Kézvédőben tudok csak segíteni. Én holnap megyek megvenni egy ilyet: http://kelomotor.hu/kezvedo.ht... Fém merevítős, szerintem 11ért nagyon korrekt ára van!
Enyém is ott fog menni csak:) 1-2dolgot kell rajta megcsinálni, ilyen alapvetőeket, hogy olaj, olajszűrő, karbi állítás, fékolaj csere. Felvettelek msn-re, ha nem gond, lenne 1-2 kérdésem!
Jaja, látszik rajta, hogy nem /vagy nagyon keveset/ használták terepen.
Az enyém többet ment terepen (látszik is rajta), de egyébként rendben van . Csak terepen használom.
Hello! A telószár 41mm (pontos), a villa alsó része 55mm körül van. (a villa alsó részét pontosan nem tudtam lemérni, mert rajta van a gumiharmonika)
Remélem tudtam segíteni! Néztem az adatlapod, jó állapotban van a géped, tetszik! ÜDV!
hello,megnéztem az átmérőt: felső 41mm,alsó 51mm a hossz 35 cm nálam ám nekem ráfért a kézvédő a gyári karokkal de tényleg mm hely vagy anyi se,attol függ hogy mien dölésbe állitod be a karokat.De nekem amikor eltörött én is rövidebbet raktam rá csak felfogatással együtt kellet cserélni mert mind a kettő odalett.én egy másik motor tipusét raktam rá.
Hétvégén sikerült megvennem egy xt600 43f-et. Valaki esetleg nem tudja megmondani nekem, hogy mekkora gumiharang kell az első teleszkópra, mert 1-2 helyen kivan szakadva. A motor vidéken van én meg visszajöttem Pestre és elfelejtettem megmérni. Illetve szeretnék rá venni kisebb fék és kuplung kart (nem levágni akarok a végéből) tudnátok ajánlani ez ügyben valamit? Előre is köszönöm.
ja és hogyan tom levenni a hengert?mert attol tartok gyürütörésem van,a szelepfedélböl az összes csavart kilazitottam,de meg se moccan alighanem hőálló sziloplasztal volt kikenve,vagy az egész hengerfejt egybe tom kivenni?
persze, hogy...... hisz innen is próbálnak "zsebpénzt" lehúzni stb.
engem is "kamilláznak" hétvégenként amikor motorozom az xt-vel a Pilisben, de eddig nem próbáltak megállítani, vagy csak lusták voltak nem tudom....
menjenek a faszomba a sünök, ezért a magatartásért azért lehetnének kicsit megértőbbek, szerintem.... ,de hát valószínűleg csak a "zsebpénz" motiválja őket.
felénk is aktívak a sünök
múltkor a csatornaparton szopatták a pecásokat a rendszám nélküli motor/quad és hasonló járművek miatt
egyedül egy rotakapás utánfutós ketyere úszta meg
A legnagyobb probléma egyébként az hogy egyiken sincs rendszám, és a sünök az utóbbi időben elég jól elkezdték szívni a véremet. Kb 2 hete volt hogy alig bírtam hazamenni, nem hagynak élni a kis szemétládák. Lassan arra is rájönnek hogy hol lakom, és akkor be van fejezve sajnos a motorozás.
Ne füstüljön, csendesen járjon a motorja. Kerékcsapágyak miatt szoktak még sírni akik terepen használják. Gyári kerékkel picit magas.
Vehetsz régebbit is ha jó állapotban van, nem sokat változott a technika.
Az asszonyé is eladó.
Sima XT 610 ccm-es. VFR alu kerekekkel, kb. 300-as féktárcsával brembo fékkel. Nemsoká le lesz fújva, utána lesznek képek, még a gyári piros/fehér van rajta. Ha valakit komolyan érdekel választhat színt is.
Szeretnék venni egy Yamaha xt 600 43f-et. Valakinek akinek ilyenje van esetleg mondana róla pár szót, mire kell figyelni megvételnél, valami típushiba, mennyire bírja a strapát? Előre is köszi
Szia, nekem egy 99es TT600R-em van, 3-4 litert fogyaszt, ha normálisan megyek, ha húzom neki, akkor 6 körül, igaz én csak 100ast tankolok. Lehet rá hobbi biztositást kötni, az 3200.- egy évre. Én szeretem, mert nagyon jó gép... Szerintem jó választás. 4000 ezer km-ként cserélek olajat (Fuchs Ride 20-50), nekem bevált. Lánckereken nem olyan drágák, 10000 körül megvan a 2 db. Én EK lánccal megyek, 40kN-ossal, mert amit ajánlanak, mindig megnyúlt, ez pedig nem, igaz 30000, de legalább több szezont elmegy. Remélem hasznos infók!
http://kelomotor.hu/kezvedo.ht... Fém merevítős, szerintem 11ért nagyon korrekt ára van!