sajna ezt előre ezt nem tudni csak hosszabb használat után szokott kiderülni mi az ábra jó alaposan le kell alkudni az árat lehet még akkor is sokat kell rá költeni ha valami történik először érdeklődj szakiknál mi mennyibe kerül a fődarabok felújitása fő alkatrészek és utánna tudsz viszonyitani.
Na de valljuk be, h utcai szériában nem is egy kategória a szoc és japcsi vagy nyugati gép. Valószínű, h nem létezik teljesen igazságos szabály ilyenekre ...
Ha meg azonos kategória lenne akkor mindenki japcsi és nyugati mocival menne ...
Nekem az az elméletem, h nem kellene túl bonyolítani a műszaki feltételeket.
Szoc. gépeknél "rendszerváltás" előtti utcai kategória (MZ, Pannónia, Jawa, stb együtt, mint ahogy anno az utakon nyomtuk. Lefogadom sokakban nosztalgiát ébresztene ez a dolog) lehetőleg az akkori alkatrészek alkalmazásával. Így akárki nevezhetne aki előszedi a 20-30 éve a pincében álló gépét (tudom kevés ilyen van, de mégis ott lenne a lehetőség sokak előtt, nem kellene építenie motort, mint most). Ez lenne az "olcsóbb" kategória.
Meg lenne az épített kategória azoknak akik akár több millát költenek a szoc gépükre (mint anno a szoc formula) azok mehetnének a japcsi és nyugati gépekkel együtt ...
Na jól kiábrándoztam magam
nem fer hogy 1 üzletböl kitolt 1973-mas mondjuk gyári yamahával nem lehet egyes classik versenyre odaállni mert nem csepelen készült holott egyidös a p20-al mert a japok elörébb voltak.
Talán ezért is van hogy a classik versenyeken nem megyünk 1 kategoriába külön van a p20, benelli suzuki mz jawa az igen a p20 külön van. De ök sincsennek sokan.
Nagyon szégyelem magam! Egyben volt a műszaki a rutin és a forgalomi. B 125. Az első2 sikerült. Mondták, hogy irány a strassze. Én állat indítok oldaltámasz pöccint és start. Kb. 15 métert hagytak motorozni amikor rádión rámszóltak, hogy mennek vissza. Oldaltámasz nem pöcköltem vissza teljesen félig kinyitva maradt.
Na igen, a hazai szervezőkben még nem igazán tudatosult, h ez a veteránosdi is elég csúnyán a pénzről szól, és egyre jobban ebbe az irányba tolódik el ...
Mennyivel logikusabb is lenne ha pl a két sorozatban (24 órás és mami kupa) azonos lenne a műszaki kiírás és csak oda kellene tolni a mocit a rajthoz egy kis pénzzel a zsebben ... (tudom ez nem lenne egyszerű) Ja igen, ha jól tudom ez a 6 órás is a 24 órás kicsivel szigorúbb műszaki szabályait vette át. (egyébként a fék és a megszakítós gy. kivételével többnyire jónak tartom, a licenc nélküli nevezést meg pláne)
Kívülről és belülről is, de csak annyira, hogy mindennapi használatra, túrázásra stb. alkalmas legyen. Nem akarok szépségversenyre járni vele, de azért csúnya se legyen. Kapni hozzá egyébként alkatrészeket még?
Sziasztok. Nézegettem ezt a motort (http://www.jofogas.hu/bacs_kis...), szerintetek megérné vele foglalkozni? Egy 30-40-et szánnék a felújítására, annyiból meg lehetne csinálni szép állapotúra? Kapni hozzá egyáltalán még alkatrészt? Köszönöm előre is.
Valószínű, hogy a legolcsóbb, bár olcsónak azt sem lehet nevezni.
Nekem Máriapócson ők tetszettek a legjobban. Népes mezőny, komoly küzdelmek elől-hátúl.
Ha meg azonos kategória lenne akkor mindenki japcsi és nyugati mocival menne ...
Nekem az az elméletem, h nem kellene túl bonyolítani a műszaki feltételeket.
Szoc. gépeknél "rendszerváltás" előtti utcai kategória (MZ, Pannónia, Jawa, stb együtt, mint ahogy anno az utakon nyomtuk. Lefogadom sokakban nosztalgiát ébresztene ez a dolog) lehetőleg az akkori alkatrészek alkalmazásával. Így akárki nevezhetne aki előszedi a 20-30 éve a pincében álló gépét (tudom kevés ilyen van, de mégis ott lenne a lehetőség sokak előtt, nem kellene építenie motort, mint most). Ez lenne az "olcsóbb" kategória.
Meg lenne az épített kategória azoknak akik akár több millát költenek a szoc gépükre (mint anno a szoc formula) azok mehetnének a japcsi és nyugati gépekkel együtt ...
Na jól kiábrándoztam magam
Talán ezért is van hogy a classik versenyeken nem megyünk 1 kategoriába külön van a p20, benelli suzuki mz jawa az igen a p20 külön van. De ök sincsennek sokan.
Mennyivel logikusabb is lenne ha pl a két sorozatban (24 órás és mami kupa) azonos lenne a műszaki kiírás és csak oda kellene tolni a mocit a rajthoz egy kis pénzzel a zsebben ... (tudom ez nem lenne egyszerű) Ja igen, ha jól tudom ez a 6 órás is a 24 órás kicsivel szigorúbb műszaki szabályait vette át. (egyébként a fék és a megszakítós gy. kivételével többnyire jónak tartom, a licenc nélküli nevezést meg pláne)