motoron nem láttam de a kezembe volt nem is olyan régen,
én nem láttam benne fantáziát, 50le elképzelhető végül is 36le indult az alap mindenféle belenyulás nélkül, és a levegösök amik mennek a mamiba 40 felett vannak. de ez nem utcai versió,
nagyon kell forgatni hogy jól menjen.
Amúgy suzu mester motoron is látta? csak mert kíváncsi lennék,hogy tényleg használható is volt-e vagy csak megcsinálták és letették a sarokba. A csávó azt mondta 50 lovas. Hát nem tudom mi igaz belőle.
Mondjuk úgyse szerelem fel,de jó lenne tudni,hogy tényleg dob-e a gyári teljesítményen.
ja a szivobol kialakitott pótnyilások erősen belelognak a töcsavarok furatába , falsot ha sziv akkor jöhet a viz is, ehhez a szivónyiláshoz már kicsi a membrán is stb, mondjuk nem vetted drágán mert 1 10-est kértek érte. na most azért ehhez másik csö kell mert nem véletlenül tettek alá 3mm alu lemezt, talán ezért log ki a hüvely jó alaposan a hengerfejnél,igy meg egyedi tömités kell hozzá.
volt a kezembe ez a hengerpár, igazábil nem tartom jónak van 1-2
dolog ami nem tetszik többek közt a hfej kialakitás ,tul vékony a hengertalp tömitő felülete,el kell marni hozzá a blokkot,aztán mindent ilyenre megcsinálni . az a maszek dugó ami minta hát?
a felület kialakitásával semmi bajom, de ez igy kicsit nem tetszet.
hát suliban úgy tanították,hogy felesleges a polírozás.Gyári sem polír felületű. olyasmivel magyarázták,ha nem polír felületű,akkor még inkább segít a gáz keveredésben.
De persze van aki szerint a polír felület a jobb. Szóval embere válogatja,hogy ki szerint melyik a jobb. Amúgy a vezérlés is el van tolva kicsit azt elfelejtettem mondani. Kb 3mm-es alu henger talp emelés van hozzá,ami a képen is van. Az egyik dugó benne van mintának
Hello! Van egy pár 250lc "tuning" hengerem. Fúrni kell,mert az egyik meg van húzva. rdm-hez vettem,de nem hiszem,hogy felhasználom. inkább gyári 350ypvs blokkot szereznék,mint hogy ezt felrakjam rá.Ha valakit érdekel,az írjon. Hengerfej is jár hozzá,de a membránt megtartanám.
Valami nagyon rejtett varázslat lehet benne, hogy évekig ment most meg megakad meg hasonlók. A Gyarmat előtt egész jól ment már pedig. Lehet, hogy eljutott már a tuningolás határáig? Én már félnék tőle az tuti.
én nem láttam benne fantáziát, 50le elképzelhető végül is 36le indult az alap mindenféle belenyulás nélkül, és a levegösök amik mennek a mamiba 40 felett vannak. de ez nem utcai versió,
nagyon kell forgatni hogy jól menjen.
Mondjuk úgyse szerelem fel,de jó lenne tudni,hogy tényleg dob-e a gyári teljesítményen.
dolog ami nem tetszik többek közt a hfej kialakitás ,tul vékony a hengertalp tömitő felülete,el kell marni hozzá a blokkot,aztán mindent ilyenre megcsinálni . az a maszek dugó ami minta hát?
a felület kialakitásával semmi bajom, de ez igy kicsit nem tetszet.
De persze van aki szerint a polír felület a jobb. Szóval embere válogatja,hogy ki szerint melyik a jobb. Amúgy a vezérlés is el van tolva kicsit azt elfelejtettem mondani. Kb 3mm-es alu henger talp emelés van hozzá,ami a képen is van. Az egyik dugó benne van mintának
Előre is köszi!
k-zalan@freemail.hu
Dimmáék motorja is nyűgös volt ez első évben,utána meg nem.
Kecsón hosszasan csurgattam a nyálam karajs Éva motrára.