egy p20-at megvenni is drága manapság abbol meg versenymotort faragni ami jól is megy, nagyon sok pénz. és a végére több benne a yamaha alkatrész vagy az egyedi mint a gyári. 4-5 évvel ezelött szaré hugyé lehetett venni levegös yamahát a tizedéért mint a p20-at ami közel áll a gyári td 3 mas motorhoz vagyis annak az utcai versiója. Benne van minden ami nagyon kell a versenyzéshez
6-os váltó alu henger jó ftengely, a váz is közel a gyári race motorral azonos. Ma már annak a felujitása is kemény lóvé,de üzembiztos, és kevés tuningal is 40 le felett teljesit azmellet hogy a gyári race alkatrészek átalakitás nélkül jok bele. Meg nem is árulták nálunk azt alkalmanként néha több a yam,aha mint a p20, pedig abbol pár 10ezret eladtak.
Hát majdnem ...
Pl anno a Csepeli 6 óráson Bregyó egy közel széria 20-assal vert el mindenkit, köztük a sok tuningolt csodát
Most is a legtöbben még igazán karburálni sem tudnak, de rommá kell tuningolni a 20-ast, pedig a 20-as akkor lesz csak igazán nyűgös mindenre ha belepiszkálnak ...
Most ezt láttad, de volt másképpen is, meg lesz is ...
Pont azt pofázom, h szerintem, h lenne olcsóbb és vonzóbb a dolog, mert ha olcsóbbá és könnyebben elérhetővé lenne téve akkor biztosan több lenne a nevező !
Én pont 85-ig láttam P20-asokat OB-n menni (Ferihegy-M5), 86-ban Zánkán voltam meg a Hungaroringen, de ott már csak MZ-kre emlékszem.
85-ben biztos rossz helyen álltál azért nem láttad
Más-más!A Bambi"fiai"szinte gyári gépekkel mennek,ez a legolcsóbb.A P20-nál kell,sőt muszály faragni.67-ben volt modern(aszzem akörül volt 0 széria)Az etz 83-ban?Ezért is a külömbség.
akkor nezz itt szet geckomotorcycles.com
Légyszi nézd meg minden érdekel ami NSR
keresek yamaha rd50mx 1982es kapcsolási rajzot.aki tud segitsen.kössz elöre is.
Gyuribá nem maradt Nsr250 MC21 hátsó ülés,és szerszámos dobozod?
Köszönöm
Ahhoz képest még egy mz kupás motor is drágának számít, pedig van versenyképességi külömbség.
6-os váltó alu henger jó ftengely, a váz is közel a gyári race motorral azonos. Ma már annak a felujitása is kemény lóvé,de üzembiztos, és kevés tuningal is 40 le felett teljesit azmellet hogy a gyári race alkatrészek átalakitás nélkül jok bele. Meg nem is árulták nálunk azt alkalmanként néha több a yam,aha mint a p20, pedig abbol pár 10ezret eladtak.
Pl anno a Csepeli 6 óráson Bregyó egy közel széria 20-assal vert el mindenkit, köztük a sok tuningolt csodát
Most is a legtöbben még igazán karburálni sem tudnak, de rommá kell tuningolni a 20-ast, pedig a 20-as akkor lesz csak igazán nyűgös mindenre ha belepiszkálnak ...
Pont azt pofázom, h szerintem, h lenne olcsóbb és vonzóbb a dolog, mert ha olcsóbbá és könnyebben elérhetővé lenne téve akkor biztosan több lenne a nevező !
85-ben biztos rossz helyen álltál azért nem láttad
-A p20-as mezőnyben mindenkinek 1 harcostársa van
-Az mz-ben meg elől 4, meg hátul 4.
Szóval a kiirtáson vagy annak elmaradásán nem múlott semmi.
Ez így együtt adja a különbség okát.