Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kopaszkak1 hétvégén tudok foglalkozni a képekkel, árról csak annyit hogy nem ebből szeretnék meggazdagodni, de azt sem szeretném hogy madárnak nézzenek.Egyébként minden alkatrész nagyon jó állapotú, kivéve a dob, azon vannak sérülések, és nincs rajt az összekötőcső ahogy írtam.
sajna hengerfejem nincs viszont kalbim az van egy teljesen tökéletesen működik ha esetleg érdekel
Rallymania ami nekem van, az pont jó neked (de járj utána).
Ha érdekel esetleg lefényképezem.
Hogy hogy jött ki nekem úgy barátom hogy a rodeo riderben van 15 % árengedményem így a fúrást ingyen le tudtuk abban és hiszed ha látod mellékeltem képet bár a vég összegről a számlát nem találtam meg
Hát Kopaszka hiszem ha látom, egy prox dugó 30 fölött van, én asszem 33-ért vettem, nem tudom fúrással együtt hogy jött ennyi ki neked.
Szia nekem ezekről sos ben kellenének képek ha lehet mindenről a ttr dob föként érdekel jah és árakkal légy szíves köszönöm
Kopaszka hátha te tudsz segíteni nékem. Hengerfejet keresek xt-re (2kf)... Esetleg nincs elfekvőbe neked vagy ismerős ilyesmi?
Eladó pár TT alkatrész.
95-ös TT 600 fejidom lámpával, első sárvédő, kilométeróra, dob
99-es TTR 600 R lendkerék + állórész, kipufogódob összekötő nélkül
88-as TT 600 hengerfej szelepekkel rugókkal + vezérműtengellyel
nem akarok pofátlanul bele szólni de a dugo attol függ hogy hol veszed Kecskemét parilla fúrással mindennel együtt 34e ft Cegléd Roder rider 34 dugó fúrással 29e ft ez mind a kettő prox első túlméretes dugó ami 95.5 mm szóval kereskedője válogatja
3-4 tank ne bomolj már elég neki 200 km én mind kettőt addig járadtam elég volt mind kettőnek aztán olajcsere és GÓÓÓ
Mennyi volt a dugo a gepbe? Persze ha publikus...
Hát akkor az nem valami hatékony.
Mindegy, a lényeg, hogy üzemel gépezet.
Mennyit tudsz vele menni egy huzamra?Nem melegszik nagyon?
Képet dobhatnál róla, megnézném szívesen a géped márkatárs!
Hengerfej tömítést hogy oldottad meg?
hát a nívó pálca egy érdekes történet, mert úgy vettem a motort hogy le van törve és egy alu csövecske van hozzádrótozva...-.- szóval fain na mindegy minden esetre 2liter van benne most, így jártam el az első 2.5liter benzint dugózás óta, szóval sikerült összetenni, csak hát most van az a türelmi idő, amikor úgy odacsapatnád, hogy akkor most milyen erőben is van a gép az új dugóval, de nem teheted, mert 3-4tank erejéig(ha jól tudom) csak light-ba járathatod Ismerve az anyagi körülményeimet ez a 3-4 tank lehet elhúzódhat hónapokra is
Ohh. Köszönöm az elismerést. Ez nagyon megtisztelő
Ott szoktam én is a főtengőnél, mert van egy kisebb nyílás is, ott is próbáltam már de fele mellé ment.
Remek észrevétel kollega!
Főtengelynek minden esetre nem árt ha öntesz bele egy kicsit. Jól mondom kolegák?
Egyébként rallymania se mondd hülyeséget.
Mi a helyzet amúgy, egyben van már a szekér?
2.3-at ír a könyv, én is annyival használom, nyugodtan beleönthetsz annyit, 2.4-et is akár.
Aztán pár kör után nézd meg a nívó pálcát hogy áll!
Igen, de ha olajat cserélsz és hagyod ki folyni az összeset akkor 1-2 dl olajat a blokk baloldalán lévő nyíláson tölts be...
Megnéztem louis.de-n, nem mindegyikbe kell 2.4 liter, az én 43f-es xt-mhez 2.0litert ír, Kopaszka tt-jére 2.8-at, a 2kf-es xt-re 2.1et.

Az enyémbe tuti nem menne bele 2.9liter. 2.0-2.5 szokott belemenni és fullon van. De csináld úgy, hogy önts bele, indítsd be, hogy felkapja, leállítod öntesz bele beindítod.... Aztán majd figyeld mikor lesz fullon:)
nem elvileg meg gyakorlatilag is full olaj csere 2,9l
köszi, bár nekem a "Skeleton" féle tt600-am van de szerintem balint-aprilia xt-jében is ugyan az a blokk van szóval 2,4 akkor elvileg
Halli,..még annyit,hogy levegőt meg a benzint azt merre felé tudom állítani?