Érdemes, ezek még össze vannak rakva.
Henger fúrás+dugó, szelepek becsiszolása, beállítása, szívótorkok, tömítés, rengetek csavar kicserélve, új menet fúrva, más azt hiszem nem volt.
Ja, és szerelőhöz menet kaptam egy hátsó defektet...
Üdv!
Olaj, én személy szerint évente cserélek benne, tököm se tudja hány km, TT-n nincsenek órák, max 4000-5000 km-t megyek egy évbe, 2,3L megy bele 20W50-es Castrol-ból.
Lánc-Fogaskerekek 2-3 szezont tuti elmennek, különösebb gondom nem volt eddig a 2 év alatt vele, lánckenő spray-vel megkínálod motorozás után és le van tudva.
Enyémbe most volt komolyan belenyúlva, (gondos tulajtól sikerült megvásárolnom a motort) hát egy havi fizetésem ráment, de ha sikerül egy jót kifognod nagyon sokáig kiszolgál majd.
Sziasztok, ma voltam megnézni én is egy TT350-est, ki is próbálhattam. Motorilag gép, megy, hibája nincs, a dekompresszor meg kifejezetten tetszik. Kipróbállás alatt irányjelzőt használtam, villany is fel volt ójtva. Megálltam kérdik tőlem ,miért nem indexelek,meg világítók,..hát mondom pedig de. aztán már nem is ment egyik sem.... ezek a motorok 6V-osak, batri nélkül? Még jó hogy nem vettem meg és észrevettük a lámpát...
Még annyit kérdeznék, hogy egy ilyen motornak a fenntartása hobbi szinten mit jelent? Olajcsere terepen használva gondolom kb. 2-3000km-enként? Egy új lánc meg fogaskerekek kb. 30000Ft. Ilyenekre gondolok. Olajból mennyit kérnek ezek a motorok? Ha komolyabban bele kell nyúlni, akkor meg... a csillagos ég. Aki nyúz hobbi szinten TT 600-at az leírhatná. Előre is köszi.
Hát igen, meg kéne nézni! Nekem is nagyon fáj a fogam egy ilyen, vagy hasonló kaliberű motorra. Előbb el kéne adni a simson is, és hát a következő nyarat végigdolgozni, plusz az ösztöndíjból minél többet megspórolni.
Sziasztok! Valaki ennek a motornak ismeri az előéletét? Az évjárat valós, vagy legalább is közel valós, nem néz ki gányolt motornak, de kicsit keveslem az árát. Ezért kérdezem, hátha valaki tud valamit róla.
Igen, csak valahogy ránézésre ,nekem leginkább ezek közül a TDM tetszik. Az még fontos, hogy mindenképp valami régebbi évjárat érdekel/95-2000/ , mert azok lesznek nagyon jó esélyel tavaszra megfizethetők nekem
Akkor úgy néz ki, hogy nekem inkább pl. a TDM-ek felé kéne kacsintgatnom, mert ezt amit írtatok utazótempónak, kevésnek tartom mivel sajnos a gép elég ritkán látna terepet, inkább az aszfaltozás lenne a fő profilja.
Lesz jogsim, meg forgalmi a motornak eskü veszek én is az xt-re sm kerekeket. Az majd azzal járok suliba nem busszal... :)
Kopaszka: ismerősömnek említettem, hogy te csinálsz tárcsákat. Megkért, hogy kérdezzelek meg, hogy kb mennyiért csinálnál neki egy hullámos tárcsát? (asszem 280mm-es)
Henger fúrás+dugó, szelepek becsiszolása, beállítása, szívótorkok, tömítés, rengetek csavar kicserélve, új menet fúrva, más azt hiszem nem volt.
Ja, és szerelőhöz menet kaptam egy hátsó defektet...