtelenítő. Csak nem hülyeségből írták a japperek a kézikönyvébe?! Hogy olajcserénél az indításnál is legyen kenés, azt meg úgy szokták, hogy a szívószelepeknél lévő ablakot (ahol a hézagot lehet állítani)leveszed, aztán beöntesz ott egy doboz olajat, a többit meg a tartályba. Az olajrendszert is kell légteleníteni, mert a levegő nem ken olyan jól mint az olaj, ennek ellenére én azt vallom, hogy elég gyorsan kidolgozza magából a levegőt, én nem légtelenítettem még le sosem.
nekem az xt 2 lámpás kb jól lehet látni vele
igaz nem kell messzire világítania
ellenben a cagiva közútra van használva annak annyit ér a lámpája hogy az útszél jelzőkön még villogtatja a fényvisszaverőket 200-300 méterig de egy faágat már nem látok meg az úton 50méteren kívül
épp most faragok bele egy 55/60as h4est kipróbálni bírja-e a generátor töltéssel, kn ennyit eszeget a xeon üzem közben
ilyen bizony szerintem senkiben sem forgott.....
6 os lyukba töltsön olajat akinek 2 anyucija van
olajnyomásmérő? 10km belül leveretném a növényzettel.... hülye helyen lenne meg 6os csavaros(ár ha van ilyen) semmi tartású
nem barbi mocika ez, hanem terepjáróóóóóó
legegyszerűbb olajnyomásjelző:
t elosztó valamelyik csőbe aztán kész is van
Az meg se fordult a fejetekben,hogy esetleg ide lehet rátenni az olajnyomás mérőt? -és ha valaki nagyon tutin akarja megcsinálni az olajcserét akkor ezen a kis lukon beletölthet olajat,hogy az indításnál legyen rögtön kenés!
Légteleníteni a féket kell!
Ha elutalod a lóvét úgy odaadom 3000-ért postával, de utánvéttel a posta van vagy 1600, elég szarul jönnék ki belőle . Nem volt rajt óra amikor megvettem, azért kellett újat venni. Nincs másik sajnos, azt nem tudok adni.
postával eggyütt megveszem 3000-ér.amugy nézegettem a képeid vettél zsir ujj km órát meg fod.sz méröt?a régi rossz volt? vagy nem is volt?ha jo és megvan tedd nekem férre mnegveszem csak most nem állok a legjobban anyagilag! de ha mondasz rá egy jo árat akkor kérek anyámtol addig!
üdv
Ennek is van hangja rendesen, de még nagyobb fordulaton nem hallottam.
Holnap reggel viszem a postára a megbeszélt cuccokat.
Egyébként a tiéden van rendszám?
egyik cimbinek volt kipuffja ami kicsi fordulaton csak morgott, utánna meg egyre nőtt a hang.....
olyasmi kellene mert csak nagyritkán kellene nekem a nagy hang, csomag meg ráér lehet fel sem használom a következő 10 évben
de majd tolj egy mailt hogy mutter készüljön rá....
Holnap vagy max szerdán fel tudom adni, másnap nálad van remélhetőleg.
25 volt a kipuff, full saválló az egész, elég fasza hangja van, már elég messziről lehet hallani . max 4e-ig pörgetem, mert a kézikönyve azt írja hogy az első 1000km-en csak 4-ig illik.(henger, dugó, hengerfej csere volt)
Nézd meg az adatlapomon van egy fotógaléria, ott fent van az is hogy mi volt rajta, na az brutál volt, attól szabályosan megfájdult a fejem.
itt olajcserékről volt szó
szétszedés után ajánlatos mérni meg olajozni
értek belőle 10 szó max
arra a csavarra entlüftungs schraube-t ír
csavart még értem de a többit.......
nem kell ezt az olaj dolgot túldramatizálni
zsigulival részleges olajteknővel(fennakadtam egy tűzcsapon) kb 6km-ről hazamentem aztán semmi baja sem lett pedig max 1km-ig szórta az olajat
téblábolok egy kicsit a h4-el aztán meglátom izzik-e a fesszabályzó az a leggyengébb láncszem úgy is
Nem is úgy gondoltam,hogy oda szereled fel! Az összeszerelés után tudod rátenni ,hogy le tudd ellenőrizni ,hogy van-e olajnyomás.
igaz nem kell messzire világítania
ellenben a cagiva közútra van használva annak annyit ér a lámpája hogy az útszél jelzőkön még villogtatja a fényvisszaverőket 200-300 méterig de egy faágat már nem látok meg az úton 50méteren kívül
épp most faragok bele egy 55/60as h4est kipróbálni bírja-e a generátor töltéssel, kn ennyit eszeget a xeon üzem közben
6 os lyukba töltsön olajat akinek 2 anyucija van
olajnyomásmérő? 10km belül leveretném a növényzettel.... hülye helyen lenne meg 6os csavaros(ár ha van ilyen) semmi tartású
nem barbi mocika ez, hanem terepjáróóóóóó
legegyszerűbb olajnyomásjelző:
t elosztó valamelyik csőbe aztán kész is van
Légteleníteni a féket kell!
35ös sima izzó ló@ sem világít....
xenon
4000 FT
A betétek is bent vannak, meg adok hozzá egy szett menesztőgumit is.
üdv
Holnap reggel viszem a postára a megbeszélt cuccokat.
Egyébként a tiéden van rendszám?
olyasmi kellene mert csak nagyritkán kellene nekem a nagy hang, csomag meg ráér lehet fel sem használom a következő 10 évben
de majd tolj egy mailt hogy mutter készüljön rá....
25 volt a kipuff, full saválló az egész, elég fasza hangja van, már elég messziről lehet hallani . max 4e-ig pörgetem, mert a kézikönyve azt írja hogy az első 1000km-en csak 4-ig illik.(henger, dugó, hengerfej csere volt)
Nézd meg az adatlapomon van egy fotógaléria, ott fent van az is hogy mi volt rajta, na az brutál volt, attól szabályosan megfájdult a fejem.
"Az olajszűrő fedlapjának tetején" ?
Miről beszéltek?
küldöm muterét az mindig otthon tartózkodik..
amúgy a kipuffod mennyibe fájt?
mennyire brutál a hang? kicsi fordulaton halk még? (2,5-3erzerig kb)