Kopaszkak1 hétvégén tudok foglalkozni a képekkel, árról csak annyit hogy nem ebből szeretnék meggazdagodni, de azt sem szeretném hogy madárnak nézzenek.Egyébként minden alkatrész nagyon jó állapotú, kivéve a dob, azon vannak sérülések, és nincs rajt az összekötőcső ahogy írtam.
Hogy hogy jött ki nekem úgy barátom hogy a rodeo riderben van 15 % árengedményem így a fúrást ingyen le tudtuk abban és hiszed ha látod mellékeltem képet bár a vég összegről a számlát nem találtam meg
nem akarok pofátlanul bele szólni de a dugo attol függ hogy hol veszed Kecskemét parilla fúrással mindennel együtt 34e ft Cegléd Roder rider 34 dugó fúrással 29e ft ez mind a kettő prox első túlméretes dugó ami 95.5 mm szóval kereskedője válogatja
Hát akkor az nem valami hatékony.
Mindegy, a lényeg, hogy üzemel gépezet.
Mennyit tudsz vele menni egy huzamra?Nem melegszik nagyon?
Képet dobhatnál róla, megnézném szívesen a géped márkatárs!
Hengerfej tömítést hogy oldottad meg?
hát a nívó pálca egy érdekes történet, mert úgy vettem a motort hogy le van törve és egy alu csövecske van hozzádrótozva...-.- szóval fain na mindegy minden esetre 2liter van benne most, így jártam el az első 2.5liter benzint dugózás óta, szóval sikerült összetenni, csak hát most van az a türelmi idő, amikor úgy odacsapatnád, hogy akkor most milyen erőben is van a gép az új dugóval, de nem teheted, mert 3-4tank erejéig(ha jól tudom) csak light-ba járathatod Ismerve az anyagi körülményeimet ez a 3-4 tank lehet elhúzódhat hónapokra is
Megnéztem louis.de-n, nem mindegyikbe kell 2.4 liter, az én 43f-es xt-mhez 2.0litert ír, Kopaszka tt-jére 2.8-at, a 2kf-es xt-re 2.1et.
Az enyémbe tuti nem menne bele 2.9liter. 2.0-2.5 szokott belemenni és fullon van. De csináld úgy, hogy önts bele, indítsd be, hogy felkapja, leállítod öntesz bele beindítod.... Aztán majd figyeld mikor lesz fullon:)
Ha érdekel esetleg lefényképezem.
95-ös TT 600 fejidom lámpával, első sárvédő, kilométeróra, dob
99-es TTR 600 R lendkerék + állórész, kipufogódob összekötő nélkül
88-as TT 600 hengerfej szelepekkel rugókkal + vezérműtengellyel
Mindegy, a lényeg, hogy üzemel gépezet.
Mennyit tudsz vele menni egy huzamra?Nem melegszik nagyon?
Képet dobhatnál róla, megnézném szívesen a géped márkatárs!
Hengerfej tömítést hogy oldottad meg?
Remek észrevétel kollega!
Aztán pár kör után nézd meg a nívó pálcát hogy áll!
Az enyémbe tuti nem menne bele 2.9liter. 2.0-2.5 szokott belemenni és fullon van. De csináld úgy, hogy önts bele, indítsd be, hogy felkapja, leállítod öntesz bele beindítod.... Aztán majd figyeld mikor lesz fullon:)