Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még egy kérdés hogy hol tudok nézelődni tkrj dugattyúk után, lehet hogy béna vagyok de nem találtam számomra hasznos oldalt
Mivel nem tudtam máshova feltenni a képet ezért a profilomban van!
Sziasztok! Tudja valaki hogy a powerbe oda kell-e csavar vagy sem mert nem én szedtem szét és nem tudom! Köszi
Erre a legalkalmasabb az etz (a jawa-sok és a pannoniások annak idején sem versenyeztek), ott van az mz kupa nagyjából egyenlő feltételekkel..

Valószínű, hogy a legolcsóbb, bár olcsónak azt sem lehet nevezni.

Nekem Máriapócson ők tetszettek a legjobban. Népes mezőny, komoly küzdelmek elől-hátúl.
Szia Attila! Valami miatt nem mennek el a fotók a szusedlire! Írj egy másik emilcímet légyszi!
Amennyibe ez a végére lesz veszel egy sokkal jobbat. 100-120 körül veszel modernebb paripát.
sajna ezt előre ezt nem tudni csak hosszabb használat után szokott kiderülni mi az ábra jó alaposan le kell alkudni az árat lehet még akkor is sokat kell rá költeni ha valami történik először érdeklődj szakiknál mi mennyibe kerül a fődarabok felújitása fő alkatrészek és utánna tudsz viszonyitani.
Na de valljuk be, h utcai szériában nem is egy kategória a szoc és japcsi vagy nyugati gép. Valószínű, h nem létezik teljesen igazságos szabály ilyenekre ...
Ha meg azonos kategória lenne akkor mindenki japcsi és nyugati mocival menne ...
Nekem az az elméletem, h nem kellene túl bonyolítani a műszaki feltételeket.
Szoc. gépeknél "rendszerváltás" előtti utcai kategória (MZ, Pannónia, Jawa, stb együtt, mint ahogy anno az utakon nyomtuk. Lefogadom sokakban nosztalgiát ébresztene ez a dolog) lehetőleg az akkori alkatrészek alkalmazásával. Így akárki nevezhetne aki előszedi a 20-30 éve a pincében álló gépét (tudom kevés ilyen van, de mégis ott lenne a lehetőség sokak előtt, nem kellene építenie motort, mint most). Ez lenne az "olcsóbb" kategória.
Meg lenne az épített kategória azoknak akik akár több millát költenek a szoc gépükre (mint anno a szoc formula) azok mehetnének a japcsi és nyugati gépekkel együtt ...
Na jól kiábrándoztam magam
Amit uyge a rugónak kellene visszahúzni...
nem fer hogy 1 üzletböl kitolt 1973-mas mondjuk gyári yamahával nem lehet egyes classik versenyre odaállni mert nem csepelen készült holott egyidös a p20-al mert a japok elörébb voltak.
Talán ezért is van hogy a classik versenyeken nem megyünk 1 kategoriába külön van a p20, benelli suzuki mz jawa az igen a p20 külön van. De ök sincsennek sokan.
Nagyon szégyelem magam! Egyben volt a műszaki a rutin és a forgalomi. B 125. Az első2 sikerült. Mondták, hogy irány a strassze. Én állat indítok oldaltámasz pöccint és start. Kb. 15 métert hagytak motorozni amikor rádión rámszóltak, hogy mennek vissza. Oldaltámasz nem pöcköltem vissza teljesen félig kinyitva maradt.
nem kellett volna erőltetni azt a tömegben motorozást alig vagyunk egy páran viccet félretéve kemény a vizsga?
Lehet csúfolni: megbuktam bammeg
kösz!
Na igen, a hazai szervezőkben még nem igazán tudatosult, h ez a veteránosdi is elég csúnyán a pénzről szól, és egyre jobban ebbe az irányba tolódik el ...
Mennyivel logikusabb is lenne ha pl a két sorozatban (24 órás és mami kupa) azonos lenne a műszaki kiírás és csak oda kellene tolni a mocit a rajthoz egy kis pénzzel a zsebben ... (tudom ez nem lenne egyszerű) Ja igen, ha jól tudom ez a 6 órás is a 24 órás kicsivel szigorúbb műszaki szabályait vette át. (egyébként a fék és a megszakítós gy. kivételével többnyire jónak tartom, a licenc nélküli nevezést meg pláne)
Kívülről és belülről is, de csak annyira, hogy mindennapi használatra, túrázásra stb. alkalmas legyen. Nem akarok szépségversenyre járni vele, de azért csúnya se legyen. Kapni hozzá egyébként alkatrészeket még?
Teljeen jó, Használták a szakik kéthengeres levegősbe.
...kívülről vagy belüről akarod?
A TKRJ dúgattyúkról mik a tapasztalataitok? nekem dt125r-be kellene, és ha jól tudom az rd 250-é talán meg egyezik vele
Sziasztok. Nézegettem ezt a motort (http://www.jofogas.hu/bacs_kis...), szerintetek megérné vele foglalkozni? Egy 30-40-et szánnék a felújítására, annyiból meg lehetne csinálni szép állapotúra? Kapni hozzá egyáltalán még alkatrészt? Köszönöm előre is.