Már mind1 mert már pár dolgot elhasználtam ami stimmelt, a többit meg majd megveszem külön. Csak azért baszkod az ideg, mert a hétvégére el akartam készülni vele.
Hali!
Szerintem vidd vissza nyugodtan, ha jó arcok biztos visszaveszik és hozatnak másikat.
Múltkor nekem kellett első fogaskerék, de mivel XT blokk van benne, csak kibontás után esett le, hogy nem jó...
Szóltak előre, hogy addig ne bontsam ki amíg nem bizonyosodtam meg hogy jó, tehát nem vagyok jó alkupozícióban. Mind1, ha lesz pénzem veszek belevalót.
Ha valakinek van feles XT600E hengerfej vagy generátor tömítése, azonnali hatállyal elbizniszelném (vagy cserélném) vele.
Sztem sima XT600-hoz való ez a szett, de mivel kibontottam, meg lehet b.szni az egészet. Sejtésem szerint 2KF-hez.
Ez az E. Most raknám össze, de 2 tömítés nem stimmel a szettben. A baj ott kezdődik, hogy tegnap délután hagytam ott 30e-t a motoros boltban, és nem stimmel a fej meg a generátor fedél tömítés sem. Namármost egy fej tömítéás csak úgy magában 7-8e ft, a másik kb 1500. Jövő szombatra be akartam fejezni, de kezd kifogyni a táptalaj, fizetés meg csak jövő hét vége fele esedékes.
Sztem azért nem ismerted fel elsőre, mert a tiédet nem kellett szétbontani
én valami olcsóbb diesel-re gondoltam, mert hozzá tudok jutni a gázolajhoz, aztán így olcsóbbra jönne ki kicsivel, megaztán volt már zsiguli a családban, szerencsére bontóba között ki, nem volt túl megbízható
lpg........
ha kell szerzek neked bontott cuccot kicsi pénzért, akár beszereléssel is
nekem elment 9-10 liter gázzal pedig nem kíméltem
apámnak inkább 8-9 liter
már csak azért mert veszel egy zsigulit 50 ért buksz rajta 3 év alatt 50 pénzt szervíz max50, ha veszel egy kettes golfot 150 ért buksz rajta 3 év alatt 100at meg még 100 a szervizelése minimum
aztán ha csak suliba kell járni jó az
100km:10 liter gáz 2200ft
én már bánom hogy eladtam, gagyi forintokért volt hozzá minden, opelon meg egy vezérműszíj szett cserre 60 pénz úgy hogy én csinálom és kedvezménnyel kapom a cuccot
majd veszel rendes autót ha lesz pár gyereked
meg aztán zsigulival lehet ám terepezni is
majd meglátom, az a gáz hogy pluszba be kell mászkálnom, meg itthon is van némi maszek meló, ami már nagyon el van csúszva
meg most a motor is "üzemképtelen" másik kutyacsont van esztergálás alatt, de nagyon nehezen készül
megültetem úgy a gépet hogy alig magasabb a szimónál, szerintem neked is teli talppal leérne mindkét lábad
de majd megpróbálok összehozni egy hétvégi napot
te meg azért gondolkozz a motoron is, szerezz be suliba járni valami zsigulit üzembetartóival
akkor tanulj ezerrel vazzeg, mert különben sosem mászunk hegyeket....
remélhetőleg majd én sem 50 ezerért pakolom a szart valami sertéstelepen, aztán lesz zsetonom menni
azt nem tudja valaki véletlenül hogy a gyűrűket hogy kell felrakni?(melyiket hova, milyen sorrendben, stb) elég régen csináltam ilyet és asszem elfelejtettem
A 2 motor árából valami egyszerűbb autó lesz, mert nincs közel a leendő suli, és nem nagyon akarok buszozni/vonatozni. Ha az első évet jól sikerül teljesíteni, talán sikerül átmennem államilag finanszírozottra, és akkor talán megint motorozni fogok. De az biztos hogy a köv. rendszámos lesz, ez a hobbimotor dolog nem működik már felénk sajnos.
xt 600 ? ki mondta ezt a badarságot még csak ne is próbáld rá tenni több kárt csinál mint hasznot ttr cdi-t neked max a tatabányai gerecs motor avagy Szatyina Géza tud hozni olaszból én elsőnek náluk próbálkoznék az országban más nem nagyon tud neked ebben segíteni max még egy ember akinek ugyan tudom a számát ha a szatyina nem segít szólj és megadom talán ö is hoz be neked én ennyiben tudtam segíteni ha segítettem
mutatok pár homokbuckát, tetszeni fog