Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sugo kittes tzr spr-m volt :) csak nem volt papíros sajna
csak ilyen f3 nsr t pl nem is latott idehaza senki,vagy sugo kit tzr t...
Itthon hazai árakon :)
ok

akkor nezz itt szet geckomotorcycles.com
Szia
Légyszi nézd meg minden érdekel ami NSR
Nekem vot,de szerintem kidobtam.
zoli emilt megkaptad?
üdv mindenkinek!
keresek yamaha rd50mx 1982es kapcsolási rajzot.aki tud segitsen.kössz elöre is.
Üdv

Gyuribá nem maradt Nsr250 MC21 hátsó ülés,és szerszámos dobozod?

Köszönöm
Petró monyon le:)
Köszi!
köszi!
Hát igen, petro 18.000.-Ft os vételét nehéz lesz űberelni.

Ahhoz képest még egy mz kupás motor is drágának számít, pedig van versenyképességi külömbség.
jani nincs abba semmi jó ha a menésen kivül magadbol hozzátenni semmit az összerakáson kivul.
egy p20-at megvenni is drága manapság abbol meg versenymotort faragni ami jól is megy, nagyon sok pénz. és a végére több benne a yamaha alkatrész vagy az egyedi mint a gyári. 4-5 évvel ezelött szaré hugyé lehetett venni levegös yamahát a tizedéért mint a p20-at ami közel áll a gyári td 3 mas motorhoz vagyis annak az utcai versiója. Benne van minden ami nagyon kell a versenyzéshez
6-os váltó alu henger jó ftengely, a váz is közel a gyári race motorral azonos. Ma már annak a felujitása is kemény lóvé,de üzembiztos, és kevés tuningal is 40 le felett teljesit azmellet hogy a gyári race alkatrészek átalakitás nélkül jok bele. Meg nem is árulták nálunk azt alkalmanként néha több a yam,aha mint a p20, pedig abbol pár 10ezret eladtak.
Akkoriban a repülőtereken álldogáltam, úgyhogy ez lehetett az oka:-)
A mostani helyzetre gondoltam.(sok MZ,kevés Pannónia)Zánkát igen-igen kedveltem!Egyszer(majd)teszek fel képeket.
Hát majdnem ...
Pl anno a Csepeli 6 óráson Bregyó egy közel széria 20-assal vert el mindenkit, köztük a sok tuningolt csodát
Most is a legtöbben még igazán karburálni sem tudnak, de rommá kell tuningolni a 20-ast, pedig a 20-as akkor lesz csak igazán nyűgös mindenre ha belepiszkálnak ...
Most ezt láttad, de volt másképpen is, meg lesz is ...
Pont azt pofázom, h szerintem, h lenne olcsóbb és vonzóbb a dolog, mert ha olcsóbbá és könnyebben elérhetővé lenne téve akkor biztosan több lenne a nevező !
Én pont 85-ig láttam P20-asokat OB-n menni (Ferihegy-M5), 86-ban Zánkán voltam meg a Hungaroringen, de ott már csak MZ-kre emlékszem.
85-ben biztos rossz helyen álltál azért nem láttad
Jóféle!
Más-más!A Bambi"fiai"szinte gyári gépekkel mennek,ez a legolcsóbb.A P20-nál kell,sőt muszály faragni.67-ben volt modern(aszzem akörül volt 0 széria)Az etz 83-ban?Ezért is a külömbség.
Most voltam először veterán versenyen, nem akarok okoskodni, csak amit kívülről messziről láttam.

-A p20-as mezőnyben mindenkinek 1 harcostársa van

-Az mz-ben meg elől 4, meg hátul 4.

Szóval a kiirtáson vagy annak elmaradásán nem múlott semmi.
Napjainkra kevesebb p20 maradt mint mz, forgalmi értékben is különböznek, meg verseny költségvetésben is.

Ez így együtt adja a különbség okát.
Teát akkor egy Ízzsel jól oda lehetett volna baxni D:)