..... gúnyolódunk-gúnyolodunk? Nem akartam felvágni de.....idén olyan komolyan veszem a versenyzést, hogy már nem csak a teherautómmal gyakorlom a rajtolást a zöld közlekedési lámpáknál hanem igazi fegyverként egy motorral! Úgyanis beiratkoztam egy motoros suliba és sikeresen letettem az elméleti vizsgát B 125 jogsira! Je! Kedd-en vizsgázok gyakorlatból. Ha sikerül képzett motorosnak fogok számítani, igaz korátozott szinten. R-Go végetek van
1gyedül voltál számolj min 2 autóval 3 motorral/1 tartalék/
akkor mennyi + 4 fő. muszály a platos mert a lakoautóba nem fér el
ennyi de még 2-se. Mi törte el a blokkot?
Én összeszámoltam,hogy nekem Sopronból az út,2 napos nevezési díj,25L benzin,1l olaj,autópálya díj,2éjszaka camping:59000Ft
Enni meg otthon is kell,úgyhogy azt nem számoltam!
Bp-ről és környékéről mindez min.10000Ft-al olcsóbb.
Szerintem erős túlzás az ,ha 100 ezres költségről beszélnek.
Lerajtolod? Persze ha olyan rajtokat csinálsz mint B.gyarmaton(zöld lámpa kigyulladásra már indultál is),akkor lehetséges
No csak szurkálódok ,ne legyen ám ebből sértődés!
szevasz Jani.
Sajnos ez még nem magyar bajnoki de késöbb lehet
Nem 10 hanem 10xtöbb,lett volna. Ez van. A motor meg nem kellet hozzányulni minek az ugy jó ahogy van. Rajta ül a Szabó faktor azt annyi. Amik készültek az meg most kakucson ki lessz probálva
Üdvözlet Versenyzők!
Mikor valaki ilyesmire adja a fejét akkor eleve tudja, h nem olcsó játék, a másik meg az, h minek egész évben versenyekre készülni ha aztán el sem mennek ?
Az meg kimondottan vicces mikor sokan arra panaszkodnak, h nagyok a távolságok ... Ezek a fazonok gondolom mennyire hálásak lehetnek klemanszóéknak, hisz ha akkor nem segítenek rajtunk akkor most Brassóból utazhatnának Fiuméba a magyarok Magyar bajnokira ...
A mostani gazdasági helyzeten sem kellene ennyit siránkozni, mert később sokkal rosszabb lesz és biztosan vissza fogjuk sírni
Köszönjük a MAMI-nak a szokásos profi szervezést,minden oké volt.Kicsit(nagyon) kevesen voltunk a mezőnyben,a télen szövögetett nagy tervekből sokaknál úgy látszik,nem lett semmi.Remélem Kakucsra már odaérnek!A műszaki hibákkal kűzdőkre (Losonci,Füves Sanyi)ez a dorgálás nem vonatkozik.A pénzről és a távolságról:ha mi buckalakó békés megyeiek(bizonyítottan a legcsoszlákabb megye az országban)csak OT-ban kiállítunk öt embert,akkor a többiek is összekaphatják magukat.A távolság nekünk is 180 kilóméter.Horváth Attila Sopronból jött.Az nincs messze?
átadnám az elismerést mogyorósi peti és gergely sanyi kollégának peti volt a dolog motorja sanyi pedig benzinnel segitett ki mert nem készültünk két motorra üzemanyaggal.van is egy kis lelkiismerefurdalásom hogy ugy lettem második hogy petinek kifogyott a benzin.................tréfás az élet!jó volt a társaság ez a lényeg
Én személy szerint, örültem hogy túléltem...
Zéro motorozással,dagadtan,(cipőkanállal jött fel rám a gúnya)
"Új" futóművel,egy 9 éves első gumival ami b@szott melegedni (1.3 bar volt benne) valamint, csúszókuplungal (nem új fejlesztés)
40.000 Km. + 3 versenyszezon a főciben sem megnyugtató érzés...
Tényleg küzdöttem az életben maradásért!
És most nem magyarázkodni akarok...
Időm,pénztárcám ennyit tudott!
Minden elismerésem Öreg Diónak amiért vállalta a plusz költséget,hogy értékelhető legyen a classic 1 !
Tomax,há Te hun vótááá? Ennyit nem lehet dógozni! Vagy mégis?